Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Säälittävin tapa päättää seurustelusuhde?

Vierailija
18.08.2018 |

Kerro kokemuksistasi!

Kommentit (187)

Vierailija
181/187 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tällä inhimillisen kamaluuden skaalalla tekstari on toki tyylitön ja kylmä, mutta kyllä niitä pahempiakin tapoja on.

Vierailija
182/187 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tällä inhimillisen kamaluuden skaalalla tekstari on toki tyylitön ja kylmä, mutta kyllä niitä pahempiakin tapoja on.

Niin, mitä sitten? En mielestäni sanonut, että tekstari olisi pahin tapa. Se on silti huono, epäkunnioittava ja inhottava tapa, ei mikään ihan ok. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/187 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se riippuu siitä omasta skaalasta.

Esimerkiksi itse olisin ottanut mieluummin tekstaridumppauksen kuin otan vauvan ja lähden turvakotiin -dumppauksen.

Mutta toisaalta eihän tässä ole mitään pointtia kun sit en tietäis miten kamalalta tuntuu se lapsenryöstö.

Vierailija
184/187 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tekstarijätön ymmärrän, jos sillä jätetään mustadukkainen ja väkivaltainen tapaus. En muutoin.

Vierailija
185/187 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
186/187 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta on tosi naurettavaa että täällä niin moni on sitä mieltä, että tekstari on ok. Joo, jos muutenkin viestit ovat se tapa, jolla hoidetaan kaikki vaikeammat asiat, muussa tapauksessa se on vain tosi paskamaista. 

Itse olen tullut kerran jätetyksi viestillä, pari kertaa mies vain katosi. Ei jäänyt sen parempia muistoja viestillä jätetyksi tulemisesta kuin pelkästä katoamisesta. Puhelinsoitto kertoo, että toinen vaivautuu edes sen verran, että viitsii käydä sen vaikean keskustelun. Viesti kertoo siitä, että toinen on niinyhdentekevä, että vaivaa nähdään aivan minimin verran. Sama katoamisessa. 

Turha selittää itsellenne, että oli ihan ok jättää toinen viestillä.  

Miten se tekstari sulkee pois vaikean keskustelun? Minusta se antaa tilaa ja aikaa sille jätetylle ja mahdollisuuden reagoida haluamallaan tavalla. Ei kai tässä nyt sitä tarkoitettukaan, että jätettäisiin vastaamatta viesteihin ja puheluihin sen yhden viestin jälkeen. Omituisen mustavalkoisesti te tämän nyt ajattelette. 

Vierailija
187/187 |
22.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä jatkan tuohon edelliseen. Pikemminkin se kasvotusten tapaaminen kuulostaa siltä, että homma halutaan mahdollisimman pian saada päätökseen ja toisesta eroon. Että nyt on varattu aikaa pari tuntia tämän asian käsittelyyn ja sen jälkeen ei enää tavata. Tekstari antaa mahdollisuuden jätetylle miettiä asiaa seuraavaan päivään ja selvittää ajatuksia ajan kanssa ja sitten voidaan vielä käydä läpi niitä asioita myöhemmin. 

Jos minä jättäisin jonkun tekstarilla, en todellakaan olettaisi, että heti viestin lähettämisen jälkeen homma on selvä ja voin siirtyä elämässä eteenpäin. Todellakin odotan sen toisen vastausta ja reaktiota ja jos haluaa jutella, ilman muuta järjestetään sille aikaa.