Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vain "rumat" miehet tulee yleensä iskemään?!

Sinkku Inkku
22.08.2018 |

En nyt haluaisi ajatella että olen ihan karsean rumakaan, mutta kertokaa miksi oi miksi on ihan muutamissa kerroissa kun joku oikeasti fiksu ja hyvännäköinen mies on tullut jutustelemaan?!

Nimittäin jonkin verran miehet kumminkin lähestyvät, yleensä ovat vaan vanhempia miehiä tai jotain muita hieman oudompia/kännissä jne. jotka sitten tulevat kehumaan ulkonäköä, pyytävät kahville tai muuta vastaavaa. Tai sitten moikkailevat tai huutelevat vähän kauempaa. Nämä siis ihan kaupassa , kadulla jne. kun en missään baareissa tai yössä käy. Mutta eikö Ihan tavalliset fiksut vähän päälle/alle kolmekymppiset miehet lähesty naisia ollenkaan? VAi pitääkö olla jotenkin todella täydellisen näköinen että näin voisi toivoa käyvän vai mitä?!

Kommentit (177)

Vierailija
141/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on että melkein jokainen mies kuin yrittää iskeä on hyvin pukeunut, ryhdikäs ja kai sitten komea, onko sitten kadulla vai baarissa kyse.

Olen mies... Ärsyttää.

Vierailija
142/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kun olin iltalenkillä Wonderland puistossa niin eteeni yhtäkkiä laskeutui 15 metriä pitkät vaaleat hiukset, katsoin sitten ylöspäin torniin ja päätin kiivetä hiuksia pitkin ylös, ylhäällä makasi sänkyssä prinsessa haarat levällää, no päätin sitten paukuttaa sitä patonkilla pari tuntia ja laskeuduin alas tornista jatkaen hyvin alkanutta lenkkiäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet yliarvioivat AINA oman tasonsa! Iskevät aina kauniimpia ja tasokkaampia naisia kuin itse ovat. 

Mä olen aina saanut kauniimpia ja tasokkaampia naisia mitä oma tasoni edellyttäisi. Edelleen ihmettelen että miksi. Minussa on eteläeurooppalaisia piirteitä ulkonäössä. Voisikohan se vaikuttaa.

M45

Vierailija
144/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fatzer kirjoitti:

Itse erosin nelikymppisenä pitkästä suhteesta hieman ylipainoisena, mutta muuten kyllä itsestään ja ulkonäöstään huolta pitävänä lapsettomana naisena. Aloin deittisovelluksissa katselemaan että jaa, omanikäiset alkavat olla kaljuuntuneita ja ukkoutuneita, niihin kai sitten pitää tyytyä. Kävin muutamilla treffeillä ja tulin siihen tulokseen että olen mieluummin vaikka yksin.

Ja sitten tapasin kahvilassa, täysin sattumalta, nykyisen mieheni. Tumma, komea, lihaksikas, urheilullinen, ei halua lapsia, introvertti kuten minäkin...älykäs, keskustelutaitoinen, hauska, huomioiva, hellä, viriili ja minua parisenkymmentä vuotta nuorempi. En olisi koskaan voinut kuvitellakaan että mun "taso" hänelle riittäisi, mutta niinpä vain näyttää riittävän. Nykyään avoliitossa ja kihloissakin.

Ja sitten heräsit?

Ehkä jos sen sukunimi olisi oikeasti Fazer, silloin voisi käydä noin.

Vierailija
145/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehet pitävät sinua rumana?

Vierailija
146/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon naiset on kommentoineet miesten kaljuuntumista negatiivisessa sävyssä.

Ja toisaalta aina kun mies tekee ketjun jossa kysyy että haittaako kaljuuntuminen niin naiset vastaavat että "ei haittaa yhtään"..

Hyvä huomio. Tosiaan muutamassakin kaljuuntuneen miehen avaamassa ketjussa on ap:lle suorastaan aggressiivisesti sanottu, että koko kaljuuntumishomma on vain hänen korviensa välissä, ja että naisia se ei haittaa. Ja ne ovat olleet hyvin yläpeukutettuja viestejä vieläpä. Totuus on selvästikin toinen, mutta naisilla ei vain näytä olevan pokkaa myöntää sitä silloin, kun joku kaljuuntunut mies ketjun avaa. Ehkä he pelkäävät näyttävänsä liian pinnallisilta?

Tai sitten vain eri ihmiset käyvät kommentoimassa eri ketjuihin... Toisille ne hiukset ovat tärkeämmän kuin toisille. Minun mieheni on kaljuuntunut jo nuoresta pitäen ja nyt kolmikymppisenä hänellä on päälaella enää todella vähän hiuksia jäljellä. Minä pidän hiuksista ja salaa toivon, että vaikka hänen hiuksensa ovatkin harventuneet, ettei hän sheivaa niitä kokonaan pois. Kuitenkin hänen hiuksensa ovat vain pieni osa sitä kokonaisuutta ja hän on niin loistava mies, että siinä kokonaisuudessa kaljuuntuminen ei paina mitään.

Eli itse voisin yläpeukuttaa kommenttia, jossa sanotaan, että kaljuuntuminen ei haittaa, mutta  ymmärrän, että on olemassa myös naisia, joita se haittaa. Yllättävää, että ihmisillä on erilaisia mielipiteitä.

Niin, ihmisillä tosiaan on erilaisia mielipiteitä, mutta on se kumma juttu, että nämä peukut ja kommentit menevät aina ihan täysin sattumalta niin päin, että kun kaljuuntunut mies harmittelee kaljunsa vaikutusta naissuosioon, niin 50 yläpeukkua ja 0 alapeukkua tulee viestille, jossa joku nainen ärähtää, että kaljulla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, ja kyse on pelkästään miehen huonosta itsetunnosta, joka karkottaa naiset pois. Eli kielletään miehen olevan muita heikommassa asemassa kaljun vuoksi ja vielä syyllistetään häntä huonosta itsetunnosta. Huvittavaa ja surullista samaan aikaan.

Ihmiset peukuttavat ja kommentoivat sen mukaan mitä he itse kannattavat, joten en tekisi suuria johtopäätöksiä peukutuksista. Ikävää, että joku kärsii kaljuudestaan, mutta mielestäni on mukavaa, että ihmiset ovat valmiina tukemaan häntä. Totuus kuitenkin on, että maailmassa on runsaasti kaljuuntuvia miehiä, joilla on kumppanit. Ja harvalle naiselle ne miehen hiukset ovat niin tärkeät, että muuten loistava mies hylättäisiin pelkästään sen vuoksi.

Jonkun jenkkitutkimuksen luin aikoinaan, missa sanottiin kaljun karkoittavan 90% naisista, parikymppisenä. Nelikymppisenä ei ole niin paha vaikutus enää. 

Vierailija
147/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet yliarvioivat AINA oman tasonsa! Iskevät aina kauniimpia ja tasokkaampia naisia kuin itse ovat. 

Mä olen aina saanut kauniimpia ja tasokkaampia naisia mitä oma tasoni edellyttäisi. Edelleen ihmettelen että miksi. Minussa on eteläeurooppalaisia piirteitä ulkonäössä. Voisikohan se vaikuttaa.

M45

Ne luulevat että olet turvi s?

148/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten sitä lähestymistä taitaa tapahtua juuri siellä yöelämässä, missä et käy.

Kuka kaipaa kännilähestymisiä oli ruma tai kaunis.

Eipä siellä ravintolassakaan kaikki ympärikännissä ole. Se nyt vaan on tyypillisempää, että kynnys lähestyä naisia siellä on miehille matalampi: pientä rohkaisua ottaneena ja parempi todennäköisyys että nainen lähestymisiä toivoo.

Mutta mitä jos rupeaisimmekin lähestymään toidiamme kadulla, kaupassa ym. Mitä pahaa siinä olisi muuta kuin että kyseessä on "väärä" paikka?

Vierailija
149/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on että melkein jokainen mies kuin yrittää iskeä on hyvin pukeunut, ryhdikäs ja kai sitten komea, onko sitten kadulla vai baarissa kyse.

Olen mies... Ärsyttää.

Hah, en siis ole yksin. Saan usein kuulla olevani komea, mutta kaikki kontaktit tulevat homoilta ja naisilta on 100% pakkihistoria. On kyllä ok olla sinkkuna enkä enää mitään yritäkään, mutta kun vielä keksisi miten sateenkaarikansan saisi pitämään raajat siellä omalla puolella.

Vierailija
150/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko AP bachelorette-Jenny?

Vierailija
151/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koskamiehet arvioivat oman tasonsa reippaasti yläkanttiin, jokaisen rähjä-pekan mukaankin heidän mielestään pitäisi lähteä nätti ja hoikka nainen.

Eli vain ja ainoastaan hoikkia ja nättejä naisia lähestytään? No mitä ihmettä palstanaiset sitten lähestymisistä muka valittavat? :D

Mitä järkeä tässä sinun kommentissasi on, vai luuletko olevasi hauska? Sinulla ei ole mitään käsitystä kenenkään palstailijan painosta tai ulkonäöstä.

Vierailija
152/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Edellyttäen tietenkin, että kummallakin sukupuolella on käytössään sama asteikko.

10 mies ei voi pokata korkeamman tasoista naista, korkeintaan saman tasoisen.

