Kenen julkkiksen/kuuluisuuden poismeno on koskettanut sinua eniten?
David Bowie. En vieläkään oikein käsittänyt ettei enää tekemässä musiikkia.
Kommentit (132)
Sillanpää tulee olemaan kamala jos ei rajota menoaan😭
Aviciin. Tuntuu surulliselta, että hän oli niin lahjakas mutta silti onneton.
Sydänten prinsessan Dianan.
Tänä kesänä olen itkenyt silmät päästäni Bode Millerin tyttären vuoksi, varmaan siksi kun itsellänikin on taapero ja aina huolta hänen turvallisuudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Se hiihtäjä Mika, sukunimeä en muista juuri nyt
Myllylä. Surullista kaikenkaikkiaan. Aika pienestä rikkomuksesta meni koko elämä.
Göstä Sundqwist ja Sauli Lehtonen.
Sauli siksi, kun oli niin nuori ja elämä edessä. Traaginen kuolema.
Miina Maasola. Entinen koulukaveri. Ei tule ketään muuta mieleen joka olisi niin vähällä tuttavuudella tehnyt niin suuren vaikutuksen. Hänessä oli sitä jotain💔
Irwin. Nuoruuden heila. Enkä muuten ole edes mikään bubiruusu;)
Ensimmäinen ja ainoa on Hanna-Riikka Siitonen. Olin (ja olen yhä) melkoisen yllättynyt ja jopa järkyttynytkin kuinka kovasti hänen kuolemansa mua kosketti.
Esim hysteriaa Dianan kuollessa en ymmärtänyt ollenkaan.
N41
Aki Sirkesalon ja hänen perheensä kohtalo järkytti syvästi. He edustivat tavallaan koko tsunamin uhreja.
Hanna-Riikka Siitosen poismeno liikutti erityisen paljon siksi, että meillä on samanikäinen tytär ja Hanna-Riikka ja perhe elivät monta vuotta sairauden varjossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hiihtäjä Mika, sukunimeä en muista juuri nyt
Myllylä. Surullista kaikenkaikkiaan. Aika pienestä rikkomuksesta meni koko elämä.
Lahden tapaus ja muut hiihtoliiton röhlömit kokonaisuudessaan oli kyllä kaukana pienestä rikkomuksesta, mutta Myllylän kohtalo tietysti silti kohtuuton ja traaginen.
Spede Pasanen. Olin lapsi ja jostain syystä järkytyin, muistan jopa hieman itkeneen.
Pidin karsimasta ja oli jollain tavalla isällinen hahmo vaikka vain telkkarista katsoinkin isovanhempien luona aina.
Michael Jackson oli järkyttävä. Itkin paljon vaikka en mikään tosi fanittaja ollut. Kunnioitin kuitenkin ja ihailin tähtenä.
Koko maailma tuntui pysähtyneen silloin kun katseli uutisia.
Aviciin kuolema myös järkytti. Vasta kun olin katsonut dokkarin ja ymmärsin minkälaisesta ihmisestä puhutaan. Todella surullinen.. Toisaalta pystyin myös samaistumaan häneen.
Freddie Mercury, Queenin laulaja
Ei kenenkään