Te yli 40-vuotiaat joissa ei ole mitään vanhenemisen merkkejä
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
En näytä samalta kuin parikymppisenä. Näytin parikymppisenä pikkulapselta.
En näytä edes samalta kuin kolmekymppisenä. Näytin kolmekymppisenä suurinpiirtein teiniltä.
Itse näen kyllä oman ikääntymiseni, mutta ihmiset yleensä luulevat minua kolmekymppiseksi.
Ihan sama täällä.
Parin viime vuoden aikana olen itse huomannut esim ihossani selviä ikääntymisen merkkejä, mutta ennestään tuntemattomat pitävät minua edelleen 30-35 -vuotiaana. Joka kerta suut loksahtaa auki, kun tulee iästä puhetta ekaa kertaa. Eikä tämä ole mitään elvistelyä, se vaan on aina ollut näin. Olen 45v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin kysyä 40-50-vuotiailta naisilta jotka pitävät itseään rypyttöminä: oletteko käyneet näöntarkastuksessa?
Minä kyselin kosmetoligikoulutetulta myyjältä, pitäisiköhän alkaa käyttää jotain muuta kuin perusvoidetta jo. Hän sanoi, etten vielä tarvitse, vasta neljänkympin tienoilla. Sanoin, että olen 43v, ja näin, ettei sanonta leuan loksahtaminen ole vain sanonta. Minua pidettiin vaihtelevasti 10-20 vuotta oikeaa ikääni nuorempana noin viisikymppiseksi, jolloin aloin selvästi vanhentua. Vaihdevuodet, arvelen.
Joo, aina tarjotaan nuoremmalle iholle tarkoitettuja tuotteita ja ohitetaan 40+ rasvat ”no, näitä et vielä tarvitse”. Nykyään en viitsi edes korjata, myhäilen vaan tyytyväisenä.
En usko, että kukaan näyttää 40-vuotiaana samalta kuin 20-vuotiaana. Itsensä pettämistä on, jos niin luulee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka 40 v ei olisi vielä ryppyinen, näkyy ikä muista piirteistä. Tunnetteko yhtään 20 vuotiaan näköistä +35 vuotiasta. Ette, koska niitä ei ole. Ikä näkyy tavalla tai toisella.
Jepu: piirteet muuttuu, iho ohenee. Katsokaa nyt hyvänen aika omia vanhoja kuvianne jos denial on niin vahvasti päällä ettette muuten usko..
Ei mulla ole mitään denialia, muut joskus pitää nuorempana, en minä itse. Säännöllisesti käyn näöntarkastuksessa, pitäähän testata että on oikeanvahvuiset silmälasit.
Tietenkään ei ole 20-vuotiaan näköisiä +35vuotiaita. Mutta on kyllä 35-vuotiaan näköisiä yli nelikymppisiä.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin kysyä 40-50-vuotiailta naisilta jotka pitävät itseään rypyttöminä: oletteko käyneet näöntarkastuksessa?
Hahhah, avoimesti kateellinen 😂
Tottakai voi olla hyvinkin rypytön iho yli 40-vuotiaana, minullakin on.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan miehen kanssa 46 v. Ja edelleen samoissa mitoissa kuin 25-vuotiaina. Emme siis ole lihoneet emmekä laihtuneet. Lasten (3) jälkeen minulta katosi imettäessä kaikki ylimääräinen, mitä raskaus toi.
Naamassa on läheltä tarkkaan katsottuna pieniä, kuivia ryppyjä silmien ympärillä, nauramisesta tulleet. Miehen hiuksiin tuppaa tulla hopeaa ja hän niitä värjäilee pois. Itselläni on vielä luonnonväriset, paksut hiukset eikä yhtäkään harmaata.
Ei minua haittaa se, että ikääntyy. Jokainen aikanaan. Enemmän säälittää se, ettei sitä hyväksy ja epätoivo huutaa kilometrin päähän: huulissani on täytettä, naamani on botoxista jäykkä eikä minua enää tunnista samaksi ihmiseksi ja hiukseni ovat omituinen värikypärä. (Esim. Ruotsin kuningatar Silvia tai Lenita)
Minä haluan olla harmaa, rypistynyt ja cool omanikäisenäni.
