Laittaisitko vanhuksen Viipuriin länsimaiseen vanhustentaloon, jossa kaikki mukavuudet ja ilmastointi?
Ja hinnat 1/3 Suomen hinnoista. Alkaako houkuttaa?
Kommentit (46)
Vanhempani ovat jo kuolleet, mutta minä itse olisin valmis tuonne kun en enää pärjää omin voimin. Olen Karjalan evakoiden lapsia ja venäläinen kulttuuri on muutenkin hyvin lähellä suomalaista, kulttuurishokkia ei siis tarvitse pelätä. Venäjällä vanhuksia arvostetaan, joten uskon hoidon olevan paljon laadukkaampaa kuin täällä.
Onko tuollainen olemassa tai suunnitteilla? Voiko sinne varata paikan tulevaa tarvetta silmälläpitäen?
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani ovat jo kuolleet, mutta minä itse olisin valmis tuonne kun en enää pärjää omin voimin. Olen Karjalan evakoiden lapsia ja venäläinen kulttuuri on muutenkin hyvin lähellä suomalaista, kulttuurishokkia ei siis tarvitse pelätä. Venäjällä vanhuksia arvostetaan, joten uskon hoidon olevan paljon laadukkaampaa kuin täällä.
Onko tuollainen olemassa tai suunnitteilla? Voiko sinne varata paikan tulevaa tarvetta silmälläpitäen?
Olisipa enemmän tällaista ennakkoluulottomuutta! En tiedä, onko tällaista laitosta suunnitteilla. Mutta voisin itsekin olla kiinnostunut sellaisesta. Ei liene mahdotonta, että siellä voisi vierailla suomenkieliset lääkärit säännöllisesti.
Ap
Sitten kaikki yhdessä: Kaalisoppaa kaalisoppaa kaalisoppaa hei!
Yhteislaulua ja palopuheita. Laadukasta hoitoa ja ohjelmaa päälle.
Puolueen jäsenkirjalla tuntuvat alennukset.
Vierailija kirjoitti:
Venäjähän on harvoja oikeasti kapitalistisia maita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjähän on harvoja oikeasti kapitalistisia maita.
Jep, tätä ei moni ymmärrä. Jos tulisi puhdas kapitalistismi, yhteiskunta näyttäisi Venäjältä.
Saksalaiset hoidattaa vanhukset hoitolaitoksissa Puolassa. Todella moni puolalainen osaa saksaa. Ja on halvempaa.