Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te yli 40-vuotiaat joissa ei ole mitään vanhenemisen merkkejä

Vierailija
20.08.2018 |

Näytettekö vielä samalta kuin 20-vuotiaana näytitte?

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ne palstan nuorekkaat mummot on? Koskaan en ole tavannut näin nuoria keski-ikäisiä kuin tällä palstalla.

Vierailija
82/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole juurikaan ryppyjä, mutta olen huomannut, että olen parikymppisiin verrattuna jotenkin kovemman näköinen. Olen vaalea, eikä meikkikään selitä tätä "kovuutta". Ero on kyllä parikymppisiin huomattava. Minua on myös luultu aina nuoremmaksi, mutta kyllä sekin arvio kipuaa vanhenemisen myötä. Kun 30-35 vuotiaana luultiin n. 25-28 vuotiaaksi, nyt nelikymppisenä arviot on siellä 33 nurkilla. Paino on sama kuin parikymppisenä, mutta ei kroppa silti alastomana samalta näytä. En haluaisi olla parikymppisen itseni näköinen, mutten kyllä haluaisi vanhetakaan enää. On tämä vähän pelottavaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä ne palstan nuorekkaat mummot on? Koskaan en ole tavannut näin nuoria keski-ikäisiä kuin tällä palstalla.

En minä ole väittänyt nyt yli 50v. näyttäväni nuorelta enää. Näytän nyt varmaan suht oman ikäiseltäni. Hiuksiin on tullut harmaata, ryppyjä on jo selvästi, iho ei ole enää kovin kimmoisa ja piirteet valahtaneet jne jne. Pitkälle yli 40v. näytin huomattavasti ikäistäni nuoremmalta, en kaksikymppiseltä, mutta noin 30v, eikä se ollut minun mielipiteeni, vaan muiden. Enkä koskaan myöskään kysellyt kenenkään mielipidettä asiasta, se tuli aina ilmi jotenkin muuten. Jouduin mm. näyttämään ajokortin töissä 35v., kun ihmiset eivät uskoneet minua.

Vierailija
84/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nämä, ”ihmiset ovat ihmeissään kun kuulevat ikäni” Tuota noin.. minäkin ”ihmettelen” joka kerta kun joku nelikymppinen tai yli kertoo ikänsä. Samat fraasit joka kerta.. ”..siis mitä?? 41v? No et oo tosissas? Luulin että oot 30”

Tiedoksi, kyseessä on kohteliaisuus. Samat tyypit kehrää kun kehuu heidän lapsiaan ”vitsit miten sun poika on komea tossa kuvassa” jne. Sama juttu. Kohteliaisuus-ei sen enempää

Vierailija
85/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällä palstalla ei oikeasti uskota että jotkut näyttävät nuoremmilta. Tätä ei uskota, kun on itse teini-iästä asti polttaneet tupakkaa, vetäneet alkoholia, grillanneet itseään auringossa, eivät urheile, syövät eineksiä, eivät juo tarpeeksi vettä jne. Niin ihme että iho kuin kadulla asuvalla.

Kyllä, kaikissa näkyy ikääntymistä. Toisissa vain vähemmän. Toiset ovat teini-iässä edelleen lapsen näköisiä, ikääntyvätkin sitten hitaammin.

Just joo. Kyllä se on geenilotto mikä ratkaisee. Pienillä elämäntapavalinnoilla voi toki tehdä jotain, muttei ihmeitä.

Tässä kuva (kuvanottohetkellä) 53-vuotiaasta rouvasta, joka on koko ikänsä urheillut ja elänyt terveellisemmin kuin kukaan meistä täällä kirjoittelevista. Ei ole viinaa litkinyt eikä ole pahemmin ollut aikaa maata auringossa grillattavana.

Ikä näkyy kasvoilla.

Vierailija
86/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tällä palstalla ei oikeasti uskota että jotkut näyttävät nuoremmilta. Tätä ei uskota, kun on itse teini-iästä asti polttaneet tupakkaa, vetäneet alkoholia, grillanneet itseään auringossa, eivät urheile, syövät eineksiä, eivät juo tarpeeksi vettä jne. Niin ihme että iho kuin kadulla asuvalla.

