Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking Dead, kausi 9 - OFFICIAL

Vierailija
21.08.2018 |

Tehdäänkö uusi ketju tulevasta kaudesta jonka alkuun on enää vajaa 2 kk. Eli 8.10. se alkaa, Rickin viimeinen kausi, liekö koko sarjan viimeinen. Jotenkin TWD henkilöityy kuitenkin niin vahvasti Rick Grimesiin jonka ampumisesta ja koomassa heräämisestä kaikki alkaa. Kun Rick lähtee, voiko sarja enää jatkua?

Itse seuraan sarjaa enää tottumuksen vuoksi, se alkuaikojen jännitys on kadonnut. En usko että aikahyppykään tuo sitä eloa sarjaan mitä on jo viimeiset kolme kautta ( ainakin ) odotettu.

Kommentit (2043)

Vierailija
221/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuiskaajat piipahti kasikaudella jo. Ihmettelinkin silloin, miksi Daryl oli jotenkin niin kauhuissaan. Vissiin kuvitteli kuulevansa omiaan, mutta ohoh.

Eikös tuo ole Eugene eikä Daryl? Tai sitten Daryl on kerännyt vähän massaa.

Vierailija
222/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se Daryl on :D, Asiat on paremmin sarjassa kun ruokaa riittää tai sitten tosiaaan ahdistaa koko sarja niinkuin joku sanoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan kaatisnainen sitten yhteydessä noihin kuiskaajiin? Hänhän radiopuhelimessa puhui a:sta ja b:stä. Voisiko se viitata alfaan ja betaan? Tuntuu, että välillä on vähän vaikea pysyä juonesta kärryillä. :D

En usko. Kaatisnainen oli määritellyt papin beeksi, mutta sanoi se sittenkin olevan a.

Ilmeisesti a-ihmisillä ja b-ihmisillä on eri hinta, kun hän myy niitä jonnekin.

Vierailija
224/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö 8 kausi jollain maksukanavalla?

The Walking Deadin kaudet 1-8 löytyvät ainakin CDON:ista DVD-bokseina:

https://cdon.fi/elokuvat/the-walking-dead-kausi-8-6-disc-40549173

https://cdon.fi/elokuvat/the-walking-dead-kausi-7-6-disc-37354310

Tuo viimeisin kausi maksaa eniten, mutta aiemmat kaudet saa tällä hetkellä 9,95 €:n sopuhintaan.

9. kausi on ollut lupaava 3 ensimmäisen jakson perusteella.

Vierailija
225/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se Daryl on :D, Asiat on paremmin sarjassa kun ruokaa riittää tai sitten tosiaaan ahdistaa koko sarja niinkuin joku sanoi.

Asiat ovat paremmin sarjassa kun ruokaa riittää tai sitten ahdistaa joko sarja.

En ymmärtänyt ollenkaan nyt tuota viestiä. Ja vielä: kuninkaan palvelija on aina ollut pulska.

Vierailija
226/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyllä siellä joillain on ruokaa riittänyt, kun kuninkaan palvelija on pulska.

Vierailija
227/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliviakin sanoi että me näemme nälkää ja se jos joku oli pullukka. Negan taisikin siitä kuittailla :D

Vierailija
228/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärtänyt ollenkaan nyt tuota viestiä. Ja vielä: kuninkaan palvelija on aina ollut pulska.

Niin siis ruokaa on enemmän kuin riittävästi sarjassa tai sitten näyttelijä on ahdistunut irl sarjan tekemisestä.

Vierailija
229/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin siis ruokaa on enemmän kuin riittävästi sarjassa tai sitten näyttelijä on ahdistunut irl sarjan tekemisestä.

No nyt ymmärsin, mitä tarkoitit.

Vierailija
230/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyihän siitä video jossa Negan kuittaili Olivialle

Vierailija
231/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyihän siitä video jossa Negan kuittaili Olivialle

Miten pystytte löytämään tällaisia netistä. En löytäisi itse.

Vierailija
232/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kantsii painaa takaisin-painiketta niin se teksti on siinä muokattavissa ja sit vaan yrittää uudelleen.

En tiedä, missä on kännykässä takaisin-painike.

Enkä osaa tehdä kännykässä suosikkejakaan.

Tietsikassa osaisin, mutta en oo täällä koskaan tietsikalla.

Mulla on tuolla selaimen yläreunassa oikealla 3 päällekkäistä pistettä josta painamalla löytyy nuoli eteen-ja taaksepäin, tähden kuva (suosikit), päivitä (ympyrä) ja nuoli alaspäin (lataa).

Niin ja puhelimen alareunassa näytössä on takaisin-nappi mulla vasemmalla (nuoli vasemmalle). Tämä Sonyssa ja Chrome selaimena, luulis et vastaavat on muissakin.

Ettei vaan puuttuisi iphoneista moinen ominaisuus, kun niissä ei tunnu olevan paljoa muutakaan itsestäänselvää.

Vierailija
233/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kantsii painaa takaisin-painiketta niin se teksti on siinä muokattavissa ja sit vaan yrittää uudelleen.

Mulla on tuolla selaimen yläreunassa oikealla 3 päällekkäistä pistettä josta painamalla löytyy nuoli eteen-ja taaksepäin, tähden kuva (suosikit), päivitä (ympyrä) ja nuoli alaspäin (lataa).

Niin ja puhelimen alareunassa näytössä on takaisin-nappi mulla vasemmalla (nuoli vasemmalle). Tämä Sonyssa ja Chrome selaimena, luulis et vastaavat on muissakin.

Mulla on Huawei ja ei ole nuolta vasemmalle mulla.

Tietääkseni android-puhelimissa on ne kosketusnapit alareunassa koti-näppäimen molemmin puolin ja ainakin omassa oikeanpuolimmaisella mennään takaisinpäin.

Vierailija
234/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä he muuten mutustavat nykyään? Vihanneksia näkyy paljon ja sitä kuljetettiin tehtaallekin, mutta ei nuo kaikki millään eläisi noin pienellä määrällä vihanneksia.

Onko missään näytetty mitään kanalaa tai lehmiä tai possuja? Oceansidelaiset kalastavat, mutta muiden on tulkittava vielä se tehdas, sanctuary, kun siellä ei kuulemma voi tuottaa mitään.

Miettikääpä, millainen määrä vihanneksia siihen kaikkeen tarvittaisiin. Ja siellä on vielä talvikin. Ei tosin yhtä kylmä kuin Suomessa, mutta silti.

Miksei talvea näytetä. Ihan sarjan alussa jossain kaudessa oli alkuun maininta, että selvisivät talvesta jotenkin ja sitten taas jatkettiin.

Vierailija
235/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietääkseni android-puhelimissa on ne kosketusnapit alareunassa koti-näppäimen molemmin puolin ja ainakin omassa oikeanpuolimmaisella mennään takaisinpäin.

Mulla ei ole tässä huaweissa edes sitä kotinäppäintä.

Vierailija
236/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei rick anna tap*a negania?

Kuitenkaan hän ei ole ollut yhtä tarkka muiden kanssa.

Vierailija
237/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole tässä huaweissa edes sitä kotinäppäintä.

Eikun on sittenkin!!!!

Kiitos paljon. Kyllä näemmä tuolla pienellä kolmiolla vasemmalla alhaalla pääsee siihen hävitettyyn viestiin takaisin. Paljon kiitoksia

Vierailija
238/2043 |
25.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi etsiä lääketehdas. Laittaa siellä tuotantoa pystyyn, että saataisiin esim antibiootteja.

Kemistit ja lääkärit kehittämään ja lukemaan siellä ohjeita.

Vierailija
239/2043 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli kyllä siellä joillain on ruokaa riittänyt, kun kuninkaan palvelija on pulska.

Eihän Pohjois-Korean rakastetun johtajan rakettimies Kim Jong-unin painonkaan perusteella voi päätellä miten hyvä tai huono pohjoiskorealaisten keskimääräinen ravitsemustilanne on.

Vierailija
240/2043 |
26.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ruokaahan he saivat siltä tietonaiselta. Ei niin pieneen pakettiautoon (tai mikä se nyt oli, en muista, muttei ollut kuorma-auto) mahdu kovin merkittävää määrää ruokaa. Ja siellä sentään matkusti vielä sisällä kolme henkilöä.

Ja on muistettava, että tuolla on valtava määrä työläisiä myös. Niitä, jotka eivät taistele. Heidätkin on elätettävä. Sanctuaryssakin tehdashallillinen ihmisiä. Samoin muualla.

Ei Oceanside pysty ruokkimaan kalalla kuin lähes tulkoon itsensä. Alkeellisin vehkein. Ja miksi ruokkisivatkaan.

Miettiä esim mikä määrä hernettä pitäisi satokautena tulla proteiinin lähteeksi. Onko edes herneitä. Koko porukalle. Entä mistä rautaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi