Mitä olet joutunut käyttämään vessapaperin tilalla joskus?
Kommentit (45)
Otin pyykkikorista firman t-paidan johon pyyhin takapuoleni. Lähdin töihin ja hain sieltä itselleni uuden paidan.
Vettä. Jos löytyy käsisuihku niin huuhteluja. Ainakaan ei haise.
Nenäliinoja, lautasliinoja, talouspaperia, kuukautissidettä, pikkuhousunsuojaa, sanomalehteä, puunlehtiä.
Villasukka talvella näppylähanska kesällä
Multa ei ole koskaan vielä wc-paperi loppunut kesken. Eikö ap osaa ennakoida?
Märkää rahkasammalta kun pissasin suolla.
Joskus hätätilassa pelkkää kättä. Oli kuitenkin käsienpesumahdollisuus.
Suodatinpaperia ja sanomalehteä. Kannattaa rypistellä ensin käsissä paperit niin ovat pehmeämpiä käyttää 👌
Mä en ole tainnut joutua kotioloissa koskaan käyttämään mitään vessapaperin korviketta. Jossain retkellä tms. erikoisolosuhteissa olen tainnut käyttää talouspaperia ja servettiä.
Lapsena muistan, kun olin ihan hoomoilasena, kun kaverin kotona ei ollut wc-paperia. Siis itse en käynyt siellä vessassa, mutta olin siellä keittiössä kun kaveri meni vessaan ja alkoi huutamaan siellä että ei ole paperia. Hänen äitinsä meni sitten vessaan sanomalehden kanssa ja repimisestä tietenkin (ym. älämölöstä) tajusin, että sanomalehteä käytettiin pyyhkimiseen. Tuon kalabaliikin päätteeksi siellä ilmeisesti pestiin käsisuihkulla loput paikat (tai pskat). :DD
Mummolassa oli kyllä ulkohuussi, mutta aina siellä oli wc-paperia saatavilla, että ehkä mä olin jonkinlainen hienopersaus, kun niin hämmästyin tuosta tapauksesta kaverillani. :D
Vierailija kirjoitti:
Kuukautissidettä. En kylläkään tunkenut sitä pöntöstä alas vaan laitoin muovipussiin ja vein molokkiin.
Eikö ollut bidesuihkua käytössä?
aku ankka, virsikirjan sivu ja kuivuneet lehdet ovat olleet epäinhimillisintä mihin olen hanurini pyyhkinyt
Joskus lenkillä kun paskahätä yllättänyt, olen käyttänyt jotain lehtiä/kasveja pyyhkimiseen. Pissaa olen pyyhkinyt WC-paperirullalla tai alushousuilla.
Sanomalehteä, suodatinpusseja, servettejä, nessuja, vanulappuja.
Puunlehtiä, joku kourallinen täällä moni sanonut sammal, ei tullut tuolloin mieleen olisi ollut paljon parempi
Pumpulilappuja. Kämmenensyrjää. Laukusta löytynyttä kuittia. Ottanu hanasta vettä käteen ja sillä "huuhtonut". Onneks ei oo koskaan tullu kakkoshätä ilman paperia, sen oon muistanut aina tarkastaa.
Suodatinpussia, ellei ole talouspaperia.
Kasvin lehtiä, pyyhettä, toisia alushousuja, paitaa esim.
Siis jouduin pyyhkimään...