Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eronneet, mitä ajattelet miehesi nykyisestä naisesta?

Vierailija
20.08.2018 |

Itse tapasin pari pv sitten exäni uuden naisen ja tämä vaikutti mukavalta ihmiseltä. Heti alussa puhuttiin, että elämän pitää jatkua ja meillä jokaisella on menneisyytemme.
Hyvä kuva jäi.

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se on Petroskoista kotoisin...

Vierailija
22/68 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on edessä sama kuin meilläkin. Ensin on kivaa ja hyvää seksiä, ja sitten mies etääntyy kuten on tehnyt kaikissa muissanin suhteissaan. Vaikea sanoa kuka homman lopettaa, meillä se oli mies mutta luulen että tällä kertaa voi olla uusi puoliso koska on kuitenkin itsellinen ja nuorempi.

Tuskin jaksaa kovin pitkään katselle exän käsienpäälläistumista. En tajua miksi minäkään katselin mutta kaipa siinä on semmoinen huonon itsetunnon, ihastumisen ja imartelun yhdistelmä vaikuttanut.

Tässä vaiheessa ne käyvät pitkiä keskusteluja joiden aikan ex kerää yksityskohtaisen kuvan uudesta puolisosta, jota voikin sitten suhteen kuolonkouristuksissa käyttää satuttaakseen uuta puolisoa tehokkaammin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut, mutta varmastikin mukava ja sopiva nainen exälleni. En usko että tapaamme sillä meillä ei eksäni kanssa ole lapsia yhdessä.

Mieheni ex sen sijaan vihaa minua, koska mies vei minut vihille vaikka oli exän kanssa ollessa ollut sitä mieltä ettei mene koskaan naimisiin. Tavallaan ymmärrän, mutta syytön kai minä siihen olen...

Vierailija
24/68 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole tavannut, mutta varmastikin mukava ja sopiva nainen exälleni. En usko että tapaamme sillä meillä ei eksäni kanssa ole lapsia yhdessä.

Mieheni ex sen sijaan vihaa minua, koska mies vei minut vihille vaikka oli exän kanssa ollessa ollut sitä mieltä ettei mene koskaan naimisiin. Tavallaan ymmärrän, mutta syytön kai minä siihen olen...

Meillä minä oli ok "tyttis" mieheni eksälle. Kun menimme kihloihin, niin exä alkoi muuttua katkeraksi, ja viimeinen niitti oli kun pätkäytimme naimisiin. Hän ei pitänyt myöskään siitä että mieheni otti minun sukunimeni. En ymmärrä mikä siinä niin ärsytti, hänhän sai kuitenkin pitää mieheni poikanimen! Ei olisi kuulemma saanut vaihtaa sukunimeä eriksi kuin hänellä. Laki vaan on toista mieltä, ja me pidämme siitä että miehellä on minun harvinainen, jo sukupuuttoon kuolemassa oleva nimeni :)

Vierailija
25/68 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy sääliksi.... Nuori tyttö ja teki lapsen eksälle lyhyen seurustelun jälkeen. Itse jätin miehen koska mies vain halusi että kotona on joku, joka kokkaa ja siivoaa ja edustaa suvun ja kavereiden edessä. Mies ei tuntenut minua lainkaan eikä häneltä saanut huomiota, empatiaa tai muutakaan suhteeseen kuuluvaa. Olimme kuin kämppikset, missä minun vastuulla oli melkeinpä kaikki kun toinen kävi lähinnä töissä ja istui illat koneella. Miehen tavoitteena oli mennä naimisiin (meillä oli jo häät suunnitteilla) ja saada lapsia. Tuntui ettei häntä kiinnostanut kenen kanssa se tapahtui. Kunhan tietyt pintapuoliset kriteerit täyttyvät se riitti. Mies särki sydämeni tunteettomuudellaan.

Toivon kovasti ettei tälle uudelle naiselle käy samoin, hän on kuitenkin jo saanut lapsen miehen kanssa. Toivottavasti ex oikeasti rakastaa tätä naista, huomioi häntä ja on oikeasti läsnä. Eli Mari Rovaniemeltä, toivon kovasti että eksäni oikeasti rakastaa sinua ja onnea jatkoon perheellesi.

Vierailija
26/68 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne enkä halua tuntea. En halua olla tekemisissä exän kanssa. Onneksi kaikki lapset jo teini-ikäisiä.

Vierailija
27/68 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut häntä, sillä he tapasivat ja edelleen asuvat ulkomailla. Toivottavasti hän on kiva nainen, sillä toivon sydämestäni exäni olevan nykyään onnellinen.

Vierailija
28/68 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi mukava nainen ja aivan ihana meidän pojalle. Hyvät välit kaikinpuolin. Samoin mun nykyisellä ja exällä.

Vierailija
29/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
30/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin epävarman oloinen tapaus. En ymmärrä miksi, ihan sievä ja fiksunkin oloinen tavallaan, enkä itse koskisi exään pitkällä tikullakaan. Mutta jostain syystä mustasukkainen silti.

Toisaalta ex sai minutkin epävarmaksi itsestäni, joten ehkä sama jatkuu edelleen.

Vierailija
31/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon parempi puoliso miehelleni kuin minä. Viehättävä ja ahkera ihminen, joka on menestynyt hyvin ammatillisesti.

Vierailija
32/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä edes ajatella sitä ihmistä. Sattuu liikaa.

