Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking Dead, kausi 9 - OFFICIAL

Vierailija
21.08.2018 |

Tehdäänkö uusi ketju tulevasta kaudesta jonka alkuun on enää vajaa 2 kk. Eli 8.10. se alkaa, Rickin viimeinen kausi, liekö koko sarjan viimeinen. Jotenkin TWD henkilöityy kuitenkin niin vahvasti Rick Grimesiin jonka ampumisesta ja koomassa heräämisestä kaikki alkaa. Kun Rick lähtee, voiko sarja enää jatkua?

Itse seuraan sarjaa enää tottumuksen vuoksi, se alkuaikojen jännitys on kadonnut. En usko että aikahyppykään tuo sitä eloa sarjaan mitä on jo viimeiset kolme kautta ( ainakin ) odotettu.

Kommentit (2043)

Vierailija
201/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pysyvä majapaikka voisi olla joku entinen suljettu lahkokylä, jossa on jo valmiiksi eletty täysin omavaraisesti ja vailla nykytekniikkaa muurien takana, syrjässä. Kaupungeista luulisi jo loppuneen kaiken tavaran, mitä voi tarvita, joten parempi olisi siirtyä jonnekin vuorille vaikkapa. Mutta tulisiko siitä sitten tv-ohjelmaa... Eipä kai. :D

Vierailija
202/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rick halusi itse lopettaa voidakseen olla perheensä kanssa, pitkien kuvauksien ajan joutunut olemaan aina heistä erossa. Maggiella taisi olla sama.

Rick halusi olla enemmän perheensä kanssa Englannissa. (Ärsyttää, miksi palkkaavat tyypin pääosaan noin kaukaa.)

Maggiella oli joku toinen projekti, johon halusi mennä.

Ilmeisesti eivät kuolleet? Jätettiin mahdollisuus tulla takaisin joskus.

Noin ymmärsin jostain sivustolta. En oo varma, ymmärsinkö oikein.

Mietin, että jos jätetään palaaminen auki monella, niin siihen sopisi tuo helikopterikaappaus. Mutta toisaalta tuolloin ei sitä helikopterikaappaus voisi koskaan ratkaista, kun siellähän he sitten kaikki tauolla olevat olisivat ja kaikki olsii otettava mukaan samaan aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä pysyvä majapaikka voisi olla joku entinen suljettu lahkokylä, jossa on jo valmiiksi eletty täysin omavaraisesti ja vailla nykytekniikkaa muurien takana, syrjässä. Kaupungeista luulisi jo loppuneen kaiken tavaran, mitä voi tarvita, joten parempi olisi siirtyä jonnekin vuorille vaikkapa. Mutta tulisiko siitä sitten tv-ohjelmaa... Eipä kai. :D

Siellä vuorilla olisi vaikeaa viljellä ihmisille ja eläimille.

Lahkokylä olisi kyllä hyvä. Tosin muureja olisi vahvistettava. Lahkokyliä ei liene kovin tiheässä Amerikassakaan. Löytyisikö hän sellainen.

Vierailija
204/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kantsii painaa takaisin-painiketta niin se teksti on siinä muokattavissa ja sit vaan yrittää uudelleen.

En tiedä, missä on kännykässä takaisin-painike.

Enkä osaa tehdä kännykässä suosikkejakaan.

Tietsikassa osaisin, mutta en oo täällä koskaan tietsikalla.

Mulla on tuolla selaimen yläreunassa oikealla 3 päällekkäistä pistettä josta painamalla löytyy nuoli eteen-ja taaksepäin, tähden kuva (suosikit), päivitä (ympyrä) ja nuoli alaspäin (lataa).

Vierailija
205/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kantsii painaa takaisin-painiketta niin se teksti on siinä muokattavissa ja sit vaan yrittää uudelleen.

Mulla on tuolla selaimen yläreunassa oikealla 3 päällekkäistä pistettä josta painamalla löytyy nuoli eteen-ja taaksepäin, tähden kuva (suosikit), päivitä (ympyrä) ja nuoli alaspäin (lataa).

Niin ja puhelimen alareunassa näytössä on takaisin-nappi mulla vasemmalla (nuoli vasemmalle). Tämä Sonyssa ja Chrome selaimena, luulis et vastaavat on muissakin.

Vierailija
206/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitäs ne Kuiskaajat nyt ovatkaan? Useammassa viestissä on heidät mainittu, mutta itse en nyt muista Kuiskaajia ollenkaan!

Vierailija
207/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaajat (whisperers) on sarjakuvista tuttu joukko, jota ei vielä ole TV-sarjassa nähty, mutta varmasti tulevat tekemään debyyttinsä tällä kaudella, jos nyt TV-sarjassa mennään vähänkään sarjakuvien juonen mukaisesti.

Vierailija
208/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaajat (whisperers) on sarjakuvista tuttu joukko, jota ei vielä ole TV-sarjassa nähty, mutta varmasti tulevat tekemään debyyttinsä tällä kaudella, jos nyt TV-sarjassa mennään vähänkään sarjakuvien juonen mukaisesti.

Ok, kiitos! En ole lukenut lainkaan sarjakuvia, niin ihmettelinkin keistä nyt puhutaan. :)

Kaatisnainen minua ihmetyttää! Miksei hän vain voi yrittää elää tuolla muiden kanssa, miksi hän haluaa välttämättä johonkin uuteen paikkaan? Pelastajien kapina on paljon ymmärrettävämpi.

Vierailija
209/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaajat on niitä jotka kulkee laumojen mukana zombien nahkoista tehtyjen naamarien kanssa.

Vierailija
210/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, kiitos! En ole lukenut lainkaan sarjakuvia, niin ihmettelinkin keistä nyt puhutaan. :)

Kaatisnainen minua ihmetyttää! Miksei hän vain voi yrittää elää tuolla muiden kanssa, miksi hän haluaa välttämättä johonkin uuteen paikkaan? Pelastajien kapina on paljon ymmärrettävämpi.

Jadista epäiltiin siitä että hän olisi tappanut niitä kadonneita Pelastajia, vaikka todellisuudessa ne iskut tehtiin Oceansiden naisten toimesta. Tosin minusta tuolla Jadiksen johtamalla kaatisjengillä (Scanvangers) oli vähän omituinen rooli aiemmilla kausilla, ja sitten heidät käytiin kerralla listimässä Simonin johdolla. Rick yritti aivan turhaan pariin kertaan värvätä Jadiksen porukkaa liittolaisiksi ennen tuota joukkotuhoa.

Vierailija
211/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos tästä. Mulla ei valitettavasti ole siellä vasemmalle olevaa nuolta. Vain oikealle.

Mutta sen sijaan luulen nyt oppineena tekemään avullasi suosikit. Siis se tähti oli!

Vierailija
212/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja puhelimen alareunassa näytössä on takaisin-nappi mulla vasemmalla (nuoli vasemmalle). Tämä Sonyssa ja Chrome selaimena, luulis et vastaavat on muissakin.

Mulla on Huawei ja ei ole nuolta vasemmalle mulla.

Vierailija
213/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuiskaajat piipahti kasikaudella jo. Ihmettelinkin silloin, miksi Daryl oli jotenkin niin kauhuissaan. Vissiin kuvitteli kuulevansa omiaan, mutta ohoh.

Vierailija
214/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryan Hurst tulee sarjaan! Yes.

Vierailija
215/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kun tuli kylmät väreet tuosta videosta. Hyytävän jänskää, kuiskaajat on vaarallisempia kuin tavalliset zombit kun niillä on puukkoja ja ehkä muitakin aseita. Vaikka pääasiassa ne kai haluaa vaan olla rauhassa.

Vierailija
216/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa eli Ryan Hurst tulee olemaan Beta, Kuiskaajien johtaja. Ennestään tuntematon näyttelijä mulle..

Vierailija
217/2043 |
24.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkyykö 8 kausi jollain maksukanavalla?

Vierailija
218/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö 8 kausi jollain maksukanavalla?

Siellä ilmaisella foxplay:llä on myös kausi 8. Oikealla on pieni kohta, josta voi valita, katsooko kauden 8 vai 9 jaksoja. Ensin en sitä huomannut ja ihmettelin, että miksi on vain kausi 8.

Lataa se

Vierailija
219/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tulee lehtitietoa. Älä lue, jollet halua.

Ne whispersit ovat joukko, jotka ovat pukeutuneet zombien nahkoihin. Siten he voivat olla zombien joukoissa ilman vaaraa. Elelevät metsäleireissä. Niillä on johtajapariskunta Alfa ja beta. Itse olen sitä mieltä, että ihan omituinen juoni. Kyllähän iho tulehtuisi, jos siinä pitäisi päällä jotain zombinnahkaa.

Vierailija
220/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kaatisnainen sitten yhteydessä noihin kuiskaajiin? Hänhän radiopuhelimessa puhui a:sta ja b:stä. Voisiko se viitata alfaan ja betaan? Tuntuu, että välillä on vähän vaikea pysyä juonesta kärryillä. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi