Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet, mitä ajattelet miehesi nykyisestä naisesta?

Vierailija
20.08.2018 |

Itse tapasin pari pv sitten exäni uuden naisen ja tämä vaikutti mukavalta ihmiseltä. Heti alussa puhuttiin, että elämän pitää jatkua ja meillä jokaisella on menneisyytemme.
Hyvä kuva jäi.

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulma.

Eksä löysi uuden miehen jälkeeni kaveripiiristäni. Ja hyvän tyypin löysikin. Sopii varmasti paremmin. Ollaan tämän kaverini kanssa usein oltu muiden kaverien kanssa iltaa viettämässä jne. Ei ongelmia. Ei edes eksästä jutella, vaikka sen tuhannen päissäänkin ollaan oltu. Ja ollaan tuon eksänkin kanssa ihan väleissä. Itsellänikin jo muutama tuon eksän jälkeen ollut.

Vierailija
42/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minullakaan ei ole sellaista eksän uutta naista, jonka  kanssa olisin koskaan kasvokkain joutunut. Paitsi lapseni isä. Hänen naisistaan ei ole mitään sanottavaa kun en tunne. Paitsi tästä nykyisestä, joka on päihteiden väärinkäyttäjä, jolta omat lapset on otettu huostaan, ja hän on vähän väliä psyk osastolla. Ja hänestäkin  vain se että mielestäni ei ole lapsellemme hyvää seuraa. Itse olen myös jonkun exän "uusi" (4v),. En tiedä mitä eksä minusta ajattelee.

Asuuko tämä naisystävä siis lapsesi isän luona? Itse en lastani päästäisi tuollaiseen huusholliin.

Tuskin lapsen isäkään puhtoisin pulmunen on, jos tuollaisen akan kanssa seukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen heidän puolestaan, muodostavat yhdessä exäni aina toivoman ison perheen. Salaa ihmettelen, miten kukaan jaksaa exää, mutta ehkä hän on aikuistunut eromme jälkeen (13 v sitten). Alko tosin maistuu edelleen, mikä näkyy nelikymppisellä jo naamastakin.

Vierailija
44/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut, mutta hymyn hän saa eksän kasvoille, ja siitä olen iloinen.

Ihana, oikea hyvänmielen viesti!

Vierailija
45/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän ristiriitaiset fiilikset. Uusi nainen on minun vastakohtani ja hänellä on juuri ne ominaisuudet mitä minulla ei ole ja tunsin jatkuvaa riittämättömyyden tunnetta (jälkeen päin tunne ei ollut vain minun pään sisällä, vaan ex oikeasti latisti minut siihen pisteeseen, etten riitä hänelle tällaisena, kuin olen). Kyse siis pääasiassa ulkoisista asioista. Olen tumma, nykyinen on blondi. Minulla on pienet rinnat, nykyinen on rintava. Minä kuljen tennareissa/sporttisissa vaatteissa, nykyinen korkokengissä ja mekoissa.

Vierailija
46/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan OK, jäi ehkä ärsyttämään, että muutti samana päivänä vanhaan kotiimme kun minä muutin sieltä pois. Olivat tunteneet eksäni kanssa alle 2 kk... Lapsille teki varmaan tosi hyvää.

Tuntuu huolehtivan lapsistani (vuoroviikot) hyvin ja normaali yhteydenpito onnistuu. Henkilönä vähän rasittava, mutta ei haittaa kun en ole muuten tekemisissä eikä paineita olla kaveri. Lyhyt ja paksu. Itse olen pitkä ja urheilullinen.

Vierailija
47/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua suorastaan säälittää hän. 😢

Vierailija
48/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaunis, hoikka, edustava, hillitty, hallittu ja laitettu. Juuri sellainen kuin eksä koko ajan minulle(kin) hoki ihannenaisensa olevan. Sopivat oikein hyvin toisilleen. Kerran olen nähnyt vilaukselta.

Aika pätevä luonneanalyysi noin vilaukselta nähdyn perusteella. 1/5

Ei ollut luonneanalyysi vaan ulkonäköviittaus. On se vaan totta, vilaus kaupassa. Mä en ymmärrä miksi se mun eksä edes alkoi seurusteleen mun kaa, koska itte oon sen nyksän vastakohta. Olis kiva kyllä tietää miten heillä menee kaiken sen hienoutensa ja upeutensa kanssa.

Vierailija
49/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ex eikä sen nyx. Ei exääkään kiinnosta omat lapsensa enää. Kun näin on, oletan nyksän olevan jotenkin omistava ja narsistinen. Tai sitten exän vakava mielenterveyshäiriö jäi minulta huomaamatta 25 vuoden aikana.

Vierailija
50/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin eksästäni noin 3 vuotta sitten, ehdimme olla yhdessä noin 7 vuotta. Ero oli kova pala ja lähti enemmän eksäni aloitteesta liikkeelle, mutta missään vaiheessa en ole siitä mitään katkeruutta tai vastaavaa tuntenut, ihan rehellisesti voin niin sanoa. Eksäni on edelleen tärkeä ihminen minulle ja olemme nykyään hyviä kavereita. Hänen nykyinen tyttöystävänsä on upea, niin ulkonäöltään kuin luonteeltaankin. Olen onnellinen, että eksä on löytänyt hänet, sopivat hyvin yhteen ja vaikuttavat onnellisilta. Ja siis myös tämä uusi nainen on kaverini nykyään, kaveriporukan yhteisissä jutuissa useita kertoja olemme törmänneet ja sitä kautta tutustuneet.

Vierailija
51/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi exä perusti meni kihloihin puoli vuotta uuden naisen tapaamisesta ja perusti perheen alle vuodessa. Oikein hyvä juttu, en ole naista tavannut, mutta vaikuttavat sopivan paremmin toisilleen kuin minä ja exä - meillä oli ihan eri elämänsuunnitelmat.

Toisen exän uutta kävi sääliksi, koska exällä meni lopullisesti kuppi nurin pahemmin kuin minun aikanani, ja kävi tämän ihmisen kimppuun fyysisesti. Tuli omalta osalta hieman väärältä tuntuva helpotus, että se olisin voinut olla minä, onneksi ei.

Vierailija
52/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku kirjoitti asiasta; koko ajan "se riittämätön tunne". Tämä tulee tajuta parisuhteessa. Jos koko ajan tuntuu siltä että toinen haluaa jotain muuta kuin itse on, ja toinen ilmaiseekin sitä ajoittain, niin siihen ei oikeasti auta mikään terapia, ei lapsuuden traumojen kaivelu vaan etsiä, löytää sellainen puoliso, joka haluaa juuri sinut, sellaisena kuin sinä olet.

Otetaan esimerkki: Jos nainen ei ole korkokenkien käyttäjä vaan mieluummin vetää lenkkarit jalkaan ja ukko koko ajan haikailee jonkun korkokenkäkäyttäjän perään, onko kumpikaan silloin onnellinen. Miksi pitäisi alkaa käyttämään korkokenkiä; siksikö että ukko on onnellinen ja nainen onneton, vai että ei käytä korkkareita > ukko on onneton ja nainen onnellinen. (sivusta ja vähän aiheen vierestä)

Vierailija
53/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan pidä. Erosta on jo 14 vuotta ja yhteiset lapset ovat jo täysi-ikäisiä ja lapsenlapsikin siunaantunut. Mies meni kyseisen naisen kanssa yhteen ja kihloihin viikko eron jälkeen. Mies on narsisti ja alkoholisti. Mies on ihan oma lukunsa, mutta nainen ei ole ikinä pitänyt minusta, eikä puhunut. Eron jälkeen lapset yrittivät käydä isällään joka toinen vklp, mutta uusi nainen ei lapsista pitänyt (itselläänkin yksi), joten aina tuli jotain muuta, kun lapsien oli tarkoitus tulla. Ja silloin kun lapset siellä olivat, nainen tiuski heille. No minusta tuli yksinhuoltaja ja lapset kävivät silloin isällään, kun heistä siltä tuntui ja isälle sopi.  Nainenkin on siis alkoholisti ja tunnekylmä ihminen.

Mutta pahin niitti oli 4.v sitten, kun kuopus tytär oli 15.v ja meni isällensä yksi ensimmäistä kertaa noin 5 vuoteen. Olivat isänsä kanssa illalla katsoneet elokuvaa, niin nainen tulee kännissä huutamaan tyttärelleni, uhkaa isää puukolla, haukkuu lapseni täysin, samoin koko perheemme ja käy käsiksi lapseeni! Poliisitkin olivat käyneet. Isä lupasi erota naisesta, mutta ei ole sitä edelleen tehnyt. Lapsille, kuten minullekkin nainen on kuollut ja tytär ei isäänsä halua pitää yhteyttä juuri yhtään.

Vierailija
54/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme eksän kanssa hyvissä väleissä, lapset onnellisia, erosta pari vuotta. Sitten eksä löysi naisen ja kaikki muuttui ällistyttävän nopeasti. Ovat olleet yhdessä nyt vasta alle vuoden, mutta tämä uusi nainen on saanut karkoitettu kaikki neljä lastamme isänsä luota, kukaan heistä ei halua käydä siellä. Nainen on sanonut, ettei tykkää lapsistamme, joten eksä toimii rakastumishuumassaan(?) naisen mielihalujen mukaan, joten lapset eivät ole tervetulleita isänsä luokse silloin kuin nainen on siellä. Samalla aikataululla eksä alkoi suhtautua minuun katkerasti ja vihamielisesti, oltiin ennen naista hyvissä väleissä, joten en tiedä onko mies mennyt oikeasti sekaisin vai mitä siellä tapahtuu? En ole tätä naista koskaan tavannut. Aika mystistä kyllä.

Nämä tapaukset ovat aivan käsittämättömiä. Luulisi, että sinunkin eksäsi herää jossain vaiheessa ja ymmärtää mitä on tapahtunut, että hänellä ei ole enää suhdetta lapsiinne? Voiko asioita enää korjata, kuinka vaikeaa se voi olla, jos tämä kaiken aiheuttanut nainen on vielä kuviossa mukana? Ei sillä etteikö eksälläsi olisi itsellään vastuunsa tapahtumiin.

Vierailija
55/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt eksääni vuosiin joten en edes tiedä seurusteeko hän eikä  asia kiinnosta mua muutenkaan.

Vierailija
56/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosimme miehen tolkuttoman alkoholinkäytön, huumemyönteisyyden ja noihin liittyvän valehtelun takia. Lukuisia kertoja löysin kotoa piilopulloja ja kerran jopa pussukan jotain, mitä mies oli tilannut netistä. Hänestä oli ihan ok harrastaa tällaista vaikka lapset (hänen lapset) olisivat kotona, eihän ne kato mitään tajua tai huomaa. Kerran sain hänet kiinni kiskomasta viinaa samalla kun nukutti lapsia.

Tätä taustaa vasten on hivenen vaikea ymmärtää, miksi kukaan haluaa elää hänen kanssaan. Itse kestin 2 vuotta ja tuo käytös paheni merkittävästi toisen vuoden aikana. Hänen uusi naisensa vaikuttaa kuitenkin ihan normaalilta ja mukavalta. Ei voi käsittää. Mitään parannusta ei eksän käytöksessä ole tapahtunut. Lastensa tapaamisen hän luonnollisesti ja lasten onneksi laiminlyö.

Vierailija
57/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen kaikkia tapoja, joilla ex minua osin tarkoittamattaankin loukkasi ja mietin, että uusi saa kestää samaa käytöstä. Jospa hänen itsetuntonsa kestää muiden naisten kehumisen ja muut toistuvat jutut, jotka painoivat minua.

Vierailija
58/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiiä mun eksistä mitään.

Eiku hetkinen!

Ystäväni on edelleen exäni kaveri ja eromme jälkeen vissiin exä alkoi seurustelemaan ja heillä taitaa olla yhteinen lapsiki jonkun kanssa joka on nyt exälläni kokoaikaisesti.

En oo oikein perillä exien elämästä ku ei tuu oltua yhteyksissä.

Sen muistan, että erään exän nainen kävi kimppuuni baarissa.

Sain viikko tapauksen jälkeen tietää, ettäse oli exäni uusi muija, joka oli mustasukkainen (olimme eronneet kuukausi sitten), nainen pyysi myöhemmin anteeksi ja minä annoin.

Enempää heistäkään en ole kuullut.

Exien naiset ei herätä tunteita kun en heitä tunne.

Vierailija
59/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä joku kirjoitti asiasta; koko ajan "se riittämätön tunne". Tämä tulee tajuta parisuhteessa. Jos koko ajan tuntuu siltä että toinen haluaa jotain muuta kuin itse on, ja toinen ilmaiseekin sitä ajoittain, niin siihen ei oikeasti auta mikään terapia, ei lapsuuden traumojen kaivelu vaan etsiä, löytää sellainen puoliso, joka haluaa juuri sinut, sellaisena kuin sinä olet.

Otetaan esimerkki: Jos nainen ei ole korkokenkien käyttäjä vaan mieluummin vetää lenkkarit jalkaan ja ukko koko ajan haikailee jonkun korkokenkäkäyttäjän perään, onko kumpikaan silloin onnellinen. Miksi pitäisi alkaa käyttämään korkokenkiä; siksikö että ukko on onnellinen ja nainen onneton, vai että ei käytä korkkareita > ukko on onneton ja nainen onnellinen. (sivusta ja vähän aiheen vierestä)

Tämä. Mulla oli koko ajan riittämätön olo. Mies ei ikinä osoittanut kiinnostusta, sanonut kauniiksi tms.

Yritin vietellä häntä pitseillä ja olla entistäkin naisellisempi ja ihana. Urheilin ja laihdutin. Lopulta myönsin, että en vain kiinnosta häntä.

Kaikki hänen naisensa minun jälkeeni ovat olleet maastoasuihin ja crocseihin pukeutuvia tupakoivia, isokokoisia rempseitä mammoja. Nyt ymmärrän hyvin! Oma tyylini on mennyt vain naisellisempaan suuntaan.

Se, joka ei viihdy telttaleirillä

Vierailija
60/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi nainen, työpaikalta, oli varmasti vähintään näköpiirissä ja haaveissa jo kituvan suhteemme lopussa. En ole tavannut, vain puhunut kerran yllättäen puhelimessa - meillä ei ollut lapsia. Varmasti paljon sopivampi pari kuin me olimme. Toivon ja uskon, että mies oppi jotain meidän eromme syistä. Eromme jälkeen heillä asiat etenivät vauhdilla, kuten odotinkin. Minulla alkoi etsikkoaika. Sittemmin olen itse tutustunut nykyisen mieheni entiseen, ja hän voi hyvin kuulua minunkin elämääni jollain tavalla. Hyväntahtoinen ihminen, joka on itse tarvinnut apua ja joka on valmis auttamaan vastavuoroisesti, missä pystyy. En olisi arvannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi