Säälittävin tapa päättää seurustelusuhde?
Kommentit (187)
"En halua seurustelusuhdetta kanssasi. Olemme liian erilaisia. Mutta mitä jos oltaisiin kavereita, jotka harrastavat seksiä yhdessä?"
Mies ilmoitti yhtäkkiä eräänä juhannusaattona, että nyt hän lähtee,eikä tule ikinä takaisin. Ja niin kävi. Olimme naimisissa. Mistään mahdollisista ongelmista ei oltu aiemmin keskusteltu.
Vierailija kirjoitti:
Mies ilmoitti yhtäkkiä eräänä juhannusaattona, että nyt hän lähtee,eikä tule ikinä takaisin. Ja niin kävi. Olimme naimisissa. Mistään mahdollisista ongelmista ei oltu aiemmin keskusteltu.
Käsittämättömän kamalaa jätetyksi tulleelle. 😥
Tekstiviesti tuli. Raukkamaista. Pidin häntä kuitenkin miehenä sitä ennen. Surkimus oli sittenkin.
Vierailija kirjoitti:
"En halua seurustelusuhdetta kanssasi. Olemme liian erilaisia. Mutta mitä jos oltaisiin kavereita, jotka harrastavat seksiä yhdessä?"
Siis mitä, tämähän on melko symppis ja ilmeisesti suht rehellinen herrasmies, joka kertoi mitä toivoo. Eli sellainen osa-aika rakkaus olisi ihan jees, ei muuta.
Siis ihan oikeasti kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä, tämähän on melko symppis ja ilmeisesti suht rehellinen herrasmies, joka kertoi mitä toivoo. Eli sellainen osa-aika rakkaus olisi ihan jees, ei muuta.
Ukko oli seksiaddikti. Vonkuviestejä tuli pitkään.
Täydellinen hiljaisuus odottamatta, ei edes tekstiviestiä, ei mitään.
Ei näin.
Mies päätti vajaan neljän vuoden avoliittoon johtaneen suhteen työmatkalta tekstiviestillä kesken työpäiväni. Kertoi samalla jo katselleensa itseelleen uuden naisen. Vielä muutama päivä aiemmin ennen matkalle lähtöä yritti seksiä kanssani illalla vuoteeseen käydessä (oli kuukautiset niin jäi väliin).
Vierailija kirjoitti:
Täydellinen hiljaisuus odottamatta, ei edes tekstiviestiä, ei mitään.
Ei näin.
Kuinka pitkä suhde oli takana?
Riita ja syyttelyä perättömistä, itsekeksityistä asioista, minkä jälkeen mykkäkoulu ja kieltäytyminen keskustelemasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Tekstiviesti tuli. Raukkamaista. Pidin häntä kuitenkin miehenä sitä ennen. Surkimus oli sittenkin.
Mulle nainen laittoi viestin et tää oli tässä. Seurustelua takana neljä vuotta
Oltiin seurusteltu vasta vähän aikaa, kun tyyppi lähti kahdeksi viikoksi ulkomaille. Sovittiin, että heti hänen palattuaan menen hänen luokseen muutamaksi viikoksi ja tehdään kaikkea kivaa yhdessä. Asuimme eri kaupungeissa. No, minä sitten sovittuna ajankohtana matkustin junalla hänen luokseen, missä hän sai hetken kuluttua kakistettua, että oli matkan aikana rakastunut matkakumppaniinsa eikä halua enää seurustella. Minä olin ihan shokissa ja itkin vain. Kysyin, saisinko silti jäädä yöksi, kun olin tosiaan vieraassa kaupungissa eikä ollut muuta yösijaa. Hän lupasi. No, yöllä hän tuli viereen silittelemään ja pussailemaan, mikä sai minut päättelemään, että ehkä hän ei haluakaan erota. Nukahdin toiveikkaana. Seuraavana aamuna, ennen kuin sanaakaan oli vaihdettu herättyäni, hän totesi: "Meidän pitäis varmaan katsoa sulle joku bussi keskustaan." Ei tarjonnut edes aamupalaa. Työnsi minut pakaaseineni ovesta ulos ja veti oven kiinni. Hyvä kun malttoi neuvoa tien lähimmälle bussipysäkille. Näin myöhemmin, että hän oli heti lähtöni jälkeen merkinnyt facebookiin seurustelevansa sen matkakumppaninsa kanssa.
Good riddance to bad rubbish, vaikka silloin kyllä kirpaisi.
Mä lähden nyt mun ex:n luo yöksi, moi! Olen raskaana ja tuli km. Keskenmenovuodon ollessa pahinta, mies huikkasi ovelta ja lähti.
Vierailija kirjoitti:
Mä lähden nyt mun ex:n luo yöksi, moi! Olen raskaana ja tuli km. Keskenmenovuodon ollessa pahinta, mies huikkasi ovelta ja lähti.
Todella inhottavaa toimintaa mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Ja tällä ex:llä hän tarkoitti pitkäaikaista "entistä" panosuhdetta. Ja todettakoon vielä, että tämä "mies" oli 40 v.
Seurustelin 2,5 vuotta, ja mielestäni meillä meni ihan hyvin. Mieskin vaikutti ihan tyytyväiseltä suhteeseen. Hänellä on oma asunto, mutta majaili suurimmaksi osaksi luonani. Nyt heinäkuun alussa lähdin eräänä aamuna töihin, annoin vielä suukon kun mies jäi nukkumaan. Töistä tultuani huomasin, että hän oli vienyt suurimman osa tavaroistaan ja kuulemma paennut veneelleen nukkumaan. Siellä hän on edelleen, eikä juuri vastaa puheluihin tai viesteihin, Tällä viikolla hän oli salaa hakenut loputkin tavaransa töissä ollessani. Avaimeni on hänellä, samoin parkkihallin lätkä ja kulkulupa (jotka on pakko palauttaa pikaisesti). Stressaa kovasti, miten saankaan ne takaisin. Minusta tuollainen pakeneminen on säälittävää, olis vaan reilusti sanonut että tämä ei toimi enää. Ja säälittävää on myös salavierailu asunnollani tavaroita hakemassa, kyllä mä ne ryysyt olisin ihan suosiolla antanut paikalla ollessanikin. :(
Onko ketään jätetty muistilapulla?
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin 2,5 vuotta, ja mielestäni meillä meni ihan hyvin. Mieskin vaikutti ihan tyytyväiseltä suhteeseen. Hänellä on oma asunto, mutta majaili suurimmaksi osaksi luonani. Nyt heinäkuun alussa lähdin eräänä aamuna töihin, annoin vielä suukon kun mies jäi nukkumaan. Töistä tultuani huomasin, että hän oli vienyt suurimman osa tavaroistaan ja kuulemma paennut veneelleen nukkumaan. Siellä hän on edelleen, eikä juuri vastaa puheluihin tai viesteihin, Tällä viikolla hän oli salaa hakenut loputkin tavaransa töissä ollessani. Avaimeni on hänellä, samoin parkkihallin lätkä ja kulkulupa (jotka on pakko palauttaa pikaisesti). Stressaa kovasti, miten saankaan ne takaisin. Minusta tuollainen pakeneminen on säälittävää, olis vaan reilusti sanonut että tämä ei toimi enää. Ja säälittävää on myös salavierailu asunnollani tavaroita hakemassa, kyllä mä ne ryysyt olisin ihan suosiolla antanut paikalla ollessanikin. :(
Tuli tarve viettää kesää sinkkuna? Älä ota ikinä takas tota miestä, ei ajattele sinua vaan pelkästään itseään, kun toimii noin välinpitämättömästi.
Messenger-viesti oli säälittävintä, minkä joutunut kokemaan. Kyseessä yli 30-v mies.