Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vain "rumat" miehet tulee yleensä iskemään?!

Sinkku Inkku
22.08.2018 |

En nyt haluaisi ajatella että olen ihan karsean rumakaan, mutta kertokaa miksi oi miksi on ihan muutamissa kerroissa kun joku oikeasti fiksu ja hyvännäköinen mies on tullut jutustelemaan?!

Nimittäin jonkin verran miehet kumminkin lähestyvät, yleensä ovat vaan vanhempia miehiä tai jotain muita hieman oudompia/kännissä jne. jotka sitten tulevat kehumaan ulkonäköä, pyytävät kahville tai muuta vastaavaa. Tai sitten moikkailevat tai huutelevat vähän kauempaa. Nämä siis ihan kaupassa , kadulla jne. kun en missään baareissa tai yössä käy. Mutta eikö Ihan tavalliset fiksut vähän päälle/alle kolmekymppiset miehet lähesty naisia ollenkaan? VAi pitääkö olla jotenkin todella täydellisen näköinen että näin voisi toivoa käyvän vai mitä?!

Kommentit (177)

Vierailija
161/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mutta toista se on meillä kilteillä miehillä - meitä ei kukaan, ei naiset eikä miehet, lähesty. Koskaan, missään.

Mielikuvituskiltteys ei päällepäin näy. Vittumaisuuden kuitenkin vaistoaa.

162/177 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa uskoa ap:n väittämää siitä että miehet lähestyisivät kaupassa, kadulla jne.

En vain jaksa. Miksi? Siksi koska en ole ikinä tähän kypsään ikään mennessä todistanut moista tapahtuvaksi, ja harrastuksenani on ihmisten tarkkailu julkisilla paikoilla. En siis koskaan ole todistanut spontaania lähestymistä. Olen oikein vakoillut ja odotellut että näkisin tässä maassa sellaisen ihmeen, mutta ei.

Jos laittaisin kuvani tänne, minut teilattaisiin rumaksi. Olen 43 v. ja täysin ikäiseni näköinen vähän hapanilmeinen nainen. Minua on lähestytty tänä vuonnakin pari kertaa. Ei se siis mitään jokapäiväistä ole, mutta kolmekymppinen mies pyyteli kahville kanssaan, kun kävelin kadulla ja ikäiseni mies alkoi vihannesosastolla kysellä yhdestä kasviksesta, kertoi olevansa sinkku ja kysyi, haluaisinko tavata joskus. Sinkkumiehet käy muuten kaupassa aika myöhään, ei prisma-perheiden suosikkiaikoina. Olen monesti nähnyt muillekin tehtäviä aloitteita.

Ulkoisesti miehet olisivat kelvanneet, mutta kieltämättä tulee hiukan outo olo tuollaisesta. Olen aika ujo, enkä ole edes nettitreffaillut. En ole koskaan aloittanut mitään juttua vain siksi, että joku tuntematon tekisi aloitteen tai tulisi vonkaamaan baarissa. Tapailut, pari- ja seksisuhteet ovat saaneet alkunsa niin, että olen itsekin ollut aika aloitteellinen tai edes ilmaissut kiinnostusta, ennen kuin mies on tehnyt aloitteen.

Tietenkin netissä kaikille käy noin.

Vihannesosastolla kysytään treffeille ;))) Uskon. Not.

Voi kuule paljon hullumpaakin on tässä maailmassa tapahtunut kuin edellä mainittu 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/177 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset tulevat juttelemaan jos olet kiinnostavan näköinen.

164/177 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Eniten itseä ihmetyttää miehenä joidenkin miesten tapa (naisten kertomaa, että erittäin moni mies), että ei uskota kerrasta ettei naisella kiinnosta. Jäädään jankkaamaan yms. Mitä hyötyä? Itse ainakin kyllä uskon kerrasta ja vaihdan maisemaa.

Oletko tullut ajatelleeksi, että kaikkien täytyy opetella nämä asiat kantapään kautta? Jokaisen täytyy tehdä omat virheensä. Ole onnellinen, että sinä osaat(?) jo nämä asiat.

Vierailija
165/177 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että naiset arvioivat rutkasti miehiä useammin vastapuolen sysirumaksi.

Yleistäen eli naisten asteikko on komeahkot ja ne mallit (8 ja 9-10 miehet), normaalit 7:n miehet ja susirumat.

Miehellä niin sanottu asteikko on paljon laajempi. On ne 9-10 huippunaiset, nätit kasin naiset. Sitten on tavalliset 6,5-7 ja sitten rumat ja sysirumat.

Lisäksi, kun lähes kaikki naiset hakevat sitä huippulaatua (10% miehistä ovat komeita ja malleja on se 1-2%). Niin on ilmiselvää, että laatua ei riitä kaikille.

Sekin vielä sotkee pakkaa, että komeat miehet tietävät markkina-arvonsa ja tässä joukossa ovat myös ne pelimiehet, jotka pitävät myös niitä 7:n naisia kierroksessa. Kun kasin komistus kerran pyytää sitä seiskan naista pillumielessä ulos, niin se seiskan nainen ei enää sen jälkeen vilkaisekkaan niitä oman tasoisia kundeja. Ja alkaa virheellisesti luulemaan, että hänkin on kasin tai ysin nainen.

Paras vinkki onkin, että treffikumppanin tai ehdokkaan ulkonäköä arvostellessa, jätä pois laskuista kaksi parhaan näköistä treffikumppaniasi.

Vierailija
166/177 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset tulevat juttelemaan jos olet kiinnostavan näköinen.

Jos et tarkoittanut vain passiivis-aggressiivisesti syyllistää miehiä, niin olisi kiva kuulla vähän tarkennusta tuolle väitteelle. Millainen mies on "kiinnostavan näköinen", ja kuinka suurta osaa miehistä sinun arviosi mukaan naiset lähestyvät?

Vierailija
167/177 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon huomannu, että rumat miehet ja naiset luulevat olevansa niitä korkeatasosia ja nimenomaan hyvännäköset on niitä epävarmoja, koska niitä kohdellaan katkerasti jne.

Tuosta on ihan akateemisia tutkimuksiakin. Rumat miehet luulevat olevansa komeita. Mitä komeampi joku mies on, sitä epävarmempi hän on omasta ulkonäöstään

Tämä nyt on ihan hölynpölyä 🙄

Ei, sillä kun palstanainen sanoo, että asiasta on ihan akateemisia tutkimuksiakin ™, niin se tarkoittaa sitä, että väittämä on aukottomasti totta. Näin tiede toimii.

168/177 |
24.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet yliarvioivat AINA oman tasonsa! Iskevät aina kauniimpia ja tasokkaampia naisia kuin itse ovat. 

Mä olen aina saanut kauniimpia ja tasokkaampia naisia mitä oma tasoni edellyttäisi. Edelleen ihmettelen että miksi. Minussa on eteläeurooppalaisia piirteitä ulkonäössä. Voisikohan se vaikuttaa.

M45

Sinulla on itseluottamusta. Se on seksikästä 😚

Vierailija
169/177 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tää naisten vakio setti että tavallinen mies ei kelpaa kun ei säväytä. 

Ja sitten lähdetään sen komean ja itsevarman matkaan ja hetken päästä ihmetellään kun se mies petää tai hakkaa. Tai molempia. 

170/177 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä12181 kirjoitti:

M35 kirjoitti:

Eniten itseä ihmetyttää miehenä joidenkin miesten tapa (naisten kertomaa, että erittäin moni mies), että ei uskota kerrasta ettei naisella kiinnosta. Jäädään jankkaamaan yms. Mitä hyötyä? Itse ainakin kyllä uskon kerrasta ja vaihdan maisemaa.

Oletko tullut ajatelleeksi, että kaikkien täytyy opetella nämä asiat kantapään kautta? Jokaisen täytyy tehdä omat virheensä. Ole onnellinen, että sinä osaat(?) jo nämä asiat.

Minusta tuo on sellainen asia mikä pitäisi tajuta kyllä jo muutenkin, ilman mitään opettelua.

Vierailija
171/177 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsovat sinut samantasoiseksi, sori vaan.

Sama ilmiö on deittipalstoilla, jossa eläkeläispapat lähettävät viestejä nelikymppisille naisille.

Papoilla on hauskat peilit.

Mua lähestyy jopa 60-70 vuotiaat, ja olen itse vasta päälle parikymppinen! Revipä siitä huumoria :D Eräs 57-vuotias mies alkoi minua sättimään, kun sanoin etten koskaan voisi seurustella noin mahdottoman vanhan miehen kanssa, enkä tunne häneen minkäänlaista vetoa. Kertoi että eksänsä oli kuulema nuori nainen, ja paremman näköinen kuin minä. Otti papalla raskaasti kun nuori nainen antoi rukkaset, tämä tapaus saa vieläkin nauramaan vedet silmissä. Onko se niin, että miehillä on jonkinlainen ylivertaisuusvinoutuma? Muistanko tämän termin nimen nyt oikein? Tämä ilmenee sellaisina deluusioina omasta viehätysvoimasta. 

Vierailija
172/177 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama ilmiö on deittipalstoilla, jossa eläkeläispapat lähettävät viestejä nelikymppisille naisille.

Mua lähestyy jopa 60-70 vuotiaat, ja olen itse vasta päälle parikymppinen! Revipä siitä huumoria :D Eräs 57-vuotias mies alkoi minua sättimään, kun sanoin etten koskaan voisi seurustella noin mahdottoman vanhan miehen kanssa, enkä tunne häneen minkäänlaista vetoa. Kertoi että eksänsä oli kuulema nuori nainen, ja paremman näköinen kuin minä. Otti papalla raskaasti kun nuori nainen antoi rukkaset, tämä tapaus saa vieläkin nauramaan vedet silmissä. Onko se niin, että miehillä on jonkinlainen ylivertaisuusvinoutuma? Muistanko tämän termin nimen nyt oikein? Tämä ilmenee sellaisina deluusioina omasta viehätysvoimasta. 

Olet varmaan paljon ikäistäsi vanhemman näköinen? Näytät nelikymppiseltä? 60-70 kymppiset miehet lähestyvät nelikymppisiä naisia, koska sen ikäiset naiset yleensä pitävät selvästi vanhemmista miehistä.

Vierailija
173/177 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on tää naisten vakio setti että tavallinen mies ei kelpaa kun ei säväytä. 

Ja sitten lähdetään sen komean ja itsevarman matkaan ja hetken päästä ihmetellään kun se mies petää tai hakkaa. Tai molempia. 

Rumahan ei voi olla väkivaltainen, luonnevikainen jne. Ehei, komeat on hirveitä ihmisiä. Upean näköinen ihminen ei voi olla ihana myös sisältä. 

Vierailija
174/177 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet varmaan paljon ikäistäsi vanhemman näköinen? Näytät nelikymppiseltä? 60-70 kymppiset miehet lähestyvät nelikymppisiä naisia, koska sen ikäiset naiset yleensä pitävät selvästi vanhemmista miehistä.

En todellakaan ole nelikymppisen näköinen :D Olen ihan totaalinen babyface, suorastaan lapsekkaan näköinen. Monet miehet ovat vain näkyvällä tavalla röyhkeitä, jatkuvasti saan viestejä 40-50 vuotiailtakin miehiltä, toki myös samanikäisiltä ja nuoremmiltakin. Ihmettelen vain, että miten näillä vanhemmilla miehillä on pokkaa lähestyä itseään huomattavasti nuorempaa naista? Aika kulahtanut tapaus saa olla, jos näyttää 24-vuotiaana neljäkymmentä vuotiaalta... Joku meth head/crack-nisti tai rapajuoppo.

Vastaaja nro 177

Vierailija
175/177 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan ole nelikymppisen näköinen :D Olen ihan totaalinen babyface, suorastaan lapsekkaan näköinen. Monet miehet ovat vain näkyvällä tavalla röyhkeitä, jatkuvasti saan viestejä 40-50 vuotiailtakin miehiltä, toki myös samanikäisiltä ja nuoremmiltakin. Ihmettelen vain, että miten näillä vanhemmilla miehillä on pokkaa lähestyä itseään huomattavasti nuorempaa naista? Aika kulahtanut tapaus saa olla, jos näyttää 24-vuotiaana neljäkymmentä vuotiaalta... Joku meth head/crack-nisti tai rapajuoppo.

Vastaaja nro 177

Sama, märännökset lähestyvät vaikka olen ihan selvästi nuori nainen enkä hirviön näköinenkään. Ihan käsittämättömiä tapauksia. Olettamus, että on itse vanhan näköinen jos ikämiehet lähestyvät, on täysin naurettava. Miehiä kiinnostaa nimenomaan nuoret ja kauniit naiset, kyllä eron pari -ja nelikymppisen välillä huomaa jokainen, jolla on silmät päässä. Omallakin kohdallani on usein sattunut niin, että alkaa se vikinä kun ihan tähdellisin ja loogisin perusteluin selitän tyypille, ettei meistä koskaan voisi tulla yhtään mitään. Aletaan jopa nimittelemään. 

Vierailija
176/177 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut saman ilmiön. Nuorempana kun vielä kävin yöelämässä, minua ei ikinä lähestynyt baareissa tai muuallakaan ihan paria poikkeusta lukuun ottamatta kukaan ns normaali mies, vaan kaikki lähestyjät ovat olleet humalaisia, rumia tai syrjäytyneen oloisia oloisia, ja usein myös vanhempia miehiä. Tuntuu vähän kummalta, että nuori, hoikka, pienikokoinen, siististi pukeutuva ja kasvoista vähintäänkin normaalin näköinen nainen on samaa tasoa kuin ruma, alkoholisoitunut ressukkamies, mutta kaipa se on uskottava.

Vähän samat fiilikset täällä, lähestymiset alkoivat jo 14-vuotiaana kun rinnat kasvoivat. Oma veikkaus on että näytän liian kiltiltä tai epävarmalta, siltä etten laita tappelua pystyyn. Ns helppo kohde häirinnälle jos ei uskalla nostaa meteliä ja näytä itsevarmalta. En usko että kukaan noista alkoholisoituneista setämiehistä uskoo suhdetta saavansa, mutta pakko silti tulla ahdistelemaan. Nykyään olen kolmekymppisenä jo sen verran näitä nähnyt että karjasen heti jos alkaa asiattomaksi mennä. Sori, vähän offtopic... 😅

177/177 |
27.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mulle ei vastaa nuoremmat, itseni ikäiset eikä vanhemmat. En tiedä ketä tässä pitäisi lähestyä. Ei varmaan ketään.