Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aina aamuisin vatsa kipeä ja kuralla, joutuu ravaamaan vessassa useamman kerran

Vierailija
21.08.2018 |

Mistä tällainen voi johtua? Stressiä ei mielestäni ole ja syön samalla tavoin kuin ennenkin. (Sappirakko on poistettu, jos se voi jotenkin liittyä asiaan.) Tää on tosi inhottavaa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa.

Vierailija
2/15 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli tuollaista ja kokeilin kaikkea. Olo parani kun: siirryin gluteenittomaan ja lopetin lihan syönnin ja muut maitotuotteet, paitsi juusto ja oliiviöljyvoi . Epäilen myöskin tuon sapen olevan takana, sillä minutkin on leikatu sappivian vuoksi.

Tuo luopuminen oli suhteellisen helppoa , sillä hyvä olo palkitsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka?  Alkoholi?

Vierailija
4/15 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verta? Limaa?

Kannattaa käväistä gastroenterologilla.

Vierailija
5/15 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yersinia-infektio?  Kannattaa mennä lääkäriin!

Vierailija
6/15 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli tuollaista ja kokeilin kaikkea. Olo parani kun: siirryin gluteenittomaan ja lopetin lihan syönnin ja muut maitotuotteet, paitsi juusto ja oliiviöljyvoi . Epäilen myöskin tuon sapen olevan takana, sillä minutkin on leikatu sappivian vuoksi.

Täytynee ehkä kokeill helpottaisiko jos jättää jotain pois. Ärsyttävää ja inhottavaa tämmönen. Varsinkin nyt kun jatkunut jo perjantaista asti jokaisena aamuna. -ap

Vierailija
7/15 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tupakka?  Alkoholi?

En käytä kumpaakaan. -ap

Vierailija
8/15 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Verta? Limaa?

Kannattaa käväistä gastroenterologilla.

Ei kumpaakaan. -ap

Vierailija
9/15 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotko kahvia aamulla?

Vierailija
10/15 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toi liittyy stressiin. Aina lomalla loppuu ripulointi, ja töihin kun pitää palata, niin taas alkaa. Omalla kohdallani siihen ei siis auta mikään.

Vierailija
11/15 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytynee ehkä kokeill helpottaisiko jos jättää jotain pois. Ärsyttävää ja inhottavaa tämmönen. Varsinkin nyt kun jatkunut jo perjantaista asti jokaisena aamuna. -ap

Joo, mulla tuo vaiva kehittyi pikkuhiljaa vuosien varrella. Mutta sitten tuli seinä vastaan.

Nyt on menty muutama vuosi ja on hyvä olo. Onneksi on tuossa lähileipomo, josta saa gluteenittomia leivonnaisia ja leipiä.

Vaalea tattarihapanleipä on todella hyvää!

T: Tuo toinen sappivikainen.

Vierailija
12/15 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juotko kahvia aamulla?

En juo. Tää alkaa jo heti herätessä. -ap

Vierailija
13/15 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla toi liittyy stressiin. Aina lomalla loppuu ripulointi, ja töihin kun pitää palata, niin taas alkaa. Omalla kohdallani siihen ei siis auta mikään.

Mulla on myös stressivatsa mutta nyt ei ees oo mitään stresaattavaa. -ap

Vierailija
14/15 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mulla tuo vaiva kehittyi pikkuhiljaa vuosien varrella. Mutta sitten tuli seinä vastaan.

Nyt on menty muutama vuosi ja on hyvä olo. Onneksi on tuossa lähileipomo, josta saa gluteenittomia leivonnaisia ja leipiä.

Hyvä että on parempaan päin mennyt. Toivottavasti itselläkin helpottaa. -ap

Vierailija
15/15 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lisään vielä: En ole syönyt vuoteen mitään keitettyä, tai paistettua. En taida olla mikään perusäijä, sillä olen jo päälle kuuskymmppinen ukko. Paino ei ole kuitenkaan laskenut, vaikka pitäisi. Liikaa sokeria...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi