Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos kuoleman jälkeen syntyisit uudelleen mikä olisi pahin vaihtoehto?

Vierailija
20.08.2018 |

En itse usko että kuoleman jälkeen synnytään uudelleen mutta jos näin olisi. Mikä olisi pahin mahdollinen, miksi et haluaisi ainakaan syntyä? Esimerkiksi kehitysmaihin köyhäksi lapseksi yms.

Kommentit (65)

Vierailija
1/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joutuisin elämään samanlaisen elämän kuin tähän mennessäkin.

Vierailija
2/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Norsu. Olisin älykäs ja seurakaipuinen, mutta eläisin vankeudessa tai olisin laumaani kanssa aina vaarassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla yksi niistä elämän aluista, jonka yli kolmekymppinen äiti abortoi, koska en sopisi hänen suunnitelmiinsa maailmanmatkailusta ja oman itsensä löytämisestä.

Vierailija
4/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyä mieheksi. Se olisi kauheaa.

Vierailija
5/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokeakuuromykkä raajaton😰

Vierailija
6/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikkihäiriöpotilas

Vierailija
7/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamalaa syntyä tytöksi köyhään perheeseen jonnekkin Intiaan tai Afrikkaan.

Vierailija
8/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syntyä islamilaiseen maahan tytöksi.

Mieluiten haluaisin syntyä petolinnuksi, kotkaksi tms..

Itse pidän hyvinkin mahdollisena sitä että tänne synnytään aina uudestaan ja uudestaan, kunnes läksy on opittu. Se olisi järkevin ja loogisin vaihtoehto.

Elämien välissä kuitenkin ollaan aina jonkun aikaa ns.välitilassa, jossa "kovalevy putsataan", että on valmis uuteen elämään. Myös henget jotka "kummittelevat", ovat niitä jotka eivät ole vielä päästäneet menneestä elämästä irti, eivät ole valmiita vielä seuraavaan.

Vierailija
9/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseksi Intiaan

Vierailija
10/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Mikä LÄKSY

Vierailija
11/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiseksi Intiaan

Intialla on paljonkin potentiaalia kehittyä.

Vierailija
12/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeavammaiseksi johonkin sisällissotien riivaamaan maahan Afrikkaan.

Vierailija
13/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla orava. Näyttää niidenkin elämä olevan "läheltä piti" elämää kun säntäilevät niin..

Vierailija
14/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissanpentu Kotkassa

Vierailija
15/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskelle sota-aluetta, kuten johonkin piiritettyyn kaupunkiin jota pommitettaisiin koko ajan.

Vierailija
16/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi olla yksi niistä elämän aluista, jonka yli kolmekymppinen äiti abortoi, koska en sopisi hänen suunnitelmiinsa maailmanmatkailusta ja oman itsensä löytämisestä.

Ei sun sielusi ehtisi edes siirtyä sellaseen alkioon, etkä sinä edes syntyisi.

Eli syntyisit muualle.

Etkö ymmärtänyt kysymystä.

Vierailija
17/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

^ Mikä LÄKSY

Sitä kukaan ei tiedä. Mutta joku tarkotus sillä on että on monta elämää käydään läpi.

Kyllä sen ihmisistäkin huomaa, että on selvästi vanhoja sieluja, ja sitten taas ihan uusia sieluja, tai jotain siltä väliltä. Itse olen siltä väliltä.

Sitten kun läksy on opittu, oli se mikä tahansa, luultavasti sielu pääsee lepoon.

Vierailija
18/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntyä mieheksi. Se olisi kauheaa.

Sehän on lottovoitto, varsinkin jos syntyy valkoiseksi mieheksi. Kaikki portit on auki ja kunnioitetaan, vaikkei edes tekisi mitään kunnioitettavaa. Hyvää palvelua saisi kaikkialla ja pidettäisiin älykkäänä, vaikka olisi tyhmä kuin saapas.

Sikailla voisi jos huvittaisi, "pojat on poikia" jne.

Vierailija
19/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Mikä LÄKSY

Sitä kukaan ei tiedä. Mutta joku tarkotus sillä on että on monta elämää käydään läpi.

Kyllä sen ihmisistäkin huomaa, että on selvästi vanhoja sieluja, ja sitten taas ihan uusia sieluja, tai jotain siltä väliltä. Itse olen siltä väliltä.

Sitten kun läksy on opittu, oli se mikä tahansa, luultavasti sielu pääsee lepoon.

Miksi kyse ei voisi olla vain älykkyydestä ja sivistyksestä? Tarvitseeko sitä olla elänyt monia elämiä?

Vierailija
20/65 |
20.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

^ Mikä LÄKSY

Miksi kyse ei voisi olla vain älykkyydestä ja sivistyksestä? Tarvitseeko sitä olla elänyt monia elämiä?

Älykkyys ei välttämättä auta ymmärtämään muita ihmisiä, eikä näkemään asioita muiden näkökulmasta. Jälleensyntyminen selittäisi sen miksi jotkut ovat niin empaattisia.