Kenen julkkiksen/kuuluisuuden poismeno on koskettanut sinua eniten?
David Bowie. En vieläkään oikein käsittänyt ettei enää tekemässä musiikkia.
Kommentit (132)
Aki Sirkesalon, näin hänet näyssä kävelevä rantaa pitkin valkoisissa pellava vaatteissa käsikädessä kahden samoun puetun lapsen kanssa. Katsoi hetken taaksepäin (minuun) ja näytti onnelliselta. Hetki myöhemmin uutisoitiin että ovat kuolleet tsunsmissa.
Ennen tätä näkyä en ollut ajatellut miehestä yhtään mitään 🤷♀️
Avicii oli yllättävän koskettava, kuten joku aikaisemmin tänne kirjoitti, miten onneton hänen on tarvinnut olla, kuitenkin hän oli lahjakas ja menestynyt.
Aki Sirkesalon ja hänen perheensä menehtyminen tulee joka kerta mieleen kun joku puhuu tsunamista.
Aviciin kohtalo kosketti, vaikka en tiennyt hänestä juuri mitään ennen kuolemaa.
George Michael, lapsuuden idoli.
Nämä ainakin muistan selvästi, siis muistan kun kuulin heidän kuolleen: Kirka, Michael Jackson, Diana, Spede, Aki Sirkessalo ja perhe, Avicii, ja nyt Hanna-Riikka Siitonen. Aki Sirkessalon ja Hanna-Riikan kuolemat eniten mua itkettäneet nyt aikuisiällä:'(
Peaches Geldof. En edes tiedä miksi. Koko juttu oli niin traaginen, kaksi pientä lasta joille oli niin omistautunut ja kuitenkin meni samaa tietä kuin äitinsä.
Michael Jackson, traaginen elämä kaiken kaikkiaan
Myös Withney ja sen tytär Bobby... Ihan kamalaa, että tytär lähti samalla tavallan. Niin turhat kuolemat näillä kaikilla kolmella.
En ole ihan varma, mutta jos sitä kyynelillä mitataan niin Larry Hagmanin kuolema itketti eniten.
Linking parkin laulajan itsemurha
Näyttelijä Asko Sahlmanin kuolema moottoripyöräonnettomuudessa. Tuli niin täysin puskista. Ja Hanna-Riikka Siitosen poismeno nyt viimeisimmäksi.
Heath Ledgerin sanon minäkin.
Ja Hanna-Riikka Siitosen kuolema pysäytti myös. Vaikea ymmärtää, että viimeiseen asti niin elämänjanoinen ihminen on nyt lopullisesti poissa.
Heath Ledger, Avicii ja Perttu Häkkinen. :(
Robin Williams. En ole vieläkään ihan sisäistänyt tätä.
Irwinin.
Toisena Michael Schumacherin kohtalo, vaikka mies ei aivan kuollut olekaan tai ehkä juuri siksi.
Dianan, en käsitä, että miksi, itkin lähes koko päivän. No, olin raskaana silloin, voisiko selittää?
Kirkan kuolema järkytti mua myös, sitäkään en voi ymmärtää, että miksi, en tosiaan ole digannut kyseisen hepun musiikkia tms. Mutta paniikkihäiriökohtaukseni saivat siitä päivästä alkunsa.