Jos kuoleman jälkeen syntyisit uudelleen mikä olisi pahin vaihtoehto?
En itse usko että kuoleman jälkeen synnytään uudelleen mutta jos näin olisi. Mikä olisi pahin mahdollinen, miksi et haluaisi ainakaan syntyä? Esimerkiksi kehitysmaihin köyhäksi lapseksi yms.
Kommentit (65)
Just nyt tulee mieleen että sorsaksi.
Pauke alkoi jo, etuajassa kuten joka vuosi 😪
köyhän perheen tytöksi vanhoilliseen ja pikkuhiljaa merenpinnan alle katoavaan bangdaleshiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Mikä LÄKSY
Sitä kukaan ei tiedä. Mutta joku tarkotus sillä on että on monta elämää käydään läpi.
Kyllä sen ihmisistäkin huomaa, että on selvästi vanhoja sieluja, ja sitten taas ihan uusia sieluja, tai jotain siltä väliltä. Itse olen siltä väliltä.
Sitten kun läksy on opittu, oli se mikä tahansa, luultavasti sielu pääsee lepoon.
Miksi kyse ei voisi olla vain älykkyydestä ja sivistyksestä? Tarvitseeko sitä olla elänyt monia elämiä?
Älykkyys ei välttämättä auta ymmärtämään muita ihmisiä, eikä näkemään asioita muiden näkökulmasta. Jälleensyntyminen selittäisi sen miksi jotkut ovat niin empaattisia.
Tulee mieleen nämä huuhaaheebot astral-tv:stä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Mikä LÄKSY
Sitä kukaan ei tiedä. Mutta joku tarkotus sillä on että on monta elämää käydään läpi.
Kyllä sen ihmisistäkin huomaa, että on selvästi vanhoja sieluja, ja sitten taas ihan uusia sieluja, tai jotain siltä väliltä. Itse olen siltä väliltä.
Sitten kun läksy on opittu, oli se mikä tahansa, luultavasti sielu pääsee lepoon.
Miksi kyse ei voisi olla vain älykkyydestä ja sivistyksestä? Tarvitseeko sitä olla elänyt monia elämiä?
Älykkyys ei välttämättä auta ymmärtämään muita ihmisiä, eikä näkemään asioita muiden näkökulmasta. Jälleensyntyminen selittäisi sen miksi jotkut ovat niin empaattisia.
Tulee mieleen nämä huuhaaheebot astral-tv:stä.
Pahin olisi syntyä niiden hörhöjen lapseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
^ Mikä LÄKSY
Puhuisin ennemminkin viisaudesta, kyllä vanhoilla sieluilla se on jotain sisäsyntyistä, siitä huokuu sellanen että ymmärtävät suurempia kokonaisuuksia mitä uudet sielut.
Ei se älykkyyteen saati sivistykseen liity.
Vanhoilliseen perheeseen. Uskonnolla ei merkitystä. Samaa paskaa eri paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi olla yksi niistä elämän aluista, jonka yli kolmekymppinen äiti abortoi, koska en sopisi hänen suunnitelmiinsa maailmanmatkailusta ja oman itsensä löytämisestä.
Ei sun sielusi ehtisi edes siirtyä sellaseen alkioon, etkä sinä edes syntyisi.
Eli syntyisit muualle.
Etkö ymmärtänyt kysymystä.
Yritätkö sanoa, että minuutti ennen äidistä ulos putkahtamista vauvalla ei ole sielua?
En toki, vaan sitä että alkiolla ei vielä ole sielua. Luin joskus kirjan ihmisten kokemusksita ennen syntymää, ne oli hypnotisoitu kaikki, kaikilla oli samantapanen kokemus, että olivat tarkkailleet raskaana olevaa naista johon sielun oli takotus siirtyä, ja sielu siirtyi naisen sisään vasta kun sikiö on jo elämään kelpoinen.
Raskaana olevat usein tuntevat, että heitä tarkkaillaan, vaikka olisivat yksin. Se tulee juuri siitä, ettei sen lapsen sielu ole vielä siirtynyt kehoon, vaan se tarkkailee tilannetta ulkopuolelta. Itselläni oli kerran tollanen tunne, se oli jännä, mutta ei pelottava. Tunsin selvästi jonkun läsnäolon lähelläni, kun olin yksin, tuijotin samalla kylmää talvista tähtitaivasta ikkunasta, jäänyt mieleen se tilanne ikuisesti. Olin sängyssä ja joku oli selvästi läsnä sängyn vierellä, silittelin vatsaani.
Hitto kun en muista kirjan nimeä, olisiko ollut joku "elämä ennen syntymää" tms. Olis kiva lukea uudestaan, nousi oikein karvat pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Syntyä islamilaiseen maahan tytöksi.
Mieluiten haluaisin syntyä petolinnuksi, kotkaksi tms..
Itse pidän hyvinkin mahdollisena sitä että tänne synnytään aina uudestaan ja uudestaan, kunnes läksy on opittu. Se olisi järkevin ja loogisin vaihtoehto.
Elämien välissä kuitenkin ollaan aina jonkun aikaa ns.välitilassa, jossa "kovalevy putsataan", että on valmis uuteen elämään. Myös henget jotka "kummittelevat", ovat niitä jotka eivät ole vielä päästäneet menneestä elämästä irti, eivät ole valmiita vielä seuraavaan.
Hehheh. Olisi kyllä ihan kaameaa syntyä malesiaan. Tai johonki ökyrikkaaseen dubailaisperheeseen...
Jollain on vielä aika paljon opittavaa. Esim. Että islamilainen maailma ei ole yhtä kuin kaameus.
Raskaana olevan lähellä saattaa tapahtua useita yliluonnollisia ilmiöitä, kyse on tällöin nimenomaan siitä tulevan lapsen hengestä, joka tarkkailee tulevaa äitiään, ennen siirtymistä elinkelpoiseen sikiöön.
Äitiä ei saa itse valita, vaan välitilassa se osoitetaan hengelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän hyvinkin mahdollisena sitä että tänne synnytään aina uudestaan ja uudestaan, kunnes läksy on opittu. Se olisi järkevin ja loogisin vaihtoehto.
Elämien välissä kuitenkin ollaan aina jonkun aikaa ns.välitilassa, jossa "kovalevy putsataan", että on valmis uuteen elämään. Myös henget jotka "kummittelevat", ovat niitä jotka eivät ole vielä päästäneet menneestä elämästä irti, eivät ole valmiita vielä seuraavaan.Hehheh. Olisi kyllä ihan kaameaa syntyä malesiaan. Tai johonki ökyrikkaaseen dubailaisperheeseen...
Jollain on vielä aika paljon opittavaa. Esim. Että islamilainen maailma ei ole yhtä kuin kaameus.
No todellakin, niin olisi. Perheen rikkaus ei vaikuta asiaan mitenkään, islamilaisuus on helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntyä mieheksi. Se olisi kauheaa.
Sehän on lottovoitto, varsinkin jos syntyy valkoiseksi mieheksi. Kaikki portit on auki ja kunnioitetaan, vaikkei edes tekisi mitään kunnioitettavaa. Hyvää palvelua saisi kaikkialla ja pidettäisiin älykkäänä, vaikka olisi tyhmä kuin saapas.
Sikailla voisi jos huvittaisi, "pojat on poikia" jne.
Huomaa ,ettet ole ainakaan mies, kun tuolla tavalla luulet pelkän mieheyden avaavan miehelle kuin miehelle 'kaikki portit'
(... aniharvoin kukaan avaa miehelle edes tavallista ovea)
Haluasi sikailuun voit muuten kyllä toteuttaa naisenakin ja monilla sellaisillakin tavoilla, joita miehille ei ikinä eikä missään sallittaisi toimintatavoiksi...
Tiedoksi muuten sinulle kuitenkin sen verran , eli ainakin se ,että älykkäänä voidaan pitää yhtä hyvin naistakin (...jos hän todella sitä on)
Ihminen. En haluaisi olla ihminen. Mielummin vaikka mato tai saniainen, ihminen ei ole mitään hyvää tehnyt tälle pallolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämien välissä kuitenkin ollaan aina jonkun aikaa ns.välitilassa, jossa "kovalevy putsataan", että on valmis uuteen elämään. Myös henget jotka "kummittelevat", ovat niitä jotka eivät ole vielä päästäneet menneestä elämästä irti, eivät ole valmiita vielä seuraavaan.Hehheh. Olisi kyllä ihan kaameaa syntyä malesiaan. Tai johonki ökyrikkaaseen dubailaisperheeseen...
No todellakin, niin olisi. Perheen rikkaus ei vaikuta asiaan mitenkään, islamilaisuus on helvetti.
Et tiedä islamilaisuudesta mitään.
Rajallisesta ajattelukyvystäsi kertoo jo toi valinta. Oo ihan rauhassa petolintu ja sääli niitä tyttöjä jotka asuu villoissa ja ajelee ferrareilla (joo dubaissa on aina saaneet naiset ajaa) Hohhooo.
Ensin ajattelin, että olisi pahinta syntyä uudestaan nykyiseksi minäksi, mutta sitten tajusin että se olisi oikeastaan hyvä juttu ja voisin tehdä asiat erilailla kuin tässä elämässä ja olla onnellisempi.
Naiseksi Intiaan syntyminen olisi aivan kamalaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tiedä islamilaisuudesta mitään.
Rajallisesta ajattelukyvystäsi kertoo jo toi valinta. Oo ihan rauhassa petolintu ja sääli niitä tyttöjä jotka asuu villoissa ja ajelee ferrareilla (joo dubaissa on aina saaneet naiset ajaa) Hohhooo.
Niin säälinkin, islamilaisuus on mielisairaus, natsismiin verrattava ideologia.
Olisin heti kotka, jos voisin, ikävä kyllä pitää tyyty' nyt tähän ihmisenkuoreen mikä on saatu, kun en ole mikään sateenkaaritransuilija, joka kuvittelee kaiken olevan valintakysymys.
Yritätkö sanoa, että minuutti ennen äidistä ulos putkahtamista vauvalla ei ole sielua?