Miksi vain "rumat" miehet tulee yleensä iskemään?!
En nyt haluaisi ajatella että olen ihan karsean rumakaan, mutta kertokaa miksi oi miksi on ihan muutamissa kerroissa kun joku oikeasti fiksu ja hyvännäköinen mies on tullut jutustelemaan?!
Nimittäin jonkin verran miehet kumminkin lähestyvät, yleensä ovat vaan vanhempia miehiä tai jotain muita hieman oudompia/kännissä jne. jotka sitten tulevat kehumaan ulkonäköä, pyytävät kahville tai muuta vastaavaa. Tai sitten moikkailevat tai huutelevat vähän kauempaa. Nämä siis ihan kaupassa , kadulla jne. kun en missään baareissa tai yössä käy. Mutta eikö Ihan tavalliset fiksut vähän päälle/alle kolmekymppiset miehet lähesty naisia ollenkaan? VAi pitääkö olla jotenkin todella täydellisen näköinen että näin voisi toivoa käyvän vai mitä?!
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon naiset on kommentoineet miesten kaljuuntumista negatiivisessa sävyssä.
Ja toisaalta aina kun mies tekee ketjun jossa kysyy että haittaako kaljuuntuminen niin naiset vastaavat että "ei haittaa yhtään"..
Hyvä huomio. Tosiaan muutamassakin kaljuuntuneen miehen avaamassa ketjussa on ap:lle suorastaan aggressiivisesti sanottu, että koko kaljuuntumishomma on vain hänen korviensa välissä, ja että naisia se ei haittaa. Ja ne ovat olleet hyvin yläpeukutettuja viestejä vieläpä. Totuus on selvästikin toinen, mutta naisilla ei vain näytä olevan pokkaa myöntää sitä silloin, kun joku kaljuuntunut mies ketjun avaa. Ehkä he pelkäävät näyttävänsä liian pinnallisilta?
Tai sitten vain eri ihmiset käyvät kommentoimassa eri ketjuihin... Toisille ne hiukset ovat tärkeämmän kuin toisille. Minun mieheni on kaljuuntunut jo nuoresta pitäen ja nyt kolmikymppisenä hänellä on päälaella enää todella vähän hiuksia jäljellä. Minä pidän hiuksista ja salaa toivon, että vaikka hänen hiuksensa ovatkin harventuneet, ettei hän sheivaa niitä kokonaan pois. Kuitenkin hänen hiuksensa ovat vain pieni osa sitä kokonaisuutta ja hän on niin loistava mies, että siinä kokonaisuudessa kaljuuntuminen ei paina mitään.
Eli itse voisin yläpeukuttaa kommenttia, jossa sanotaan, että kaljuuntuminen ei haittaa, mutta ymmärrän, että on olemassa myös naisia, joita se haittaa. Yllättävää, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.
Niin, ihmisillä tosiaan on erilaisia mielipiteitä, mutta on se kumma juttu, että nämä peukut ja kommentit menevät aina ihan täysin sattumalta niin päin, että kun kaljuuntunut mies harmittelee kaljunsa vaikutusta naissuosioon, niin 50 yläpeukkua ja 0 alapeukkua tulee viestille, jossa joku nainen ärähtää, että kaljulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, ja kyse on pelkästään miehen huonosta itsetunnosta, joka karkottaa naiset pois. Eli kielletään miehen olevan muita heikommassa asemassa kaljun vuoksi ja vielä syyllistetään häntä huonosta itsetunnosta. Huvittavaa ja surullista samaan aikaan.
Ihmiset peukuttavat ja kommentoivat sen mukaan mitä he itse kannattavat, joten en tekisi suuria johtopäätöksiä peukutuksista. Ikävää, että joku kärsii kaljuudestaan, mutta mielestäni on mukavaa, että ihmiset ovat valmiina tukemaan häntä. Totuus kuitenkin on, että maailmassa on runsaasti kaljuuntuvia miehiä, joilla on kumppanit. Ja harvalle naiselle ne miehen hiukset ovat niin tärkeät, että muuten loistava mies hylättäisiin pelkästään sen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa uskoa ap:n väittämää siitä että miehet lähestyisivät kaupassa, kadulla jne.
En vain jaksa. Miksi? Siksi koska en ole ikinä tähän kypsään ikään mennessä todistanut moista tapahtuvaksi, ja harrastuksenani on ihmisten tarkkailu julkisilla paikoilla. En siis koskaan ole todistanut spontaania lähestymistä. Olen oikein vakoillut ja odotellut että näkisin tässä maassa sellaisen ihmeen, mutta ei.
Anteeksi mutta mitä? En ole ap ja mua on lähestynyt kadulla kaupan edessä, oluttölkki kädessä oleva n.55v mies joka kyseli mahdanko olla vapaa? Toisenkerran kaupassa känniläinen n.60v mies joka halusi kätellä ja sönkötti ''niin hyvin'' ja tuijotti minua ja en saanut mitään selvää mitä hänen päässä liikkuu. Yksi taas vanhempi mies n55v joka tuli tekemään tuttavuutta pysäkillä ja juttelee aina kun nähdään. Sitten lukuisat mam ut jotka juttelevat ja kehuvat.
Miten näitä ei voisi tapahtua vaikka sinä et tilannetta todistakaan :D?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon naiset on kommentoineet miesten kaljuuntumista negatiivisessa sävyssä.
Ja toisaalta aina kun mies tekee ketjun jossa kysyy että haittaako kaljuuntuminen niin naiset vastaavat että "ei haittaa yhtään"..
Hyvä huomio. Tosiaan muutamassakin kaljuuntuneen miehen avaamassa ketjussa on ap:lle suorastaan aggressiivisesti sanottu, että koko kaljuuntumishomma on vain hänen korviensa välissä, ja että naisia se ei haittaa. Ja ne ovat olleet hyvin yläpeukutettuja viestejä vieläpä. Totuus on selvästikin toinen, mutta naisilla ei vain näytä olevan pokkaa myöntää sitä silloin, kun joku kaljuuntunut mies ketjun avaa. Ehkä he pelkäävät näyttävänsä liian pinnallisilta?
Tähän liittyy mukavasti vielä seksuaalinen nautinto ja kyky. Jos nainen sanoo, ettei yhtään kiihottunut seksiin 40v miehen kanssa jolla oli vatsakumpua ja hieman epävarmat otteet niin "tottahan se on, kuka nyt tommosesta luuserista nauttii". Mutta jos miehellä ei seiso tavis-Tuijan kanssa niin tottahan mies on impotentti! Miehen pitää kyetä seksiin aina jos nainen olisi antamassa. "mikä sua vaivaa, olis sentään pillua tarjolla!!"
Jäi vielä tarkentamatta, että tämän tavis-Tuijan panos seksiin olisi lähinnä olla läsnä, omata emätin ja antaa se pantavaksi eli käytännössä saada itse yhdyntää. Tottakai siitä miehen pitää kiinnostua ja jos ei ole tatti tanassa niin se on miehen vika. Naisessa ei vikaa olla voi.
Jos miehen panos on vaan tunkea kalua sisään, niin kuulostaa siltä, ettei tavis-Tuija tuosta seksistä kovin paljon iloa irti saisi.
Yhdynnästä piittaamattomien naisten kannatta alkaa lesboksi tai nunnaksi.
Yhdyntä on paljon muutakin kun mekaanista makkaraa kuoreen toimintaa. Sääliksi käy naistasi, jos et muusta tiedä.
Koska säälit vain naista, niin implikoit, että se kaikki muukin toiminta olisi miehen suorittamaa ja (vain+) naiselle nautintoa tuottavaa. Nainen ilmeisesti edelleen vain makaa ketarat ojossa selällään ja pitää silmiään kiinni.
En vain saanut kovin aktiivista kuvaa kokemuksistasi, joten oletan, että mies tunkee ja nainen makaa. Säälin toki sinuakin, jos seksisi on vain tunkemista staattiseen onkaloon. Ainakin oma kokemukseni on se, että molemmat sukupuolet tekevät jotain makaamisen/tunkemisen lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tähän liittyy mukavasti vielä seksuaalinen nautinto ja kyky. Jos nainen sanoo, ettei yhtään kiihottunut seksiin 40v miehen kanssa jolla oli vatsakumpua ja hieman epävarmat otteet niin "tottahan se on, kuka nyt tommosesta luuserista nauttii". Mutta jos miehellä ei seiso tavis-Tuijan kanssa niin tottahan mies on impotentti! Miehen pitää kyetä seksiin aina jos nainen olisi antamassa. "mikä sua vaivaa, olis sentään pillua tarjolla!!"
Olen huomannut saman.
Naisilla esiintyy melkoistä ikä- ja ulkonäkörasismia palstalla ja tosiaan tuplastandardeja.
Esim +40v naiskäyttäjä "age is just a number" sanoi että yritti alkuun käydä treffeillä omanikäisten miesten kanssa mutta kaikki olivat kaljuja=epäviehättäviä ja nyt sitten hehkuttaa pinnallisesti jokaisessa ketjussa 20v miestään.
Ja sitä tsempataan go girl. Plus 40v äijä kun mehustelee 20v muijaansa niin se on pedari jne jne. Miks se on heti eri jos miehellä nuori muija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten vain eri ihmiset käyvät kommentoimassa eri ketjuihin... Toisille ne hiukset ovat tärkeämmän kuin toisille. Minun mieheni on kaljuuntunut jo nuoresta pitäen ja nyt kolmikymppisenä hänellä on päälaella enää todella vähän hiuksia jäljellä. Minä pidän hiuksista ja salaa toivon, että vaikka hänen hiuksensa ovatkin harventuneet, ettei hän sheivaa niitä kokonaan pois. Kuitenkin hänen hiuksensa ovat vain pieni osa sitä kokonaisuutta ja hän on niin loistava mies, että siinä kokonaisuudessa kaljuuntuminen ei paina mitään.
Eli itse voisin yläpeukuttaa kommenttia, jossa sanotaan, että kaljuuntuminen ei haittaa, mutta ymmärrän, että on olemassa myös naisia, joita se haittaa. Yllättävää, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.
Niin, ihmisillä tosiaan on erilaisia mielipiteitä, mutta on se kumma juttu, että nämä peukut ja kommentit menevät aina ihan täysin sattumalta niin päin, että kun kaljuuntunut mies harmittelee kaljunsa vaikutusta naissuosioon, niin 50 yläpeukkua ja 0 alapeukkua tulee viestille, jossa joku nainen ärähtää, että kaljulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, ja kyse on pelkästään miehen huonosta itsetunnosta, joka karkottaa naiset pois. Eli kielletään miehen olevan muita heikommassa asemassa kaljun vuoksi ja vielä syyllistetään häntä huonosta itsetunnosta. Huvittavaa ja surullista samaan aikaan.
Ihmiset peukuttavat ja kommentoivat sen mukaan mitä he itse kannattavat, joten en tekisi suuria johtopäätöksiä peukutuksista. Ikävää, että joku kärsii kaljuudestaan, mutta mielestäni on mukavaa, että ihmiset ovat valmiina tukemaan häntä. Totuus kuitenkin on, että maailmassa on runsaasti kaljuuntuvia miehiä, joilla on kumppanit. Ja harvalle naiselle ne miehen hiukset ovat niin tärkeät, että muuten loistava mies hylättäisiin pelkästään sen vuoksi.
Nykypäivänä kilpailu pariutumisen suhteen on niin kovaa että kyllä siinä saattaa helposti käydä niin että koska naisilla on niin paljon tarjontaa niin he etsivät syitä hylätä miehiä ja kaljuus on heti ilmi tuleva seikka jonka takia hylätä mies.
Koska he ovat sinkkuja? Ne komeat ovat varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsovat sinut samantasoiseksi, sori vaan.
No sitäpä juuri tässä vähän pelkäänkin ja täällä siis ap :)
No ei kyllä katso sua samantasoiseksi. Miehet jotka ovat kännissä eikä minkäänäköisiä, lähestyvät aina naisia olivat sitten kauniita tai tavallisia. Nämä ja vanhemmat miehet vain uskaltavat enemmän lähestyä kuin nuoret miehet varsinkaan kaduilla. He ovat yleensä itsevarmempia eikä pelkää samalla tapaa pakkeja.
Nuoret ja komeat varmasti lähestyvät naisia muissa paikoissa tai tuttujen kautta kuin kaduilla.
Vierailija kirjoitti:
Olet luultavasti niin kiltin ja iloisen näköinen, että he uskaltavat tulla sinulle juttelemaan ilman pelkoa kielteisestä vastauksesta. Siinä voi tulla vastaan niin rumaa kuin komeaakin miestä. Oikeasti fiksut miehet eivät yritä iskeä naista kadulla.
No missä ne oikeasti fiksut miehet sitten iskevät? Ei kai vaan baarissa ja tinderissä? Luulisi että ihan tavallisessa elämässä on paras tutustua.
Missä naiset itse haluavat tulla isketyiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykypäivänä kilpailu pariutumisen suhteen on niin kovaa että kyllä siinä saattaa helposti käydä niin että koska naisilla on niin paljon tarjontaa niin he etsivät syitä hylätä miehiä ja kaljuus on heti ilmi tuleva seikka jonka takia hylätä mies.
https://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html
Ei niitä miehiä nyt niin paljon ole enemmän ole, että joka naiselle riittäisi valinnanvaraa.
Miehenä olen tuskastunut oman kaupunkini yökerhoihin. Olen 36-vuotias, kalju, lihaksikas ja tykkään käydä kavereideni kanssa tanssimassa. Olen yleensä selvinpäin ja autolla liikenteessä, koska asun kymmenen kilometrin päässä keskustasta. Paikkakunnan yökerhot voisi karkeasti lokeroida nuorten, keski-ikäisten ja bensalenkkareiden paikoiksi. Nuorten paikoissa tunnen itseni vanhaksi ja varsinkin nuorten miesten alkoholin käyttö ei ole vielä täysin hallinnassa, minkä vuoksi en viihdy niissä. Nuorten paikan tanssilattialla vanhat miehet saavat kuitenkin tanssia rauhassa, koska nuoret naiset karttavat ja nuoret miehet eivät häiriinny kun jätämme heidän prinsessansa rauhaan. Keski-ikäisten paikassa on ikäisiäni 30-40v ihmisiä, mutta myös vanhempia. Useasti tanssilattialle mennessä saan lauman epäviehättäviä reilusti yli nelikymmenvuotiaita naisia ympärilleni, joista yleensä se suurimmassa kännissä oleva tapaus koittaa uida liiveihin ja tanssimisesta ei tule mitään. Vastaavasti paikan viehättävien naisten ympärillä on samanlainen lauma innokkaita miesihailijoita. Minua ei kiinnosta tanssia näiden ei-kiinnostavien tapausten viihdykkeenä eikä mennä tappelemaan muiden miesten kanssa niiden viehättävien naisten huomiosta, joten olen viime aikoina jättänyt baarireissut väliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.tilastokeskus.fi/tup/suoluk/suoluk_vaesto.html
Ei niitä miehiä nyt niin paljon ole enemmän ole, että joka naiselle riittäisi valinnanvaraa.
Lisää tuohon miesyliedustukseen vielä se, että 23,6 % sinkkunaisista haluaakin olla sinkkuja ja miehistä vain 7 %.
Lähde: Perhebarometri 2016
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannu, että rumat miehet ja naiset luulevat olevansa niitä korkeatasosia ja nimenomaan hyvännäköset on niitä epävarmoja, koska niitä kohdellaan katkerasti jne.
Tuosta on ihan akateemisia tutkimuksiakin. Rumat miehet luulevat olevansa komeita. Mitä komeampi joku mies on, sitä epävarmempi hän on omasta ulkonäöstään
Tämä nyt on ihan hölynpölyä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten suuri ego, Vanhat miehet, ja rumat miehet yrittää iskeä nuoria ja kauniita kun ei tajua omaa tasoaan
Teemme sitä vain kokeillakseen kepillä jäätä, joskus sokea kanakin löytää jyväsen jne.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen tuskastunut oman kaupunkini yökerhoihin. Olen 36-vuotias, kalju, lihaksikas ja tykkään käydä kavereideni kanssa tanssimassa. Olen yleensä selvinpäin ja autolla liikenteessä, koska asun kymmenen kilometrin päässä keskustasta. Paikkakunnan yökerhot voisi karkeasti lokeroida nuorten, keski-ikäisten ja bensalenkkareiden paikoiksi. Nuorten paikoissa tunnen itseni vanhaksi ja varsinkin nuorten miesten alkoholin käyttö ei ole vielä täysin hallinnassa, minkä vuoksi en viihdy niissä. Nuorten paikan tanssilattialla vanhat miehet saavat kuitenkin tanssia rauhassa, koska nuoret naiset karttavat ja nuoret miehet eivät häiriinny kun jätämme heidän prinsessansa rauhaan. Keski-ikäisten paikassa on ikäisiäni 30-40v ihmisiä, mutta myös vanhempia. Useasti tanssilattialle mennessä saan lauman epäviehättäviä reilusti yli nelikymmenvuotiaita naisia ympärilleni, joista yleensä se suurimmassa kännissä oleva tapaus koittaa uida liiveihin ja tanssimisesta ei tule mitään. Vastaavasti paikan viehättävien naisten ympärillä on samanlainen lauma innokkaita miesihailijoita. Minua ei kiinnosta tanssia näiden ei-kiinnostavien tapausten viihdykkeenä eikä mennä tappelemaan muiden miesten kanssa niiden viehättävien naisten huomiosta, joten olen viime aikoina jättänyt baarireissut väliin.
Olistko sitten arvioinut oman ulkonäkösi ja tasosi väärin monen miehen tapaan? Jos et saa ylempitasoista kaunista naista ja sinusta kiinnostuvat mielestäsi alempitasoiset rumat naiset... Sitten joutuu olemaan yksin, mutta eihän se mikään huono kohtalo ole, vaan voi olla hyvää elämää. Kuulosti vain siltä, että haluaisit suhteen, joten kannattaa avata mieli sille, ettet ole niin korkeatasoinen kuin luulet. Ja 36-vuotiaana olet itse näköjään samaa ikäluokkaa niiden noin nelikymppisten naisten kanssa. Yritä sisäistää, että sinä vanhenet ihan samaa tahtia muiden silmissä kuin muut sinun silmissäsi.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta toista se on meillä kilteillä miehillä - meitä ei kukaan, ei naiset eikä miehet, lähesty. Koskaan, missään.
Selkäranka auttaa asiaan. Sekä av-palstalla valittamisen lopettaminen.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti katsovat. Tuskin ap kuitenkaan on samalla tasolla. Ne lähestyvät miehet on yleensä todellista jämäsakkia, valitettavasti.
Itse erosin nelikymppisenä pitkästä suhteesta hieman ylipainoisena, mutta muuten kyllä itsestään ja ulkonäöstään huolta pitävänä lapsettomana naisena. Aloin deittisovelluksissa katselemaan että jaa, omanikäiset alkavat olla kaljuuntuneita ja ukkoutuneita, niihin kai sitten pitää tyytyä. Kävin muutamilla treffeillä ja tulin siihen tulokseen että olen mieluummin vaikka yksin.
Ja sitten tapasin kahvilassa, täysin sattumalta, nykyisen mieheni. Tumma, komea, lihaksikas, urheilullinen, ei halua lapsia, introvertti kuten minäkin...älykäs, keskustelutaitoinen, hauska, huomioiva, hellä, viriili ja minua parisenkymmentä vuotta nuorempi. En olisi koskaan voinut kuvitellakaan että mun "taso" hänelle riittäisi, mutta niinpä vain näyttää riittävän. Nykyään avoliitossa ja kihloissakin.
Fatzer kirjoitti:
Itse erosin nelikymppisenä pitkästä suhteesta hieman ylipainoisena, mutta muuten kyllä itsestään ja ulkonäöstään huolta pitävänä lapsettomana naisena. Aloin deittisovelluksissa katselemaan että jaa, omanikäiset alkavat olla kaljuuntuneita ja ukkoutuneita, niihin kai sitten pitää tyytyä. Kävin muutamilla treffeillä ja tulin siihen tulokseen että olen mieluummin vaikka yksin.
Ja sitten tapasin kahvilassa, täysin sattumalta, nykyisen mieheni. Tumma, komea, lihaksikas, urheilullinen, ei halua lapsia, introvertti kuten minäkin...älykäs, keskustelutaitoinen, hauska, huomioiva, hellä, viriili ja minua parisenkymmentä vuotta nuorempi. En olisi koskaan voinut kuvitellakaan että mun "taso" hänelle riittäisi, mutta niinpä vain näyttää riittävän. Nykyään avoliitossa ja kihloissakin.
Ja sitten heräsit?
Koska säälit vain naista, niin implikoit, että se kaikki muukin toiminta olisi miehen suorittamaa ja (vain+) naiselle nautintoa tuottavaa. Nainen ilmeisesti edelleen vain makaa ketarat ojossa selällään ja pitää silmiään kiinni.