Mua ei säälitä jos joku haluaa antaa itselleen ekstra-hoitoja. Botoxia voi ottaa ihan kohtuudella. Ei tartte jäykistää kasvoja. Yleensäkin hoidoissa pääasia on kohtuus. Ja luonnollinen ulkonäkö.
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä ollut vielä lapsenpyöreyttä naamassa, mutta muuten ei hirveästi eroa.
En enkä ihan parikymppiseltä näytä, mutta yleensä arvellaan, et oon n. 25-30v. Täytin just 44v.
Tätä odotin ja tulihan se sieltä. En ole ikinä nähnyt ihmistä , joka näyttää enemmän kuin viisi vuotta nuoremmalta.
Vierailija kirjoitti:
En näytä samalta kuin parikymppisenä. Näytin parikymppisenä pikkulapselta.
En näytä edes samalta kuin kolmekymppisenä. Näytin kolmekymppisenä suurinpiirtein teiniltä.
Itse näen kyllä oman ikääntymiseni, mutta ihmiset yleensä luulevat minua kolmekymppiseksi.
Sama homma. Mielestäni näytän ihan ikäiseltäni, mutta ihmiset luulevat minua nuoremmaksi. Joka tapauksessa näytän mielestäni parhaimmalta itseltäni juuri nyt.
Olin kauneimmillani nelikymppisenä, poskien pyöreys oli poissa, ja korkeat poskipäät erottuivat hienosti. Nyt liki kuusikymppisenä ryppyjä on yhä todella vähän, mutta naama roikkuu, vaikka olen aina ollut hoikka.
Yläviistosta katsoen näytän aivan upealta, mutta oikeasti leukalinja roikkuu ja leuan alla on nahkavekki.
Ottaisin tuhannesti mieluummin ryppyjä, taikinaleuka on kamala.
Tuo on kyllä totta, että ihminen näyttää +/- 5 vuotta ikäiseltään. Totta kai jos joku arvailuttaa ikäänsä, niin vähennän aina kymmenen vuotta oikeasta iästä, ettei tule paha mieli. Samoin kuin kosmetologit haluavat säilyttää asiakkaansa. Tämä ei ole kateutta vaan tosi juttu.
Olen itse ikäistäni nuoremman näköinen ja huomaan arvioivani toisten naisten iän usein ihan väärin ja aina niin päin, että pidän hlöä paljon vanhempana kuin mitä hän on.
Vähän aikaa sitten törmäsin naiseen, jonka oletin olevan 50+ ikäinen. Hän oli 40-vuotias.
Nimenomaan 40+/- -ikäisissä tuntuu olevan tosi paljon hajontaa siinä, minkä ikäiseltä näyttää.
Toiset näyttävät oikeasti jo ikälopuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkittäkää kuva yli nelikymppisestä, jossa ei näy vanhenemisen merkkejä! :D en ole sellaista julkkistakaan photoshopatuissa kuvissa nähnyt, joten jännää että av:lla näitä harvinaisuuksia aina ilmoittautuu useampi!
Hankkikaa paremmat silmälasit.
Tässä muutamia.
http://www.hyperactivz.com/35-celebrities-who-look-way-younger-than-the…
Sun mielestä varmaan kaikki näyttävät vähintään viisikymppisiltä, mutta muiden ihmisten silmissä näyttävät ikäistään nuoremmilta.
Vanhenemisen merkkejä nyt näkyy jokaisessa teini-iän ylittäneessä. Jos nyt ei muuta niin ihohuokosia ainakin kun oikein suurennuslasilla katsoo ;)
Nyt pitää vähän huutonauraa! En usko, että k u k a a n julkkis on luomu. On vähintään leikkuuveistä, täytteitä, botoxia, kiristysnarua ja pikaliimaa käytetty. Ja hiusväriä. Sekä kilo meikkiä.
Noillahan tuo on työ, eli pitää panna rahaa naamaan. Ovat laittaneet jo alle 20-vuotiaasta saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppisenä ollut vielä lapsenpyöreyttä naamassa, mutta muuten ei hirveästi eroa.
En enkä ihan parikymppiseltä näytä, mutta yleensä arvellaan, et oon n. 25-30v. Täytin just 44v.Tätä odotin ja tulihan se sieltä. En ole ikinä nähnyt ihmistä , joka näyttää enemmän kuin viisi vuotta nuoremmalta.
No en mä sille mitään voi, mitä muut luulee :D
Miksi tällä palstalla ei oikeasti uskota että jotkut näyttävät nuoremmilta. Tätä ei uskota, kun on itse teini-iästä asti polttaneet tupakkaa, vetäneet alkoholia, grillanneet itseään auringossa, eivät urheile, syövät eineksiä, eivät juo tarpeeksi vettä jne. Niin ihme että iho kuin kadulla asuvalla.
Kyllä, kaikissa näkyy ikääntymistä. Toisissa vain vähemmän. Toiset ovat teini-iässä edelleen lapsen näköisiä, ikääntyvätkin sitten hitaammin.
Vierailija kirjoitti:
Olen itse ikäistäni nuoremman näköinen ja huomaan arvioivani toisten naisten iän usein ihan väärin ja aina niin päin, että pidän hlöä paljon vanhempana kuin mitä hän on.
Vähän aikaa sitten törmäsin naiseen, jonka oletin olevan 50+ ikäinen. Hän oli 40-vuotias.
Nimenomaan 40+/- -ikäisissä tuntuu olevan tosi paljon hajontaa siinä, minkä ikäiseltä näyttää.
Toiset näyttävät oikeasti jo ikälopuilta.
Jotkut näyttävät vanhoilta jopa parikymppisinä. Luokallani oli tyttö, joka näytti tätikältä jopa ala-asteella. Esim. moni kansanedustaja on tätimäinen tai setämäinen, vaikka ikää on vasta joku 30 v. Se on se olemus, vaatteet, kampaus ja lihavuuskin vanhentavat.
Järkytyin, kun kuulin jostakin, että noi Huutokauppakeisarit on jotain nelikymppisiä... luulin 50-55 -vuotiaiksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En enkä ihan parikymppiseltä näytä, mutta yleensä arvellaan, et oon n. 25-30v. Täytin just 44v.Tätä odotin ja tulihan se sieltä. En ole ikinä nähnyt ihmistä , joka näyttää enemmän kuin viisi vuotta nuoremmalta.
Sanoppa, miksi on niin vaikea uskoa, eträ ihmiset vanhenevat eri aikaan ja eri tavalla?
Tottakai se on niin. Myös elintavoilla on merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toiset näyttävät oikeasti jo ikälopuilta.Jotkut näyttävät vanhoilta jopa parikymppisinä. Luokallani oli tyttö, joka näytti tätikältä jopa ala-asteella. Esim. moni kansanedustaja on tätimäinen tai setämäinen, vaikka ikää on vasta joku 30 v. Se on se olemus, vaatteet, kampaus ja lihavuuskin vanhentavat.
Järkytyin, kun kuulin jostakin, että noi Huutokauppakeisarit on jotain nelikymppisiä... luulin 50-55 -vuotiaiksi!
Kyllä! Uskoisitko, että Annika Saarikko on vasta 34 v.? En minäkään. Luulin 45-vuotiaaksi.
En ymmärrä, miksi naisen pitäisi näyttää nelikymppisenä parikymppiseltä? Omasta mielestäni nuori ei todellakaan tarkoita samaa kuin kaunis. Olen itse 40-vuotias. Luulen, että näytän oman ikäiseltäni +- pari vuotta riippuen siitä, keneen vertaa. Omasta mielestäni olen todellakin paremman näköinen (kasvot sekä vartalo) kuin parikymppisenä ja saan aivan yhtä paljon huomiota vastakkaiselta sukupuolelta kuin nuorenakin (mikäli se nyt ylipäätään on tärkeää). Tuntuu kummalta ajatukselta, että pitäisi yrittää olla nuoremman näköinen, miksi ihmeessä?!
Itse olen 41-vuotias, IKÄISEKSENI ihan hyvin säilynyt, vaikken uskalla väittääkään, että näyttäisin itseäni nuoremmalta. Mua joskus hämää näissä keskusteluissa, kun puhutaan rypyistä. Ei mullakaan ryppyjä ole, mutta hentoja juonteita on... Esim. silmäkulmissa kun nauran, ja ihan hennot nasaaliviivat, juuri ja juuri huomattavissa. Lasektaanko ne rypyiksi? Eiköhän niitä juonteita ole lähes kaikilla yli 40-vuotiailla...
Gabrielle Union 45 v
https://en.wikipedia.org/wiki/Gabrielle_Union