Vierailija
33/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme eksän kanssa hyvissä väleissä, lapset onnellisia, erosta pari vuotta. Sitten eksä löysi naisen ja kaikki muuttui ällistyttävän nopeasti. Ovat olleet yhdessä nyt vasta alle vuoden, mutta tämä uusi nainen on saanut karkoitettu kaikki neljä lastamme isänsä luota, kukaan heistä ei halua käydä siellä. Nainen on sanonut, ettei tykkää lapsistamme, joten eksä toimii rakastumishuumassaan(?) naisen mielihalujen mukaan, joten lapset eivät ole tervetulleita isänsä luokse silloin kuin nainen on siellä. Samalla aikataululla eksä alkoi suhtautua minuun katkerasti ja vihamielisesti, oltiin ennen naista hyvissä väleissä, joten en tiedä onko mies mennyt oikeasti sekaisin vai mitä siellä tapahtuu? En ole tätä naista koskaan tavannut. Aika mystistä kyllä.

Vierailija
34/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on naimanaamat ja ovat ruumiinarakenteeltaan jotenkin samanlaisia: tukevahkoja ja lyhyitä, pehmeitä ja kauniita piirteiltään. Itse olen melkein eksääni pitempi ja alipainoinen, joten tunsin jo parisuhteen aikana jotain tiettyä ristiriitaa välillämme, kun tunsin itseni kovin hinteläksi luuviuluksi :D

Jotenkin oon tosi iloinen heidän puolesta, vaikka alku ei kuuleman mukaan ole ollut ruusuinen. Tämä uusi nainen on epävarma, flippailee ihmeellisistä asioista, on vainoharhaisen mustasukkainen yms, mutta ilmeisesti tilanne on ajan myötä rauhoittunut, sillä eksäni on kyllä puhunut, että heillä menisi nyt hyvin. Toivon niin, sillä nainen vaikuttaa ulospäin mukavalta ja on vaikea uskoa hänestä asioita, joita eksäni on kertonut. Ellei sitten tilanne ole siellä se, että nainen on saanut eksäni jotenkin pauloihinsa ja tossun alle. En kuitenkaan häntä kovin hyvin tunne. En osaa verrata itseäni tähän uuteen naiseen, sillä olemme hyvin erilaisia. Ja ero oli aikanaan oikea päätös, olimme niin kaverillisia ja eksäni on edelleen hyvä ystäväni ja totta kai toivon siksi, että hän olisi onnellinen :)

Vierailija
35/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääköön sanomatta mitä ajattelin vuosia sitten, kun nainen oli valmis rikkomaan sekä oman perheensä että meidän perheen, ja teki siis kerralla neljä erolasta...eniten varmaan suututtu silloin, kun nainen muutti sisään puolen vuoden jälkeen, eikä antanut minun lapsilleni (eikä omillekaan) aikaa toipua vanhempiensa erosta.

Nykyään en ajattele hänestä mitään. Ihan on ollut ok minun lapsiani kohtaan.

Vierailija
36/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein mukavan oloinen, tulee lasten kanssa juttuun.

Varmasti erä- ja ulkoilmaihmisenä exälleni paljon sopivampi kuin minä. Ajatus viikon telttaleiristä ja metsästyksestä ei houkuttele yhtään.

Olen tyytyväinen, että sopivat toisilleen. Itse en ole vielä löytänyt uutta puolisoa, toivon kovasti löytäväni.

Vierailija
37/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullakaan ei ole sellaista eksän uutta naista, jonka  kanssa olisin koskaan kasvokkain joutunut. Paitsi lapseni isä. Hänen naisistaan ei ole mitään sanottavaa kun en tunne. Paitsi tästä nykyisestä, joka on päihteiden väärinkäyttäjä, jolta omat lapset on otettu huostaan, ja hän on vähän väliä psyk osastolla. Ja hänestäkin  vain se että mielestäni ei ole lapsellemme hyvää seuraa. Itse olen myös jonkun exän "uusi" (4v),. En tiedä mitä eksä minusta ajattelee.

Asuuko tämä naisystävä siis lapsesi isän luona? Itse en lastani päästäisi tuollaiseen huusholliin.

Vierailija
38/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli pettäjä, reippaasti alkoon menevä, luottotiedot menneet, valehtelija jne. Nämä asiat tulivat esille muutama vuosi seurustelun jälkeen. Hienosti hän siis piti pokkaa ja esitti jotain mitä ei todellisuudessa ole. Jätin hänet tästä syystä aikalailla traumatisoituneena... Kun kuulin, että oli löytänyt uuden naisen minulle heräsi joku suojeluvaisto tätä naista kohtaan, että haluaisin kertoa tämän kaiken hänelle. En ole kuitenkaan pystynyt kertomaan, kun en halua enää olla missään tekemisissä. Toivottavasti hän huomaa ja tekee sitten omat johtopäätökset.

Ja tämä uusi nainen on yksi niistä lukuisista, jonka kanssa exä petti minua.

Vierailija
39/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis ja hoikka uskovainen kodinhengetär.  Ruoka on valmiina ja paidat on silitetty, kun ex tulee pitkän työpäivän jälkeen kotiin. 

Minä ateisti en silittänyt kertaakaan eksän paitoja. 

Erittäin hyvin tuntuvat sopivan toisilleen, ja olen onnellinen heidän puolestaan.  Jälkeenpäin ollaan eksän kanssa juteltu miten oltiin liian erinlaisia toisillemme.

Vierailija
40/68 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä enemmin säälin exäni nyxää. Exä on sarjapettäjä ja patologinen valehtelija sekä narsisti. Tapaili tätä nyxää jo meidän parisuhteen aikana. Mies on edelleen tinderissä "sinkku" ja etsii matcheja. Olen onnellinen, että tajusin ajoissa millainen mies on. Potkin pihalle 10kk suhteesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi