Puolanka on Suomen sinkuin kunta: Ville, 44, ei millään löydä kumppania
En ymmärrä tätä uutista. Ei ole naisia Puolangalla. Kuitenkaan mitään asialle ei haluta tehdä. Villellä haussa olevan naisen pitäisi olla tyylikäs, ja herra mainitsee olevansa ronkeli.
Mikään ei näytä käyvän. Nettideittailu ei ole innostanut. Muuttoa ei voi harkita. Lomakuvasta päätellen ainakin Thaimaan matkailu kiinnostaa kovasti. Baarissakin sitten vielä tapellaan viikonloppuisin.
En tiedä voiko näillä spekseillä olla ronkeli? Tietysti okt saattaa nostaa markkina-arvoa esimerkiksi gold diggereiden keskuudessa.
Kommentit (525)
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä tätä uutista. Ei ole naisia Puolangalla. Kuitenkaan mitään asialle ei haluta tehdä. Villellä haussa olevan naisen pitäisi olla tyylikäs, ja herra mainitsee olevansa ronkeli.
Mikään ei näytä käyvän. Nettideittailu ei ole innostanut. Muuttoa ei voi harkita. Lomakuvasta päätellen ainakin Thaimaan matkailu kiinnostaa kovasti. Baarissakin sitten vielä tapellaan viikonloppuisin.
En tiedä voiko näillä spekseillä olla ronkeli? Tietysti okt saattaa nostaa markkina-arvoa esimerkiksi gold diggereiden keskuudessa.
Aika amatöörimäinen goldiggeri saa olla, joka puolankalaisen omakotitalon perusteella parisuhdevalintoja tekee :)
Kaveri kertoi omistavansa sekä omakotitalon, että kesämökin. Puolangalta saa asiallisen omakotitalon, sekä mökin järven rannalta jopa alle sadallatuhannen yhteishinnalla. Niiden yhteishinnalla ei saa Helsingistä edes lähiöyksiötä.
Yksi este pariutumiselle, tuli kirjoitusvirhe. t. 243
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Villellä näytä olevan mitään hätää. Hän on tuossa realistinen ja toteaa että ehkä saisikin kaupungissa naisen, mutta viihtyy kuitenkin maalla. En minä ainakaan nähnyt tuota juttua negatiivisesti. Ihan asiallisen oloinen kaveri, jolla ilmeisesti elämän perusasiat kunnossa.
Enemmän olen huolissani niistä toimettomista miehistä ketkä postaavat tälle palstalle (ja jonnekin Ylilaudalle) päivästä toiseen katkeraa naisvihamielistä skeidaa.
Ihmettelinkin taas esimerkkihenkilön valintaa. Eihän hän edes ole siitä ryhmästä, jonka tilanne on uutisten mukaan heikoin, eli ikäryhmästä 20-39. Eikö kukaan nuorempi kehtaa tulla omalla naamalla ja nimellä esimerkkihenkilöksi?
Olisi mukavaa kun joskus tehtäisiin juttu meistä kouluttautuneista, työelämässä 'menestyvistä' ja ihmisten ilmoilla asuvista miehistä joilla ei ole naiskokemuksia.
Meidänkin työpaikalta saisi monta esimerkkiä. En tosin tiedä uskaltaisiko kukaan tulla mediassa julki asian kanssa. En ehkä itsekään.
Tunnen ko. henkilön ja viimeksi näin hänet kuhakunkussa. Kyllä Porsche on hänen oma, iso perintötila ja reilut 100 ha metsää, reilu 100 neliön mökki Oulunjärven rannassa, en tiedä onko naisen puutteessa vai trollaako ihan huvikseen? Vähän sama kuin Lotharista tekisi vastaavan jutun, ettei Mäntyharjulla naista saa :)
Minua ei haittaisi muuttaa maaseutukuntaan asumaan. Mitä vanhemmaksi tulen, sitä vähemmän pidän kaupungista. Sopisin varmaan tällaisena maanläheisenä ja luonnossa viihtyvänä hyvin maalle asumaan. Tosin ihan maatilan emännäksi en tunne houkutusta...
Tuo Ville on samaa ikäluokkaa kuin minä ja kyllä puolisoa etsiessään vähän ronkeli saa ollakin. Olen itsekin mieluummin yksin kuin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa ei ole kemiaa. Mutta tuli kyllä sellainen olo, etten minä Villelle kelpaisi, minä kun en ole tyylikäs. En ole oikeastaan juuri yhtään edes kiinnostunut muodista tai tyylijutuista. Käytän sellaisia vaatteita, jotka omaa silmääni miellyttävät, ovat sopivan kokoisia, käytännöllisiä ja lompakolleni sopivia. Tuskin niillä mitään tyyliskabaa voittaisin. Veikkaan että Puolangalta bongaisi tavallisesta K-marketista maanantai iltapäivänä monta minua tyylikkäämpää naista. Ainakin näin oli Pielavedellä, jossa vietin lomaviikon viime syksynä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jospa vaan yrittäisi tehdä elämästään tyydyttävän ihan itsekseen? Ei kaikki ihmiset vaan saa kumppania, mitäpä sitä märehtimään, menee elämä ihan hukkaan jos koko ajan vain etsii jotain mitä ei tule saamaan.
Helppo sanoa jos on aseksuaali ja tunteeton masennuslääkityksen vuoksi.
En ole se jota kommentoit. Syön masennuslääkettä, en ole aseksuaali, haluja on, ja tunteeton en ole tippaakaan. On todella väärä masennuslääke jos tunteet katoaa!!
Vierailija kirjoitti:
Tunnen ko. henkilön ja viimeksi näin hänet kuhakunkussa. Kyllä Porsche on hänen oma, iso perintötila ja reilut 100 ha metsää, reilu 100 neliön mökki Oulunjärven rannassa, en tiedä onko naisen puutteessa vai trollaako ihan huvikseen? Vähän sama kuin Lotharista tekisi vastaavan jutun, ettei Mäntyharjulla naista saa :)
Moi Ville! Tervetuloa palstalle.
Onkos Puolankalaisia mammoja linjoilla? Millaisia on sinkkumiehet siellä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni häiritsee tämä jatkuva pikkukylien miesten solvaaminen juopoiksi ja mänteiksi!!
Mullakin oli sellainen mielikuva.
Muutama vuosi sitten maalle muuttaneen on käsitys muuttunut. Missään kaupungissa en ole saanut yhtä asiallista ja fiksua kohtelua kuin maalla miehiltä. Miehet tervehtii, juttelee ja kyselee kuulumisia.
Mitä alkoholin käyttöön tulee niin vaikuttas siltä että täällä miehet juo ja juhlii paljon vähemmän suhteessa kaupunkilaisiin. Täällä moni lähtee aamuvarhaisin harrastuksiinsa, töihinsä kun samaan aikaan kaupungissa palaillaan yöriennoista himaan.
On täällä juoppojakin mutta ne ei naisista kiinnostu ja on pieni joukko.Juuri näin.
Maalla moni mies harrastaa metsästystä ja kalastusta, aamuvarhaisella lähdetään metsälle, autolla. Ja jos kuppi maistuu vapaalla, tarkoitan viihteellä, kuten kaupunkikuolevaisillekin, niin ei se meistä maaseudun miehistä ja naisista sen huonompia tee. Pikkuhiprakassa juttelemme, nauramme ja tanssimme, samoin näkyy porukka tekevän kaupungissakin. Olen minäkin täältä maalta sen verran liikahtanut, että olen päässyt näkemään.
Kolme asuntoa omistan Helsingin keskustassa, pienin on omassa teatteri- ja konserttireissukäytössä. Muut on helsinkiläisille vuokrattuna, kovalla vuokralla. Neljättä sopivaa katselen. Nainen olen, eikä minua täältä maalta saa muualle asumaan, käydä voin.
Kyllä me kaupunkilaisetkin metsästetään, osa meistä naisistakin. Itse en piittaa alkoholista, mutta toisten käyttö ei haittaa, jos ei tartte kattella liian läheltä. Olen asunut maalla, ja kyllä se tietty porukka oli joka aina joi, usein poikamiehiä, ja valittivat yksinäisyyttään.
Ei pitäisi liikaa kiskoa asunnoista, Helsingissä on asuntopula, olen lukenut...kohtuuhintan parempi.
Vierailija kirjoitti:
No siinähän se selitys, miksi on kotikonnuille jääty. Ei muuta kuin maajussille morsmaikku ohjelmaan mukaan, niin eiköhän sieltä toukohousulle jonkun näköinen siippa löydy.
Tosin veikkaan, että kaverilla ei ole edes kauhea hinku parisuhteeseen, vaan vaikuttaa pelimieheltä, joka tykkää sähläämisestä. Tosin, kuten itsekin myöntää, siinä sarjassa on jo parhaat vuodet auttamatta takana. Toki jos on reilusti perämettää ja nollia tilillä, niin kyllähän senioriplayerikin seuraa löytää, jos ei muuten niin ainakin Aasian suunnasta.
Tuo kaiffari oli kyllä kaikin puolin huono esimerkki taka-hikiöiden peräkammaripojista, joista valtaosalla ei ole mitään omaisuutta, eikä aina sitä työtäkään, naiskokemuksista puhumattakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Villellä näytä olevan mitään hätää. Hän on tuossa realistinen ja toteaa että ehkä saisikin kaupungissa naisen, mutta viihtyy kuitenkin maalla. En minä ainakaan nähnyt tuota juttua negatiivisesti. Ihan asiallisen oloinen kaveri, jolla ilmeisesti elämän perusasiat kunnossa.
Enemmän olen huolissani niistä toimettomista miehistä ketkä postaavat tälle palstalle (ja jonnekin Ylilaudalle) päivästä toiseen katkeraa naisvihamielistä skeidaa.
Miksei tälle palstalle voisi postata, vaikka ongelma ei itsellä olisi akuutti ja "viihtyy vaan muuten maalla"? Kannattaa myös huomata, että mammat ja yleisesti naiset on kaksi aika eri ryhmää. Itselläni ei ole mitään naisia vastaan, vaikka en tästä tällä palstalla pyörivästä naisten pohjamudasta pidäkään.
Meidän ja teidän ero on vain siinä, että yleisesti ottaen meillä ”mammoilla” on mies ja teillä palstamiehillä ei ole naista. Joku muu mies pitää ”mammasta” vaikka sinä et, mutta palstamiehestä ei pidä kukaan niin netissä kuin irlistikään.
Vai miksi muuten tämä jatkuva valitus? Jos kerran ongelmaa ei ole?
Se onkin huikea saavutus että olette jonkun tossun seppotaalasmaan saaneet nyhjäämään sohvallenne. Itse en ole touhujanne kommentoinut kuin vasta aivan viime aikoina, joten mulla ei ainakaan ole kyse muusta kuin reagoinnista typeryyksiinne.
Vierailija kirjoitti:
Lothar kans hyvä esimerkki että "kyllä ne paremmat miehet saa irlissäkin". :D
Ei jatkoon. Kouluttamaton mies ei pääse jatkoon edes stadissa. T. Tuplamaisteri, tyylikäs, hoikka ja urheilullinen sinkku nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei tälle palstalle voisi postata, vaikka ongelma ei itsellä olisi akuutti ja "viihtyy vaan muuten maalla"? Kannattaa myös huomata, että mammat ja yleisesti naiset on kaksi aika eri ryhmää. Itselläni ei ole mitään naisia vastaan, vaikka en tästä tällä palstalla pyörivästä naisten pohjamudasta pidäkään.
Meidän ja teidän ero on vain siinä, että yleisesti ottaen meillä ”mammoilla” on mies ja teillä palstamiehillä ei ole naista. Joku muu mies pitää ”mammasta” vaikka sinä et, mutta palstamiehestä ei pidä kukaan niin netissä kuin irlistikään.
Se onkin huikea saavutus että olette jonkun tossun seppotaalasmaan saaneet nyhjäämään sohvallenne. Itse en ole touhujanne kommentoinut kuin vasta aivan viime aikoina, joten mulla ei ainakaan ole kyse muusta kuin reagoinnista typeryyksiinne.
Tarkoitatko, että muutkin kuin alfaurokset pariutuvat? Hyvä, sitä me naiset olemme täällä yrittäneet moneen kertaan kertoa, että ihan tavalliset seppotaalasmaat ovat parisuhteissa, mutta muutama palstau.li ei vaan usko vaan jankuttaa leuka-alfa-laatikkohöpinöitään.
Eniten minua naisettomuudessa harmittaa, että jää se varallisuus hankkimatta.
Ei keskituloinen yksinään esim. kovin kummoista kämppää hommaa. Homehdun tässä 40 neliössä varmaan koko ikäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko, että muutkin kuin alfaurokset pariutuvat? Hyvä, sitä me naiset olemme täällä yrittäneet moneen kertaan kertoa, että ihan tavalliset seppotaalasmaat ovat parisuhteissa, mutta muutama palstau.li ei vaan usko vaan jankuttaa leuka-alfa-laatikkohöpinöitään.
Onhan ne meidän ukot laatikkopääalfoja. Laatikkopäät ovat katsos vain pyöristyneet piiloon muun muhkeutumisen myötä. Kyllä se kuutio on sieltä laihdutettavissa esiin tarvittaessa.
Vierailija kirjoitti:
Eniten minua naisettomuudessa harmittaa, että jää se varallisuus hankkimatta.
Ei keskituloinen yksinään esim. kovin kummoista kämppää hommaa. Homehdun tässä 40 neliössä varmaan koko ikäni.
Mitä sinä sanot? Väitätkö, ettei se nainen ilmannukaan biologisen kellon hälyttäessä loisimaan lompakollasi vaan toisi sinulle taloudellista etua?
Kas kas, nyt alkaa palstajakkaajien kaikki argumentit mennä rytinällä nurin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan ne meidän ukot laatikkopääalfoja. Laatikkopäät ovat katsos vain pyöristyneet piiloon muun muhkeutumisen myötä. Kyllä se kuutio on sieltä laihdutettavissa esiin tarvittaessa.
Ai niin joo. Samalla tulee esiin se jykevä leuka, jota nyt ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin se on liukuva jana, laatikkopäät kylpevät naisissa, sepoista osa saa prisman telaketjumamman ja osa ei mitään, osa on niitä kaameita "liian nirsoja" jne.