Puolanka on Suomen sinkuin kunta: Ville, 44, ei millään löydä kumppania
En ymmärrä tätä uutista. Ei ole naisia Puolangalla. Kuitenkaan mitään asialle ei haluta tehdä. Villellä haussa olevan naisen pitäisi olla tyylikäs, ja herra mainitsee olevansa ronkeli.
Mikään ei näytä käyvän. Nettideittailu ei ole innostanut. Muuttoa ei voi harkita. Lomakuvasta päätellen ainakin Thaimaan matkailu kiinnostaa kovasti. Baarissakin sitten vielä tapellaan viikonloppuisin.
En tiedä voiko näillä spekseillä olla ronkeli? Tietysti okt saattaa nostaa markkina-arvoa esimerkiksi gold diggereiden keskuudessa.
Kommentit (525)
Vierailija kirjoitti:
Eikö itänaapurin naiset enää tule riemumielin omakotitalon ja mökin emännäksi? Jos ei niin eiköhän Thaimaasta joku rahan perässä tule.
Näin ei ole ollut asia enää vuosikausiin. Joo, ei löydy maatalon juoppo Viljolle vaimoa sieltä. Tietävät kyllä arvonsa ja etsivät pääasiassa korkeatasoisia miehiä. Asiat ovat venäjälläkin muuttuneet. Älykkäät, koulutetut ja kovasti töitä tekevät ihmiset elävät kyllä aivan kelvollista elämää Venäjälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen ko. henkilön ja viimeksi näin hänet kuhakunkussa. Kyllä Porsche on hänen oma, iso perintötila ja reilut 100 ha metsää, reilu 100 neliön mökki Oulunjärven rannassa, en tiedä onko naisen puutteessa vai trollaako ihan huvikseen? Vähän sama kuin Lotharista tekisi vastaavan jutun, ettei Mäntyharjulla naista saa :)
Milläs sen 70-luvun omakotitalon taajamasta sait muutettua perintötilaksi hehtaareineen? Eikä äiteeltäkään ollut tullut rahoja Porkkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua naisettomuudessa harmittaa, että jää se varallisuus hankkimatta.
Ei keskituloinen yksinään esim. kovin kummoista kämppää hommaa. Homehdun tässä 40 neliössä varmaan koko ikäni.
Mitä sinä sanot? Väitätkö, ettei se nainen ilmannukaan biologisen kellon hälyttäessä loisimaan lompakollasi vaan toisi sinulle taloudellista etua?
Kas kas, nyt alkaa palstajakkaajien kaikki argumentit mennä rytinällä nurin.
Minä olen vain yksi mies.
Eri asia jollain hyvätuloisilla miehillä, joiden varallisuuden karttumista nainen saattaa jopa heikentää.
Lisäksi sekin että huomaan "jo" nyt, etten viitsi enää täysillä panostaa töihin, vaan pidän vapaata ja lomia aika usein. Olen kuitenkin vasta 30 eli työtä olisi vielä melkoisesti edessä. Mutta puuttuu motivaattori kun yksinään pärjään aika vähälläkin. Menestyneitä miehiä kun katsoo niin kyllähän niillä aina perhe on ja uskonkin että siinä on nimenomaan se syy: heillä on insentiivi työskennellä kovasti kun on vaimoa ja lapsia. Jos olisivat aina olleet yksin niin olisiko päässyt samaan lopputulokseen? Vaikeahan tätä on tietää kumpi on seuraus ja kumpi syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen ko. henkilön ja viimeksi näin hänet kuhakunkussa. Kyllä Porsche on hänen oma, iso perintötila ja reilut 100 ha metsää, reilu 100 neliön mökki Oulunjärven rannassa, en tiedä onko naisen puutteessa vai trollaako ihan huvikseen? Vähän sama kuin Lotharista tekisi vastaavan jutun, ettei Mäntyharjulla naista saa :)
No siinähän se selitys, miksi on kotikonnuille jääty. Ei muuta kuin maajussille morsmaikku ohjelmaan mukaan, niin eiköhän sieltä toukohousulle jonkun näköinen siippa löydy.
Tosin veikkaan, että kaverilla ei ole edes kauhea hinku parisuhteeseen, vaan vaikuttaa pelimieheltä, joka tykkää sähläämisestä. Tosin, kuten itsekin myöntää, siinä sarjassa on jo parhaat vuodet auttamatta takana. Toki jos on reilusti perämettää ja nollia tilillä, niin kyllähän senioriplayerikin seuraa löytää, jos ei muuten niin ainakin Aasian suunnasta.
Tuo kaiffari oli kyllä kaikin puolin huono esimerkki taka-hikiöiden peräkammaripojista, joista valtaosalla ei ole mitään omaisuutta, eikä aina sitä työtäkään, naiskokemuksista puhumattakaan.
Ja jotkut vielä uskoo....
Ainoa Puolangan kulttuuritapahtuma taitaa olla kerran vuodesta järjestettävä lankafest.
Ja lähin teatteri Kajaanissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö itänaapurin naiset enää tule riemumielin omakotitalon ja mökin emännäksi? Jos ei niin eiköhän Thaimaasta joku rahan perässä tule.
Näin ei ole ollut asia enää vuosikausiin. Joo, ei löydy maatalon juoppo Viljolle vaimoa sieltä. Tietävät kyllä arvonsa ja etsivät pääasiassa korkeatasoisia miehiä. Asiat ovat venäjälläkin muuttuneet. Älykkäät, koulutetut ja kovasti töitä tekevät ihmiset elävät kyllä aivan kelvollista elämää Venäjälläkin.
Venäjällä on myös eniten maailmassa naisjohtajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö lähtee Puolangalle jos kerran on komeita miehiä vapaana
Ei tuon jutun perusteella kyllä kannata tehdä mitään oletuksia paikkakunnan miesten komeudesta. Ville itse ainakin on vesakeskimäiseen tyyliin sen verran punakka ja turvoksissa, että taitaa aika usein olla niitä baari-iltoja...
Vesa Keskisellä on paljon rahaa.. ja yllättäen myös paljon naisia.
Ihanko todella jotakuta yllättää, että ihmisiä on erilaisia - myös sellaisia, jotka tekevät rahan vuoksi kaikenlaista? Ja että näitä on sekä miehissä että naisissa?
Missä tynnyrissä pitää kasvaa, että tuo tieto tulee yllätyksenä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Villellä juna meni jo, jos perhettä haluaa perustaa. Kumppani voi silti löytyä, mutta tuskin ko. paikkakunnalta.
Perheen ehtii perustaa kyllä vanhempikin mies.
Periaatteessa joo mutta käytännön toteutus on ihan toinen juttu. Kouluttamaton Ville 44 v pikkupaikkakunnalla ei ole ihan kärkiehdokas kun lisääntymishaluinen nainen etsii isäehdokasta.
Täh? Eikös tämä ole Prisma-testin mukaan ihan tyypillinen ostoskärryjä prismassa mamman kanssa työntävä mies?
On, jos rinnalla on samanikäinen nainen, jonka kanssa on jo yheinen historia. Nuorena tuollaisen ottaa perustyttö kyllä, mutta jos pitää lapselleen isää etsiskellä kolme-neilkymppisenä, niin ei tuohon enää tartu. Ja parikymppiseen ei tuolla kombolla (ikä+ulkonäkö) ole mitään jakoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä sielläkään kaikki ole koulutettuja. Luulisi nyt sellaisen Tatjanan tulevan mielellään kotihengettäreksi Suomeen. Ja tuleehan niitä, yhä edelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ville 44 vuotias, joka istuu tuunatun teiniauton ratissa peukkuja näyttäen paikkakunnalla jossa on 2 miestä jokaista naista kohden ja miettii, miksi ei naista löydy. Aikuiseksi kasvaminen ja pois muuttaminen voisivat auttaa?
Millä tavalla auton tuunaaminen ei ole aikuisille sopivaa?
Teinipoikien juttuja, alle parikymppisten.
Minusta siinä auton tuunailussa ei ole mitään vikaa. Ajaahan jotkut rallia tai harrastukset liittyy muuten autoihin. Iällä ei minusta ole tässä asiassa merkitystä. Toiset harrastaa tuunaamista, toiset rallia, toiset keräilevät autoja tai laittavat esim museoautoja kuntoon. Minusta tässä ei ole mitään vikaa. Haluaisin itsekin joskus omistaa vähän erikoisemman auton. Monet ihmiset muuten kyllä ostelevat hienoja autoja ja sitten ylpeilevät niillä. Miksi sitten jonkun joka haluaa vähän massasta erottuvan auton pitäisi hävetä. Minusta on vaan hienoa, kun jotkut viitsivät nähdä vaivaa ja tekevät autostaan omanlaisensa. Minusta ne teinipoikien jutut ovat ihan jotain toisenlaisia asioita ja autoharrastus ihan sallitttua kaiken ikäisille. Ja itse olen nainen.
Ei tarvitse hävetä, mutta turha luulla että ylikallis harrastus on mikään mieletön plussakaan. Autolla voi pokata 16 vuotiaan maalaistytön (ei toimi kaupungissa) kun itsellä on se viikon vanha ajokortti ja alla corolla, mutta täysi-ikäinen nainen ei autoilla ole hurmattavissa. Ihan samoin kun mies ei ihaile, jos nainen menee tärväämään 100 000 käsilaukkuihin.
Miksi joku tuunaaminen olisi niin kallista? Kalliimpaa on sen ylihintaisen auton osto ihan liikkeestä. Ja uskon kyllä, että monet naiset ihailevat kalliita autoja.Itse en muuten välitä autoista ja sillä kuinka kallis se on ei ole merkitystä, mutta satun juuri naisena pitämään noista tuning-autoista. Ja monethan tekevät ihan romusta hienon auton ja vielä melko halvalla. Tarkoitankin tässä enemmän sellaista itsetehtyä kuin sitä kaupasta "valmiina" ostettua. Ehkä olen sitten tyhmä tai muuten outo. En vaan voi ymmärtää miten se autoharrastuskin olisi joku ihan hirveä paha. Ja onhan niitä monia muitakin ylikalliita harrastuksia ja minusta tämä tuunaaminen ei edes ole mitään kallista välttämättä, mitä nyt lähipiiriä on seuraillut. Mutta nyt taitaa olla aika poistua.
Ei se auton tuunaaminen ole halpaa. Sen lisäksi se on hidasta puuhaa ja vie paljon aikaa. Itse en näe houkuttelevana sellaista parisuhdetta, jossa mies käyttää kaiken vapaa-ajan ja rahan autoon. Miestä ei näy ikinä kotona ja rikki menneen tiskikoneen saa ostaa yksin, kun autoon tarvitaan osa x. Miehelle on kuitenkin ihan sama vaikka tiskit pestäisiin käsin - tosin mies ei siihen koskaan ehtisi.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa Puolangan kulttuuritapahtuma taitaa olla kerran vuodesta järjestettävä lankafest.
Ja lähin teatteri Kajaanissa.
Onhan siellä ne Puolangan pessimistipäivät joka vuosi 1.1.-31.12.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia työpaikkoja tuolla Puolangalla on tarjolla akateemisesti koulutetulle naiselle, jolla ei ole opettajan pätevyyttä? Millaisia kulttuuri- ja vapaa-ajanrietoja?
Kotiäitiys ja kansalaisopiston jumppa. Ei tänne kannata tulla, jos ei ihan maalaistalon emännäksi halua, ja maataloudellakin menee kehnosti.
Valtavasti inhimillistä kärsimystä edessä tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Villellä näytä olevan mitään hätää. Hän on tuossa realistinen ja toteaa että ehkä saisikin kaupungissa naisen, mutta viihtyy kuitenkin maalla. En minä ainakaan nähnyt tuota juttua negatiivisesti. Ihan asiallisen oloinen kaveri, jolla ilmeisesti elämän perusasiat kunnossa.
Enemmän olen huolissani niistä toimettomista miehistä ketkä postaavat tälle palstalle (ja jonnekin Ylilaudalle) päivästä toiseen katkeraa naisvihamielistä skeidaa.
Miksei tälle palstalle voisi postata, vaikka ongelma ei itsellä olisi akuutti ja "viihtyy vaan muuten maalla"? Kannattaa myös huomata, että mammat ja yleisesti naiset on kaksi aika eri ryhmää. Itselläni ei ole mitään naisia vastaan, vaikka en tästä tällä palstalla pyörivästä naisten pohjamudasta pidäkään.
Miksi sitten pyörit täällä pohjamudassa, mikset mene sinne missä luuserit saa instabeibejä? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisia työpaikkoja tuolla Puolangalla on tarjolla akateemisesti koulutetulle naiselle, jolla ei ole opettajan pätevyyttä? Millaisia kulttuuri- ja vapaa-ajanrietoja?
Kotiäitiys ja kansalaisopiston jumppa. Ei tänne kannata tulla, jos ei ihan maalaistalon emännäksi halua, ja maataloudellakin menee kehnosti.
Puolangalta voi käydä muualla töissä. Ja nykyään akateemisille on myös paljon sellaisia töitä tarjolla, joita voi tehdä enimmäkseen etänä. Mullakin on useampi työkaveri, jotka tulee Turun seudulta Helsinkiin töihin 1-2 kertaa viikossa ja työskentelee lopun ajasta kotoa käsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei keskituloinen yksinään esim. kovin kummoista kämppää hommaa. Homehdun tässä 40 neliössä varmaan koko ikäni.
Mitä sinä sanot? Väitätkö, ettei se nainen ilmannukaan biologisen kellon hälyttäessä loisimaan lompakollasi vaan toisi sinulle taloudellista etua?
Eri asia jollain hyvätuloisilla miehillä, joiden varallisuuden karttumista nainen saattaa jopa heikentää.
Lisäksi sekin että huomaan "jo" nyt, etten viitsi enää täysillä panostaa töihin, vaan pidän vapaata ja lomia aika usein. Olen kuitenkin vasta 30 eli työtä olisi vielä melkoisesti edessä. Mutta puuttuu motivaattori kun yksinään pärjään aika vähälläkin. Menestyneitä miehiä kun katsoo niin kyllähän niillä aina perhe on ja uskonkin että siinä on nimenomaan se syy: heillä on insentiivi työskennellä kovasti kun on vaimoa ja lapsia. Jos olisivat aina olleet yksin niin olisiko päässyt samaan lopputulokseen? Vaikeahan tätä on tietää kumpi on seuraus ja kumpi syy.
Ai niin, olit se yksi uniikki lumihiutale, joka voisi kuvitella hyötyvänsä naisen kanssa olemisesta muutenkin kuin vakiseksin saajana. Kaikki muut miehet joutuvat elättämään naista, kunnes tämä saa lapsensa kasvatettua ja maksatettua näiden elämän miehellä. Miehellähän ei muuten ole osaa eikä arpaa lapsiinsa eikä hän niitä koskaan halua. Paitsi silloin kun kyse on siitä että pitää saada nuori nainen jotta on varmasti hedelmällinen. (Anteeksi. En saanut pidäteltyä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Venäjällä on myös eniten maailmassa naisjohtajia.
ja naiskosmonautteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, otapa uudelleen ihan rauhassa. Siis menestynyt ja varakas mies: hyötyykö hän vaimosta vai heikentääkö nainen hänen varallisuutensa karttumista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Villellä näytä olevan mitään hätää. Hän on tuossa realistinen ja toteaa että ehkä saisikin kaupungissa naisen, mutta viihtyy kuitenkin maalla. En minä ainakaan nähnyt tuota juttua negatiivisesti. Ihan asiallisen oloinen kaveri, jolla ilmeisesti elämän perusasiat kunnossa.
Enemmän olen huolissani niistä toimettomista miehistä ketkä postaavat tälle palstalle (ja jonnekin Ylilaudalle) päivästä toiseen katkeraa naisvihamielistä skeidaa.
Miksei tälle palstalle voisi postata, vaikka ongelma ei itsellä olisi akuutti ja "viihtyy vaan muuten maalla"? Kannattaa myös huomata, että mammat ja yleisesti naiset on kaksi aika eri ryhmää. Itselläni ei ole mitään naisia vastaan, vaikka en tästä tällä palstalla pyörivästä naisten pohjamudasta pidäkään.
Miksi sitten pyörit täällä pohjamudassa, mikset mene sinne missä luuserit saa instabeibejä? :D
Mammojen oma vastaus tähän kysymykseen käänteisenä on perinteisesti ollut että "tämähän on viihdettä".
No se tarkoittaa ettei se ainakaan teitä palstamuijia huoli.