Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" sokerit alas ennen raskautta" sanoi lääkäri, vertaista huutelen

02.05.2006 |

Meillä oli toiveissa päästä aloittamaan vauvantekohommat, mutta toisin kävi. Lääkäri oli sitä mieltä, että verensokeriarvoja pitää saada alemmas ennen raskautta. Nyt sitten koitan pinnistellä terveyteni eteen ja toivon raskautumislupaa neljän kuukauden päästä.

Huutelenkin avuksi ja henkiseksi tueksi muita (diabeetikkoja), joille on käynyt samoin.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

piipahtamaan diapetesliiton keskustelupalstalla. Diabetesliitto-> kohtauspaikka->diabetes ja raskaus, sieltä löytyy " kohtalotovereita" : )

Vierailija
2/3 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin olen kyllä sen urakan jo tehnyt mutta ei vaan vauvaa kuulu..koko ajanhan tämä on taspainottelua ja mittauksia tarvitaan.Mulla auttoi se laskeen arvoja kun mittailin /mittailen tosi usein sokereita.Mulla on kaksi KM Taustalla ja kierto tosi epäsäännöllinen terolutteja ja clomifen tabujakin on kokeiltu.Tällä hetkellä pitkä sokeri on 7,8 eli pitäis saada taas laskettua edellisen keskenmenon jälkeen pääsi taas vähän rempalleen arvot. Saadaan kait me diabeetikotkin täälä keskustella tämähän on kaikille vauvakuumeisille miksihän ihmisiä täytyy aina lokeroida :)ei millään pahalla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi täälläkin keskustella! Ajattelin vaan että tuolla Kohtauspaikassa keskustellaan aika vilkkaasti,että jos täällä on hiljaista, niin sieltä ainakin juttukaveria löytyy jos nimenomaan mietityttää diabetekseen ja raskauteen liittyvät asiat.

Minulla on yksi lapsi,poika 1v 8 kk, mulla on II tyypin DM vaikka olen koht. nuori 31v,insuliinihoito aloitettiin raskauden alussa,vaati " säätöä koko raskauden ajan" ja " jäi päälle" eli nyt on pysyvä lääkitys.

tiivii ja poju