153/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fiksut ja komeat miehet ei naisia lähesty missään kaupassa tai kadulla. Se on sosiaalisesti aika tönkköä. Ei kukaan nainen halua että joku tulee höpöttelemään kun on kävelemässä johonkin tai ruokaostoksilla. Ne ketkä tulee pillua kerjäämään muodossa tai toisessa ovatkin juuri niitä vähän heikompitasoisia.

Mikä siinä on tönkköä?

Vierailija
154/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä olen tuskastunut oman kaupunkini yökerhoihin. Olen 36-vuotias, kalju, lihaksikas ja tykkään käydä kavereideni kanssa tanssimassa. Olen yleensä selvinpäin ja autolla liikenteessä, koska asun kymmenen kilometrin päässä keskustasta. Paikkakunnan yökerhot voisi karkeasti lokeroida nuorten, keski-ikäisten ja bensalenkkareiden paikoiksi. Nuorten paikoissa tunnen itseni vanhaksi ja varsinkin nuorten miesten alkoholin käyttö ei ole vielä täysin hallinnassa, minkä vuoksi en viihdy niissä. Nuorten paikan tanssilattialla vanhat miehet saavat kuitenkin tanssia rauhassa, koska nuoret naiset karttavat ja nuoret miehet eivät häiriinny kun jätämme heidän prinsessansa rauhaan. Keski-ikäisten paikassa on ikäisiäni 30-40v ihmisiä, mutta myös vanhempia. Useasti tanssilattialle mennessä saan lauman epäviehättäviä reilusti yli nelikymmenvuotiaita naisia ympärilleni, joista yleensä se suurimmassa kännissä oleva tapaus koittaa uida liiveihin ja tanssimisesta ei tule mitään. Vastaavasti paikan viehättävien naisten ympärillä on samanlainen lauma innokkaita miesihailijoita. Minua ei kiinnosta tanssia näiden ei-kiinnostavien tapausten viihdykkeenä eikä mennä tappelemaan muiden miesten kanssa niiden viehättävien naisten huomiosta, joten olen viime aikoina jättänyt baarireissut väliin.

Ei ihan auennut...

Sanot, että tykkäät käydä kavereiden kanssa tanssimassa.

Sanot, että nuorten paikoissa voit tanssia kavereittesi kanssa rauhassa.

Mikä on ongelma? Miksi olet turhautunut? Älä mene niihin ns. aikuisten paikkoihin, niin kaikki on hyvin? Pääset tanssimaan!

Vierailija
155/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsovat sinut samantasoiseksi, sori vaan.

Varmasti katsovat. Tuskin ap kuitenkaan on samalla tasolla. Ne lähestyvät miehet on yleensä todellista jämäsakkia, valitettavasti.

Miehet tietää hyvin, että on jämäsakkia mutta nyt tulee uutinen: Niiden miesten silmissä sinä olet saman tasoinen jämänainen.

Vierailija
156/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen nuorempana saanut ravintolasta matkaan todella kauniin miehen.

Ei ollut mitenkään erityisen hyvä sängyssä, mutta vieläkin kuumottaa, kuinka kaunis kaveri oli niin kasvoiltaan kuin vartaloltaankin.

Harmi vaan, kun nättejä miehiä on niin hemmetin harvassa.

Vierailija
157/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeat miehet eivät näe sinussa mitään kiinnostavaa, eli luultavasti olet itsekin ruma ja houkutat kaltaisiasi miehiä

Vierailija
158/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsovat sinut samantasoiseksi, sori vaan.

Varmasti katsovat. Tuskin ap kuitenkaan on samalla tasolla. Ne lähestyvät miehet on yleensä todellista jämäsakkia, valitettavasti.

Miehet tietää hyvin, että on jämäsakkia mutta nyt tulee uutinen: Niiden miesten silmissä sinä olet saman tasoinen jämänainen.

Ei. On miehiä jotka tietävät olevansa pohjalla ja he ovat onnistuneet joskus vetämään pohjalle jonkun rikkinäisen kodin tyttösen ja edelleen yrittävät samaa tyyliä. Eli yrittävät manipuloida. Osalle lähestyminen on vain häiriköintiä.

Tarkoitan tässä katuhäirikköjä ja sellaisia jotka luuhaavat julkisissa tiloissa naisten perässä, istuvat bussissa huohottamaan vastapäisen istuimeen yms.

Vierailija
159/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten asia menee niin, että rumat miehet etsii niitä kauniita ihan vaan siksi kun niin ne kaikki.

Kaikki haaveilee sjperkauniista ja sitten mukamas laskee tasoa nättiin tajuamatta, että itsellä ei ole nätillekkään mitään tarjottavaa. Siis jos pää on tyhjä.

Vierailija
160/177 |
23.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen komea eikä minun ainakaan tarvi mennä iskemään naisia. Naiset tulevat luokseni.