Kyllä, kaikissa näkyy ikääntymistä. Toisissa vain vähemmän. Toiset ovat teini-iässä edelleen lapsen näköisiä, ikääntyvätkin sitten hitaammin.

Just joo. Kyllä se on geenilotto mikä ratkaisee. Pienillä elämäntapavalinnoilla voi toki tehdä jotain, muttei ihmeitä.

Tässä kuva (kuvanottohetkellä) 53-vuotiaasta rouvasta, joka on koko ikänsä urheillut ja elänyt terveellisemmin kuin kukaan meistä täällä kirjoittelevista. Ei ole viinaa litkinyt eikä ole pahemmin ollut aikaa maata auringossa grillattavana.

Ikä näkyy kasvoilla.

Ja se kuva:

https://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/tv5-marja-liisa-kirvesnie…

Vierailija
87/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä, ”ihmiset ovat ihmeissään kun kuulevat ikäni” Tuota noin.. minäkin ”ihmettelen” joka kerta kun joku nelikymppinen tai yli kertoo ikänsä. Samat fraasit joka kerta.. ”..siis mitä?? 41v? No et oo tosissas? Luulin että oot 30”

Tiedoksi, kyseessä on kohteliaisuus. Samat tyypit kehrää kun kehuu heidän lapsiaan ”vitsit miten sun poika on komea tossa kuvassa” jne. Sama juttu. Kohteliaisuus-ei sen enempää

Kaikki  ihmiset eivät ole kuin sinä. Minä olen törmännyt ihmisiin, joita olen oikeasti luullut paljon nuoremmiksi. En myös koskaan edes kohtelilaisuuden varjolla valehtele. Pyrin sanomaan jotain positiivista, jos joku kuvia lapsistaan näyttää, mutta en todellakaan valehtele. Ihmetyttää kaltaisesi.

Vierailija
88/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ryhti ja sellanen "kevyt" kävelytyyli saa ihmisen vaikuttamaan nuorelta. Vaikka olisi 90.

Vierailija
89/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittaa nämä viiskymppiset naiset jolla ei ole muka rypyn ryppyä. Kaikki tuntemani 45+ ovat enemmän tai vähemmän ryppyisiä! Suurin osa näyttää ihan korvasieniltä.

-mry_outh75

Useimmilla on jotain pientä, mutta ei sen pahemmin näkyvää näillä "rypyttömillä". He ovat tosin pieni ryhmä, mutta kyllä heitä on. Geenit, elintavat, kyllä ne voivat vaikuttaa todella paljon.

No eivät todellakaan ole mikään pieni ryhmä, valtaosa meistä av-mammoista on just niitä. Haloo siellä.

Vierailija
90/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen as -nainen. Olen 53, mutta näytän 35 - 40. Kuvittelen, että as -henkilöt näyttävät ikäistään nuoremmilta useinkin.

Nettideittailessani sain eniten yhteydenottoja 25 - 40 -vuotiailta miehiltä. Treffikutsuja tuli useampiakin päivässä :)

Vierailija
91/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eloweena kirjoitti:

Eloweena kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä näkyy kasvoilla.

Ja se kuva:

https://www.mtv.fi/viihde/televisio/artikkeli/tv5-marja-liisa-kirvesnie…

Hah, et nyt sitten enää yhtään uonompaa esimerkkiä löytänyt? Tuo nainen on ammatiltaan urheilija ja käynyt läpi mieletöntä rääkkiä nuoresta asti pakkasilmoissa sun muissa. Tuskan irvistykset ja säille altistuminen ovat jättäneet merkit naamaan. Sitä paitsi ei ole koskaan ollut mikään babyface.

Vierailija
92/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle aina sanotaan, että näytän 15-25-vuotiaalta. En ole mielestäni yhtään nuoremman näköinen kuin muut nelikymppiset. Vartaloni on ihan samannäköinen kuin 20-vuotiaana, jos paria-kolmea lisäkiloa ei lasketa, mutta naamassani näen ryppyjä, vaikka muut eivät niitä muka huomaa.

Tässä tuli ehkä av-palstan ennätys!! :D Nelikymppinen näyttää 15-vuotiaalta! Tämän kuvan haluan nähdä ;)

Vierailija
93/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Viimeksi tänään ”ihmeteltiin” uuden työntekijän ikää. Hän on nelikymppinen ja kerroimme hänen näyttävän kolmikymppiseltä. Tuli iloiseksi tämä nainen :) Kohtelias on kiva olla.

Vierailija
94/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina, siis ihan aina, ne, jotka kuvittelevat näyttävänsä ikäistään nuoremmilta, näyttävät ikäisiltään (tai vanhemmilta) ja ne, jotka oikeasti näyttävät nuoremmilta, pitävät itseään ikäisensä näköisinä.

Itse olen huomannut, että nyt keski-ikäistyttyä tulee vitsinä näitä heittoja, että "oot max 25 v." jne. Ne on vitsejä, huumoria, ei tarkoitettu otettavaksi tosissaan. Jotkut ilmeisesti ottavat ne ihan tosissaan?

Jos et pääse passintarkistuksesta ohi, kun passiasi epäillään joltain vanhemmalta pöllityksi, näytät nuoremmalta kuin ikäisesi.

Vierailija
95/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvojen valahtaminen, hamsteripussit leukaperissä , korostuneet nasaalijuonteet, nämä minulla 50v. Jollain toisella sileä leuka, mutta silmät syvemmällä kuopissaan - rasva katoaa kasvoista. Nuorempi näyttää tuoreemmalta.

Vierailija
96/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina, siis ihan aina, ne, jotka kuvittelevat näyttävänsä ikäistään nuoremmilta, näyttävät ikäisiltään (tai vanhemmilta) ja ne, jotka oikeasti näyttävät nuoremmilta, pitävät itseään ikäisensä näköisinä.

Itse olen huomannut, että nyt keski-ikäistyttyä tulee vitsinä näitä heittoja, että "oot max 25 v." jne. Ne on vitsejä, huumoria, ei tarkoitettu otettavaksi tosissaan. Jotkut ilmeisesti ottavat ne ihan tosissaan?

Jos et pääse passintarkistuksesta ohi, kun passiasi epäillään joltain vanhemmalta pöllityksi, näytät nuoremmalta kuin ikäisesi.

Minulta kysyttiin papereita baarin ovella kirkkaassa päivänvalossa vielä kun olin 47. Tosin sehän ei todista muuta, kuin että näytin jotain kolmikymppiseltä.  Silloin ja aiemminkin järkkärit ja portsarit olivat monesti aidosti hämmentyneitä ja joskus on varmisteltu myös, että paperit tosiaan kuuluvat minulle :D.

Nyt ei ole enää muutaman vuoteen tivattu papereita eikä ihmetelty.

Vierailija
97/102 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätimäinen 20v. voi olla vaikka ei ole ryppyjä. Näitä muuten näkee katukuvassa.

Vierailija
98/102 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä voi olla niin tärkeä asia? Miksi haluatte näyttää nuorilta?

Vierailija
99/102 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä voi olla niin tärkeä asia? Miksi haluatte näyttää nuorilta?

Ei mun kohdalla ainakaan ole kyse siitä, että haluaisi näyttää nuorelta vaan että näytän nuoremmalta kuin olen.

Musta oikeasti hassua, että ei uskota sen olevan mahdollista. Tai että se on jollekin ongelma.

Itse olen tyytyväinen ikääni ja näytän muelestäni hyvältä. Ihminen vanhenee ja se tuo mukanaan muutoksia.

Ja osa iän kommentoinnista on varmasti imartelua, mutta tosiaan ne, joissa joku kuvittelee sinut itseään nuoremmaksi, eivät niitä ole.

Vierailija
100/102 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miltä näytätte, olette kuitenkin kalenterin mukaan 40 v.