Oletteko ostaneet noita Saimaan tuore -lohia, mitä olette tykänneet?
Noita lohia joita myydään pienikokoisina paloina. Mielestäni ostamassa lohessa oli joku ikävä sivumaku, ovatkohan muut sellaista maistaneet. Viimeinen käyttöpäivä ylihuomenna joten ei vanhaakaan pitäisi olla.
Kommentit (93)
Olen muutaman kerran ostanut tuota lohta. Ensimmäisellä kerralla kaikki ok, mutta sen jälkeen kala on maistunut mudalle/maalle.
Kallis kokeilu, enää en osta. Olisi vaan niin helppo ruoka, mutta maku on todella mutainen🤮
Ostin ensimmäistä kertaa. Lounaalla syötiin lopulta vain perunamuusia, koska kala maistui niin mudalta. ☹️
Ostin kokeeksi kaksi palaa, kun vaikutti niin kätevältä. Pettymys oli suuri mudan maun takia. Pakko oli jättää lopulta syömättä. Nyt googlailemalla huomasin, etten olekaan ainoa ja makuaistini oli ihan oikeassa. Harmi sinänsä, muutoin olisi kyllä näppärä tuote.
Ostin kaksi kokeeksi. Mudan maku oli aivan hirveä! Jäi syömättä. En osta enää ikinä!
Siis mun mielestä maistuu maakellarille. :( Kaksi pakettia kokeiltu, ei jatkoon.
Juuri eilen kokeilin ja maistui aivan mudalle/maakellarille. Hyi.. Eli en ole ainut..
Sama täällä, muta maistuu voimakkaasti 😝
16.8 2019 nostettu kala maistui mudalle en osta enään iso pettymys ja 9€ roskiin.
Hyi kuulostaa oksettavalta. Voi mennä vähäksi aikaa maku syödä kalaa :(
Olisko sinne sujahtanut niitä kuppasia Tornion lohia/taimenia.
Parempi vaan ostaa merestä pyydettyä lohta.
Todella kauniit kirjolohifileet, 5 kpl paketissa. Odotukset suuret, mutta hirveä pettymys.
Kala maistui mudalta. Jäi syömättä. En suosittele kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Parempi vaan ostaa merestä pyydettyä lohta.
Ainakin kainuulainen kirjolohi on ollut ihan hyvää. En ole tuollaista saimaan mutakalaa maistanut.
Makeanveden kala maistuu usein mudalle. Etenkin, kun vedet on vielä lämpimiä. Kannattaa suosia meressä kasvanutta kalaa, on raikkaamman makuista!
Sama kokemus täällä! Ikävä juttu, kun muuten pakkauskoko ja suomalainen alkuperä niin hyvä juttu.
Minun lohessani oli suolinkaisia/muita loismatoja. Kuolleita toki eikä yhtään tavatonta luonnosta pyydetyssä lihassa mutta ruokahaluun vaikutti, ja munat ja toukat joista voi olla ihmisellekin haittaa ovat huomattavasti kestävämpiä eivätkä näy paljaalla silmällä joten vieläkin inhottaa.
Ostin useamman pakkauksen ja kylmäsavustimme ne itse. Tein kalakeiton joka tosiaan maistui mudalta. Puolentoista vuorokauden savustustyö meni siis hukkaan ja kalat roskiin!!
Luulin että omani oli pilaantunutta, mutta täältä löytyikin vastaus mudan/maakellarin hajulle ja maulle. Ei enää ikinä.
Up