Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen julkkiksen/kuuluisuuden poismeno on koskettanut sinua eniten?

Vierailija
20.08.2018 |

David Bowie. En vieläkään oikein käsittänyt ettei enää tekemässä musiikkia.

Kommentit (132)

Vierailija
121/132 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirka, Suomen kovin laulaja ikinä.

Vierailija
122/132 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikka

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/132 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brittany Murphy <3

Vierailija
124/132 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöiselle 80-luvun alusta syntyneelle Spede, Juice, Matti Nykänen ja Olli Lindholm on tyyppejä jotka ovat aina olleet itselle olemassa ja siksi pitänyt näitä niin kuolematttomina huolimatta siitä vaikka osa paljon sairastellut. 

Nämä poismenot ovat koskettaneet kun osa niistä tullut vielä ihan puskista. 

Irwin kanssa rakas, mutta sen verran pikkuinen olin hänen lähtiessä, että ei välttämättä siinä iässä niin paljoa vielä hätkäyttänyt ja hänen elämäänsä ja musiikkin tutustuin kunnolla vasta muutama vuosi tapahtuneen jälkeen. 

Vierailija
125/132 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marjatta Raita

Vierailija
126/132 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattui PMS-oireet samalle päivälle kun Stephen Hawking kuoli, joten itkin aamupalapöydässä meikit poskille. Mies heräsi ja tuli halaamaan ja totesi vaan, että hän katsoikin eilen kalenteristaan varoituksen, että mulla pitäs olla menkat alkamassa. Sitten päättyi naurunremakkaan se itku. :D

Vierailija
127/132 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heath Legder ja Anthony Bourdain

Just nämä! Olin palaamassa käsittämättömän upealta Australian reppureissulta. Tunteet aivan sekaisin odottelin lentoa lähteväksi takaisin Suomeen, kun luin Ledgerin kuolemasta. Brokeback mountain oli huippuleffa ja Heath mielestäni niiiin komea. Bourdain järkytti, koska ajattelin aina, että hän elää täydellistä unelmaelämää ja vaikutti muutenkin niin lungilta tyypiltä. Voisi jopa sanoa, että hänen kuolemansa sai ajattelemaan eri tavalla elämästä...

Vierailija
128/132 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkin itkettää, kun mieleen tulee prinsessa Dianan kuolemankolari.

Se oli jotain käsittämätöntä.

Vierailija
129/132 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sattui PMS-oireet samalle päivälle kun Stephen Hawking kuoli, joten itkin aamupalapöydässä meikit poskille. Mies heräsi ja tuli halaamaan ja totesi vaan, että hän katsoikin eilen kalenteristaan varoituksen, että mulla pitäs olla menkat alkamassa. Sitten päättyi naurunremakkaan se itku. :D

Sun miehellä on omassa kalenterissaan sun kierto ylhäällä?

😂😂😂😂

Takaisin aiheeseen, Nykäsen kuolema kosketti koska lapsuuden sankari ja osa lapsuutta kuoli.

Oon ollu Lemmyä ja Ollia keikalla katsomassa mutta ei ne kuolemat niin koskettaneet.

Vierailija
130/132 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun miehellä on omassa kalenterissaan sun kierto ylhäällä?

😂😂😂

Joo, ollu jo jonkun aikaa. Erittäin hyvä juttu, koska itse aina oon ihan maassa ja vollotan ja uskon, että oon sairastunut masennukseen, kunnes mies sanoo et alkaa olla taas se aika kuusta. Outoa, että vaikka tätä on jatkunu jo puolet elämästä 30 päivän välein, sen silti aina unohtaa. :D

Vakavissaan tuo on mielestäni myös tosi huomaavaista, sillä mieskin tajuaa, että mulla hormonipiikki tuossa kohtaa kuuta todella vaikuttaa käyttäytymiseen niin, että kaikilla on helpompaa, kun muistaa, että PMS se taas vaan parin päivän ajan vaikuttaa.

Vierailija
131/132 |
14.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harri Marstio.

Vierailija
132/132 |
04.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä