Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen/kuuluisuuden poismeno on koskettanut sinua eniten?

Vierailija
20.08.2018 |

David Bowie. En vieläkään oikein käsittänyt ettei enää tekemässä musiikkia.

Kommentit (132)

Vierailija
81/132 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mauno Koiviston kuolema

Sama. Vaikka en ole mitenkään poliittinen hlö, kosketti Koiviston kuolema paljon. Koivisto oli nuoruuteni presidentti, ja suurelta osin hänen ansiostaan kirjoitin aikanani äidinkielestä laudaturin. Se on pitkä tarina, en jaksa sitä nyt tähän avata. Hieno mies, jolla oli viisautta fundeerata eikä säheltää sekä omakohtaista kokemusta Suomen itsenäisyyden säilyttämisessä sodassa, mikä toi hänelle suuren määrän inhimillisyyttä ja arvostusta muita kohtaan aekä näkemyksen, että mikään ei ole itsestään selvää.

Koiviston hautajaiset olivat kauniit ja arvokkaat, juuri Koiviston näköiset. Kyllä tippa tuli linssiin monessa kohtaa.

Vierailija
82/132 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mauno Koiviston kuolema

Sama. Vaikka en ole mitenkään poliittinen hlö, kosketti Koiviston kuolema paljon. Koivisto oli nuoruuteni presidentti, ja suurelta osin hänen ansiostaan kirjoitin aikanani äidinkielestä laudaturin. Se on pitkä tarina, en jaksa sitä nyt tähän avata. Hieno mies, jolla oli viisautta fundeerata eikä säheltää sekä omakohtaista kokemusta Suomen itsenäisyyden säilyttämisessä sodassa, mikä toi hänelle suuren määrän inhimillisyyttä ja arvostusta muita kohtaan aekä näkemyksen, että mikään ei ole itsestään selvää.

Koiviston hautajaiset olivat kauniit ja arvokkaat, juuri Koiviston näköiset. Kyllä tippa tuli linssiin monessa kohtaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/132 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anthony Bourdain. Rakastin hänen ohjelmiaan.

❤️

Vierailija
84/132 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä monia. Kurt Cobain oli aikamoinen järkytys nuorelle Nirvana- fanille.  Suuresti arvostamani George Michaelin kuolema kosketti myös kovasti. Ayrton Sennan onnettomuuden jälkeen en ole formuloita enää katsonut.  Mauno Koivisto oli mun lapsuudenaikainen presidentti ja hänen kuolemansa oli vähän kuin oma isoisä olisi lähtenyt. Speden poismeno oli myös yllättävän iso juttu. Nämä nyt ekana tulee mieleen.

Vierailija
85/132 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirka. Vieläkin itkettää aina kun kuulen biisejä.

Vierailija
86/132 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena John Lennon. Aamukahdeksan uutisissa kerrottiin ja yhdeksäksi kouluun. Chris Cornell ja Chester Benington(Linkin Park). Kotimaisista Sammy Babitzin, Aki Sirkesalo ja Miina Maasola. Ajoin usein samaa tienpätkää kuin Miina Maasola.

Vierailija
87/132 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykänen kyllä oli iso juttu monelle

Vierailija
88/132 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kenenkään edellä mainituista. En tuntenut heistä ketään.

Vierailija
89/132 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Göstä Sundqwist

Siksi kun kuollessaan oli 46-vuotias ja minä olin 44-vuotias.  Se laittoi ajattelemaan.  Kuolinsyytä en tiedä, mutta minä aloin juoksemaan. 

Vierailija
90/132 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cory Monteith <3 Olin ja olen suuri Glee-fani ja seurasin sarjaa aktiivisesti. Oli järkytys ja kun tapahtui kesken kuvausten. Jakso, jossa kerrottiin hänen roolihahmonsa kuolleen, oli sydäntä särkevä. Hän myös oli kihloissa toisen pääosan esittäjän eli Lea Michelen kanssa. En tiedä, miten Lea pystyi näyttelemään jaksossa, joka käsitteli hänen kihlattunsa kuolemaa.

Vierailija
91/132 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari Tapio

Vierailija
92/132 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avicii.

En tiennyt kuin hittibiisinsä, mutta samanikäinen olin kuin hän kuollessaan. Kuinka paha olo on voinut olla että on sellaisella tavalla päivänsä päättänyt :( dokumentin katsomisen jälkeen nousi suuri viha niitä aviciin ympärillä olleita kohtaan. Kukaan ei miettinyt miten hän voi vaan keikkaa piti vaan puskea ja tehdä rahaa vaikka kuinka on fyysisiä kipuja.

Vierailija
93/132 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

John F Kennedyn. Päättyi viattomuuden aika kun sivistysmaassa tappavat presidenttinsä.

Poikansa John F. Kennedy jr.:n kuolema oli niin turha ja väärin.  Samassa lento-onnettomuudessa menivät myös vaimo ja tämän sisar.  JFK jr:lle oli suotu kaikki lahjat, paitsi pitkää ikää.

Vierailija
94/132 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bowie varmaan viime vuotisista, kuolema tuli todella puun takaa vs. samoihin aikoihin kuolleet Lemmy ja Cohen.

Vierailija
95/132 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo ikinä välittäny julkkiksista, tiedän niistä sen mitä muiden juttuja kuuntelee ja jotain lehtiotsikoita näkee. Minua ei kiinnosta kenenkään hen.koht. elämä vaan sen takia et se olis hyvä laulaja/näyttelijä/urheilija... Kenenkään poismeno ei siis luonnollisestikaan ole liikuttanut. Mutta tunteita herätti kyllä Matin kuolema siinä mielessä, että oon ilonen, ettei mun pian tartte kuulla siitä yhtään mitään, kunhan ihmiset on tän alkukuhinan yli päässy.

Vierailija
96/132 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

B.B King ja Leonard Cohen.

Vierailija
97/132 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robin Williams

Vierailija
98/132 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leonard Cohen, marraskuu 2016

Dolores O’Riordan, tammikuu 2018

Aretha Franklin, elokuu 2018

:(

Vierailija
99/132 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista Juice. Muista Lemmy.

Vierailija
100/132 |
12.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony Ariman kohtalo satutti vaikka äijä olenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi