Mitä mies tarvitsee parisuhteessa?
Kommentit (11)
Mun mies ainakin paljon läheisyyttä ja seksiä, luottamusta, toisen kohtelemista mukavasti, välillä omaa tilaa. Puuhien jakamista niin ettei kumpikaan koe olevansa liian suuren työtaakan alla kotitöissä ym. Ainakin sanoo minua usein lottovoitoksi ja täydelliseksi naiseksi että ei näy olevan mihinkään lähdössä. Ja siis ulkoisesti en tosiaan ole yleisten normien mukaan täydellinen :D. Rakastan häntä niin että minusta jäisi vain varjo jos hänet menettäisin.
Aika moni mies tyytyy ihan siihen että heillä on vaimo. Tosi harva mies eroa hakee. Ovat vaikka ilman seksiä, ovat kai huonoja pärjäämään yksin. Surullista.
Varmasti ihan niitä samoja asioita kuin nainenkin. Luottamusta, kunnioitusta, läheisyyttä ja tasavertaista kumppanuutta.
M38
Minä en näköjään tarvi muuta kuin neuvoja... :D
-. ystävällisyyden, hellyyden, välittämisen sävyttämä suhde, jossa molemmat voivat hyvin
- jaetaan arki
- hyväksyntää ja joustavuutta
- kumppanin, toverin rinnallakulkijan
- sitoutumista, uskollisuutta
- lepoa ja turvallisuutta
Tuollaisia asioita tuo oma mieheni sanoi tarvitsevansa ja haluavansa.
Juttukaverin, arvostusta, halausta, seksiä. silmää miellyttävän naisen, ystävällisyyttä, napakkuutta asioissa, jotka siitä vaativat.
Paljon fb:tä sohvannurkassa. Ja pari liittymää pitkissä parisuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
-. ystävällisyyden, hellyyden, välittämisen sävyttämä suhde, jossa molemmat voivat hyvin
- jaetaan arki
- hyväksyntää ja joustavuutta
- kumppanin, toverin rinnallakulkijan
- sitoutumista, uskollisuutta
- lepoa ja turvallisuutta
Tuollaisia asioita tuo oma mieheni sanoi tarvitsevansa ja haluavansa.
Tämä, lisäksi arvostusta, toisen huomioimista, kunnioitusta, Rakkautta, hellyyttä, läsnäoloa, tukea, kumppanuutta, seksiä, intohimoa ja halua toista kohtaan, yhteistä naurua ja arvojen jakamista, älyllistä haastetta, lepoa ja rauhaa, että voi vain levätä ja olla rauhassa ja hiljaa toisen kanssa. Omaa tilaa ja yhteisiä hetkiä. Vanhemmuutta. Kodin lämpöä ja lepoa. Virkistystä.
Vierailija kirjoitti:
Herätys suihinotolla.
Tuotakin meillä saa. Tosin se edellyttää, että mies käy ensin pesulla ja sitten palaa sänkyyn ja teeskentelee nukkuvaa. Turha kuvitella, että yön yli täkin alla hautuneisiin nivusiin päätäni työntäisin.
Riippunee miehestä. Jotkut harvat pysyvät lasten takia ja jos luvattu puolison kanssa olla myötä- ja vastamäessä.