Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään kaverin kissaa ja hänestä se on vain hauskaa

Vierailija
20.08.2018 |

Kaverillani on siis kaksi kissaa, toinen on ihan leppoisa ja lähinnä vain makoilee, mutta toinen on kuin riivattu. Heti kun tulen eteiseen kissa alkaa vainota liikkeitäni. Se saattaa hyökätä käsiini kun olen selvittämässä kengännauhoja tai sitten se vain kiertelee siinä vieressä ja odottaa tilaisuutta.
Kissa myös tietää että vieraat siirtyvät nopeasti keittiöön joten se menee keittiön työtason päälle odottamaan että tulen oviaukosta ja iskee minua sitten tassuillaan. Sohvalla istuessa kissa on käsinojan takana vaanimassa kunnes näkee tilaisuuden ja hyppää "nyrkkeilemään" kasvoja. Nämä ovat niitä perusjuttuja, mutta muutaman kerran kissa on myös purrut minua ja raapinut niin syvältä että vuodan verta vielä kotonakin. Olen pyytänyt kaveriani edes ottamaan kissan pois kun se alkaa vainota mutta hänestä on ihan hillittömän hauskaa että pelkään hänen pikku misseään.

Ja ennen kuin kukaan sanoo että minä lietson kissaa, niin en ole sen ainoa uhri. Kissa on myös raapinut hänen lapsensa verille ja pienempi lapsi pelkää sitä ihan hillittömästi.

Olen alkanut vältellä kutsua hänen luokseen ja nyt hän on alkanut ihmetellä miksi haluan aina tavata kaupungilla kun hänelle on niin paljon kätevämpää tavata kotonaan. Laittaisinko koko vuosien ystävyyden poikki kissan takia?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa käymästä kaverillasi. Kaveruus ei ole niin tärkeää

Vierailija
2/8 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näette jossain muualla.

Ehkä en lapsen lähellä noin villiä kissaa edes pitäisi, saattaa sattua vielä pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Awwww

Vierailija
4/8 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan että pelkäät kissaa ja et halua sitä lähellesi. Etkä liioin pidä siitä että pelollesi nauretaan. Kissanomistajan pitäisi ymmärtää tämä ilman suuttumisia.

Oma ystäväni pelkäsi minun kissaa, eikä halunnut lähelleen. Minuakin aluksi nauratti että joku pelkää kissaa, mutta oli hyvä kun ystäväni sanoi sen, niin toimin toisin sen jälkeen. 

Toivottavasti koiraihmisetkin tajuaisi yhtä lailla ettei muut välttämättä pidä siitä kun koirat hyppii ja tunkee kuononsa joka paikkaan...

T: kissafani

Vierailija
5/8 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissa lähestyy sinua, koska se aistii, että yrität välttää sitä kaikin tavoin. Ota päinvastainen asenne ja lähesty kissaa ja lässytä sille; kissa vittuuntuu ja välttelee sinua.

Vierailija
6/8 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kissa lähestyy sinua, koska se aistii, että yrität välttää sitä kaikin tavoin. Ota päinvastainen asenne ja lähesty kissaa ja lässytä sille; kissa vittuuntuu ja välttelee sinua.

Tämä voi muuten oikeasti toimia. Kissat on joskus sellaisia. Kissanomistaja.

Vierailija
7/8 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissakuiskaaja ohjelmassa on ollut ongelmakissoja, yleensä siihen käytökseen on joku syy.

Ja tässäkin vain se toinen kissa käyttäytyy noin, mikähän sitä vaivaa ?

Ja ystävän pitää ehdottamasti puuttua asiaan, jos vielä lapsikin kärsii.

Vierailija
8/8 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuijota sitä maanisesti ensi kerralla, niin se närkästyy ja menee johki nukkumaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi