Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi käytät alkoholia?

Vierailija
18.08.2018 |

Tuhoaa aivot, saa käyttäytyyn sekavasti. Pakenetko jotain?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä

Vierailija
2/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rentoudun ja tuskin 1-2 viini lasin jälkeen käyttäydyn sekavasti tai tuhoan aivosoluja katastrofaalisen paljon. Jonkun tutkimuksen mukaan pari lasia viiniä silloin tällöin on terveellistä.

Alkoholia voi katsos käyttää monella tavalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän, koska

- en kestä ympärilläni olevia tyhmiä ihmisiä

- aivokapasiteettini on töissä ja luottamustehtävissä äärimmäisen kovilla, enkä osaa "laittaa aivoja narikkaan" ilman alkoholia

- se on mun elämän ainoa oma hetki kun voin vain mennä omaan maailmaani

Vierailija
4/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän alkoholia siksi kun en kestä raivoraittiita ihmisiä.

Vierailija
5/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvin ja nautinnon vuoksi.

Vierailija
6/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia vaan juomia jotka sisältävät hieman alkoholia Kuitenkin vettä ja mineraaleja yli 95 prosenttisesti. Alkoholista puhuminen ei kuvaa kuin juoppojen juomista, joka on kyllä kuten ap esittää pakonomaista pakenemista, heille ei riitä miedot juomat yksistään, vaan he vetävät halpoja vinkkuja ja kirkkaita joissa on parempi alkoholipitoisuus suhteessa hintaan. En juo itse juopuakseni, se ei ole koskaan tavoitteena, vaan koska valmistan laadukkaista sekä maukkaita oluita juotavaksi itselleni, jotka ovat juuri sellaisia kuten ne itse haluan, teenhän ne itse. 

Vierailija
7/22 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kännissä on kivaa. Tyhmä kysymys.

Vierailija
8/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmittömässä kännäämisessä ei ole järkeä, mutta lasi viiniä, pullo olutta tai satunnainen konjakki/viskipaukku ei tuhoa aivoja.

Tilanne on toki eri, jos homma on päässyt sairauden asteelle, jolloin yksi ryyppy on liikaa, mutta saavillinen liian vähän.

Vierailija
9/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on ainoa tapa saada tuntea normaali olo, saada olla hetken rauhassa ahdistuksesta. Armottomaan ketutukseen juon myös.

Vierailija
10/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rentoudun ja tuskin 1-2 viini lasin jälkeen käyttäydyn sekavasti tai tuhoan aivosoluja katastrofaalisen paljon. Jonkun tutkimuksen mukaan pari lasia viiniä silloin tällöin on terveellistä.

Alkoholia voi katsos käyttää monella tavalla.

Silti yhtä turhaa ja terveydelle yhtä tuhoisaa kuin tupakka.

Hengityksesi haisee likaviemärille viiniä litkiessäsi ja kaun sen jälkeenkin.

Vierailija
11/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlistan juhlapyhät, loman tms. Se on vain piste iin päälle. Yksi annos.

Vierailija
12/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tekee mieli. Eilen otin puoli desiä sherryä. Viimeksi taisi olla heinäkuussa kun join yhden saunakaljan.

Vierailija
13/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Koska siitä tulee hyvä olo. Asiat tuntuvat luistavan.' Melartin, Varjoja paratiisissa.

No tottapuhuen nykyään on käyttö erittäin vähäistä koska minulle tulee siitä huono olo. Joskus kaipaan sitä nousuhiprakan tuomaan kaikkivoipaista maailmojasyleilevää tunnetta. Se on silti ohimenevää.

Vierailija
14/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen riippuvainen. Aiemmin join paljon vähemmän, nykysin juon 1-2 kk välein vajaan pullollisen tai pullollisen viiniä. Ja nyt olen tuon lisäksi kesällä juonut viikonloppuisin 1-2 tölkkiä olutta..alkoholin kanssa olen polttanut myös tupakkaa. Ensimmäinen viikonloppu oisko 3 - 4 viikkoon kun en ota mitään. Ja mielessä on tupakka ja alkoholi.😟

Töissä on ihan älytön stressi, nukun 1-2 h / yö normaalia vähemmän. En oikein jaksaisi töiden jälkeen mitään..olen saanut itseni pakotettua n. 3x viikossa lenkille ja kerran salille... tekisin mieli edes se tölkillinen olutta tupakan kanssa.

Olen 8 kg lihonut töiden takia, eikä alkoholi asiaa ainakaan paranna.

Vierailija
15/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon olla kunnon humalassa pari kertaa vuodessa. Se on nautinnollista se. Minulla on monia hyviä muistoja tilanteista, joissa olemme ystävien kesken ryypänneet antaumuksella, kuunnelleet hyviä levyjä ja syöneet pitkin iltaa ja yötä oikein reilusti.

Vierailija
16/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama, mitä syö tai juo - pääasia, että pyörryttää 😵

Kippis! 🍻

Vierailija
17/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maun vuoksi, olen kulinaristi. Mehusta tai alkoholittomasta viinistä ei löydy samaa määrää makuja ja vivahteita kuin esim. 4-8 vuotta kypsyneestä Rieslingistä tai 16-vuotiaasta viskistä, jossa voi olla jopa tuhansia makuyhdisteistä. Lasi silloin tällöin ei ketään tapa tai jos tappaa, niin se on sen arvoista. Tappaahan televisionkatselu, istuminen ja muutkin ihnisten normaali tavat.

Vierailija
18/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo alkoholia vaan juomia jotka sisältävät hieman alkoholia Kuitenkin vettä ja mineraaleja yli 95 prosenttisesti. Alkoholista puhuminen ei kuvaa kuin juoppojen juomista, joka on kyllä kuten ap esittää pakonomaista pakenemista, heille ei riitä miedot juomat yksistään, vaan he vetävät halpoja vinkkuja ja kirkkaita joissa on parempi alkoholipitoisuus suhteessa hintaan. En juo itse juopuakseni, se ei ole koskaan tavoitteena, vaan koska valmistan laadukkaista sekä maukkaita oluita juotavaksi itselleni, jotka ovat juuri sellaisia kuten ne itse haluan, teenhän ne itse. 

12 alöapeukuttajaa ei kestä faktoja, eivätkä kykene tieteelliseen keskusteluun aiheesta mikä ja mitä alkoholi on ja missä sitä esiintyy sekä miten tulisi käsitellä koko aihetta. Valheisiin ei voi perustaa elämänkatsomustaan vaikka olisi kuinka uskovainen.

Vierailija
19/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on lähinnä ongelmana, että sitä alkoholia ei ole ja tajusin juuri, että on sunnuntai 😰

Kysymykseen vastaus: Minulle tulee alkoholista hilpeä olo ja saan tehtyä kotona niitä paskempiakin kotitöitä: ikkunoiden pesu, viemärikaivojen puhdistus ym.

Elkää olko huolissanne - asun yksin ja olen vastuussa vain itsestäni.

Vierailija
20/22 |
19.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä ja kihloissa on kiva olla.