Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko millään mitään väliä oikeasti?

SataSaikkuaVuodessa
20.08.2018 |

Siis oikeasti? Mitä väliä? Me kaikki kuollaan joka tapauksessa 100 % varmuudella. Mitä väliä miten tämän elämän elää. Sadan vuoden päästä kukaan ei edes muista, että me ollaan oltu edes olemassa koskaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole väliä. Voi vaan maata ja syödä suklaata. :))

Vierailija
2/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole väliä. Voi vaan maata ja syödä suklaata. :))

En syö turkinpiipuri suklaata. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun elämässäsi merkitys on asioilla, joille sinä annat merkityksen. Niillä on siis väliä. Jos et anna millekään mitään merkitystä, mitään väliä ei ole. Vapaa valinta. Merkitysten antaminen on mukavaa.

Vierailija
4/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi rakkaani nyt sen tajusit. Vuosi sinne tänne aivan sama. :) kuolema korjaa jokaisen. Miyä vanhempi sen enemmän masentuneita vuosia. Loppuvuosinahan et pysty kuin istumaan joka tapauksessa. Kukaan ihminen ei sitä vaan tajua.

Vierailija
5/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä, mutta sen verran häpeilevä, että muiden mielipiteillä on kamalasti väliä. Yritän koko ajan antaa itsestäni sellaisen kuvan, mikä ei todellisuudessa ole yhtään minua.

Vierailija
6/6 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin sen viime keväänä ja yritin itsemurhaa. Jotenkin ihmeellisesti selvisin.

Mutta edelleenkään elämä ei tunnu minkään arvoiselta. En ole varsinaisesti masentunut, enkä käytä lääkitystä, mutta terapiassa olen käynyt kiistelemässä muutaman kerran aiheesta (turhaan, sillä terapeutti ei osaa sanoa asiaan juuta eikä jaata).

Ihmissuhteita on muutama, mutta kovin pinnallisia nekin. Rakkautta en ole kokenut koskaan, ja olen sentään jo viidenkymmenen.

Jos olisi rahaa, niin kyllähän sitä vielä keksisi itselleen vaikka mitä mukavaa puuhaa, esim. matkustelu, mutta kun ei ole rahaa eikä töitä saa, niin elämä on pelkkää kituuttamista päivästä toiseen.

Ei siinä ole mitään mieltä.