Miesystävä haukkui mun tekemät mokkapalat
Kuorrutus oli kuulemma liian paakkuista ja makeaa. Sanoi tästä tosi hienovaraisesti mutta pahoitin silti mieleni. Tämän jälkeen yksityiskohtaisesti selitti, miten esimerkiksi hän tekee hyvän kuorrutteen. Joo joo, olen sit vissiin mielensäpahoittaja mutta vituttaa niin saatanasti. Ensi kerralla en tarjoile enää mitään kahvin lisänä.
Kannattaako tässä vaiheessa erota? Suhde ei ole edennyt vielä pitkälle, yhdessä oltu vasta pari kuukautta. Mietin vain onko tässä nyt kyseessä se miestyyppi joka haukkuu ja valittaa kaikesta mitä teen ja ennen kuin huomaankaan olen päätynyt suhteeseen jossa mies haukkuu suihinottotaitoni ja lastenkasvatustapani.
Kommentit (80)
Eli ensin tivasit mieheltä, että mitä tykkää mokkapaloista. (Tässä välissä mies mahdollisesti sanoo, että hyviä ovayt, jolloin sinä jatkat tivaamista, että eikö ole muka kokkareista.) Mies kertoo rehellisesti, mutta kohteliaasti, ja antaa vielä vinkin, että tomusokerin siivilöinti voisi auttaa. Ja sinä vedät itkupotkupinppiraivarit.
Mua ärsyttää tuo piirre myös kun toisen on pakko selittää miten itse tekisi muka paremmin!
Niin... Kotileivonnaiset. Huh huh. Kyllä ne voivat olla huonosti tehtyjä. Onhan se ihan kiva, että joku sellaisia tekee ja tarjoaa, mutta jos ne ovat huonoja niin ne ovat huonoja. Ei sellaisten tekemiseen aikaa kannata haaskata, jos syöjät joutuvat säälistä syömään. Kannattaa tehdä kunnolla.
Itse nostan kauhean metelin ennenkuin kukaan ehtii sanomaan, jos jokin leipomukseni tai kokkailuni ei mennyt ihan nappiin :D
"Anteeks sitten kun tää on vähän kuivaa, ihan liian vähän tuli kostutettua" tai "en muistanut lisätä suolaa ollenkaan tähän ruokaan, joten laittakaa oman maun mukaan sitä annoksiinne".
Mä olisin todennut että ei oo pakko syödä, voi olla ilman jos ei kelpaa.
Oliko se paakkuista? Itse en kyllä kehtaisi arvostella toisen leivoksia parin kuukauden jälkeen
Mies on vaan semmoinen luonteeltaan. Eli jos et jaksa sitä nyt et jaksa sitä jatkossakaan?
Onko sun miesystävä koira, kun se haukkuu?
Seuraavalla kerralla sinä teet pohjan ja herra kuorrutteen.
(Sileän kuorrutteen oppii vain harjoittelemalla, ensimmäisillä kerroilla tuppaa menemään paakuille....)
Jätä se sika. Mokkapalat ovat aina hyviä.
ukot on paskoja ukot on paskoja ukot on niin paskoja.
Leivo sen naamaan ne mokkapalat.
Ei mut oikeesti, toi on joillakin ihmisillä kotoa tullut (huono) käytösmalli eli oppinut epäkorrektin kommentoinnin olevan normaalia.
Nyt on miehellä aika opetella uusi käytösmalli ts. pois tuosta vanhasta, ei tuollaisen vuoksi erota kannata.
Meillä kaikilla kun on kuitenkin jotain huonoja puolia/tapoja joita hioa elämän varrella ja uusissa ihmissuhteissa.
Jos jo kahden kuukauden jälkeen toinen arvostelee niin arvaahan sen ettei se arvostelu ainakaan vähenny suhteen jatkuessa. Ite päätät.
Siis mä hieroisin väkisillä ne paakut sen naamaan, en kestä yhtään tommosta huonoa käytöstä.
Ruokapöydässä käyttäydytään eikä arvostella toisen tekemää ruokaa, ellei hän erikseen mielipidettä pyydä.
Toisaalta en tarjoaisi paakkuista leivosta kenellekään.:DDDDDD
On se kumma että aikuinen ei kestä tuollaista. Tämähän on lapsellista kiukuttelua. Ensikerralla tuskin on paakkuja ja voit olla ylpeä mokkapaloistasi. Lapsille sanotaan että martti piirsi hienon kuvan, vaikka se on ihan paska. Sekin on väärin.
Harjoitus tekee mestarin. Olet varmaan huomannut jo jotain, mitä mies ei osaa kovin hyvin. Nyt en kuitenkaan kehota sinua moittimaan häntä siitä.
Naisellista tollanen vikinä jostain mokkapaloista... Ja vielä alkaa opettamaan miten itse tekee. Yökkäys mikä emäntä mieheks.
Vaikuttaako hän muuten tärkeilevältä ja aina oikeassa -tyypiltä? Sellaiset ihmiset voivat olla hyvin rasittavia.
Hohhoijaa