Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla, kiltillä perheenäidillä, on nyt sitten kaksi RAKASTA.

Vierailija
02.05.2006 |

Mulla on ollut suhde toiseen mieheen kolme kuukautta. Prosessi on ollut kipeä, koska en todellakaan etsinyt enkä suunnitellut rakastuvani. Rimpuilin (molemmat meistä) vastaan, mutta hävisin ottelun.

Nyt olen monen viikon kipuilun jälkeen siinä tilassa, että hyväksyn asiantilan. Uskallan olla jopa rennosti rakastunut ainaisen syyllisyyspiinan sijaan. Mieheni ei siis tiedä mitään. Olemme päättäneet toisen miehen kanssa, että pidämme petturimaisesti yllä kakkossuhdetta. Teemme sen mahdollisimman varovasti. Emme enää (monen viikon 24h yrityksen jälkeen) jaksa tapella tunteita vastaan.

Rakastan muuten ykkösmiestäni edelleen, enkä halua hänestä eroon. Meillä on perhe, jonka haluan pitää ykkössijalla. Tämä on minun ratkaisuni, joka muilla on oikeus tuomita. Olisin itsekin tuominnut itseni (hiljaisesti tosin) vielä muutama kuukausi sitten.

Halusin vain kertoa tämän jollekin.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan siis että niin teette... Ettekö pelkää, että jäätte sitä kautta kiinni? Itse ainakin pelkäisin jos tommosia kirjottaisin, koska sivuhistorian poisto ei pelkästään auta ja kovalevyä en osaa operoida. HUI!!

Vierailija
2/88 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen toki elää tavallaan, mutta se on sanottava, että vaikka nyt pääsi painaisit hyvällä omallatunnolla tyynyyn (sitäpaitsi miksi tänne kirjoittaisit, jos asia ei sinua yhtään painaisi), niin se päivä tulee, jolloin valheet paljastuu. Miehelläsi olisi oikeus tietää missä hänen elämänsä menee ja hänellä olisi oikeus päättää elämästään, että mitä hän tekee, kun tietää että minkälainen olet. Kallis on hinta teidän salasuhteellanne, sen tulet joku päivä huomaamaan. Sen hinta on molempien perheiden kaikkien itku, niin sinun, miehesi, lastennne kuin rakkaasi kaikkien perheenjäsenten. Minä haluan uskoa siihen, että ihmisen erottaa eläimistä siitä, että ne pystyvät valitsemaan tekonsa. Ei välttämättä ajatuksiaan, mutta tekonsa. Toisaalta ymmärrän niitä, että kaikki eivät ole niin vahvoja, mutta ymmärtäminen ei ole sama kuin hyväksyminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmistä en koskaan tuomitse, mutta teot kyllä. Tekonsa voi jokainen valita, tunteitaan ei. Toivon teille kaikille " pettäjille" parempaa huomista. Kukapa meistä synnitön olisi ja sen ensimmäisen kiven voisi heittää?

Vierailija
4/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toisilla ei ole ketään!!!

Vierailija
5/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastaa kahta yhtäaikaa hyvä äiti ! mitä keksit aina aiheeksi kun kiimasena lähdit sen toisen kanssa?

Vierailija
6/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaatko edes yhtään hävetä?

Vierailija
7/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle mitä teette ja miten monen kanssa petätte. Mutta hei ...nämä jorinat, että ' emme voi taistella tätä vastaan' ja ' en haluaisi pettää mutta kun rakkaus vie niin lässynlässynlää...' -huhhuh. Itsekin nuorempana kasan Harlekin-läpysköitä lukeneena tunnistan kyllä tuon tyylilajin, mutta en ole uskonut siihen enää moneen vuoteen.

Mulla on mies jota rakastan. Jos rakastuisin toiseen, niin en takuulla yrittäisi oikeuttaa pettämistä millään reginatason höpötyksillä. Tajuan kyllä sen ihastumisen ihanuuden ja salailun jännityksen. Pettäminen on kuitenkin nuhruista ja tympeää vaikka sitä miten koittais itselleen ylevöittää sanomalla että muka EI VOI sille mitään.

Ihminen ei ole eläin. Vietit ei oikeasti vie, eikä rakkaus. Ihminen valitsee. Jos teillä on helpompi olo kun valehtelette itsellenne niin siitä vaan. Mä eb tuota osta.

Sisso.

Vierailija
8/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootteja näköjään riittää :(. Se mitä ap tuntee, ei ole rakkautta. Ei kumpaakaan miestä kohtaan. Rakastaan ei loukata. Oikeaa rakkautta ei tarvitse salailla.

Onhan se niiiin helppo kuvitella olevansa rakastunut, kun se " rakkaus" ei ole sitä arkielämää. Eli se siitä toisesta miehestä. Ja sitten sun oma miehesi... Jos häntä rakastaisit, et todellakaan loukkaisi häntä pettämällä ja riskeeraisi suhdettasi.

Säälittää ap:n kaltaiset ihmiset. Tää on sitä " mulle kaikki" ajattelua. Pelkkää itsekkyyttä, jossa yleensä kaikki osapuolet lopulta kärsivät.

Vierailija
9/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotahan vaan niin kohta sulla ei ole kumpaakaan miestä.

tykkäisitkö jos miehelläsi olisi toinen nainen???

Vierailija
10/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota sekin huomioon että voit olla pian ihan yksin

Vierailija
11/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tietää jo asiasta, älä luulekaan etteivät...

Vierailija
12/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni petti minua toisen naisen kanssa pitkän aikaa. Vaikka hän edelleen yrittää väittää että kyseessä oli enemmänkin ystävyys kuin muu suhde, se salailu sattuu.

Se että mies valehteli minulle on tuhonnut paljon. Meille tuli lopulta asumusero asian takia ja sillä välin mieheni seurusteli toisen naisen kanssa ja vaikka hän sanoo että tämä edellinen suhde ei merkannut mitään verrattuna tähän seurustelu suhteeseen, satutti tuo pettäminen minua enemmän. Siihen liittyy myös muutakin.

Tämä nainen jonka kanssa mieheni petti olikin oikeasti täysin eri luontoinen kun mieheni luuli. Nainen otti salasuhteesta kaiken irti, eli tuli jopa työpaikalleni katsomaan minkälainenn minä olen ja utelemaan perhe-elämästämme, yms. Kauhistuttaa että ihastunut ihminen liittää tähän toiseen sellaisia ominaisuuksia mitä hänellä ei edes ole, mutta on niin helppo kuvitella kun ei tarvitse asua toisen kanssa.

Mieheni inhoo tätä naista nykyisin, samalla kun inhoo itseään. Minä säälin kyseisen naisen aviomiestä ja tiedän että jonain päivänä tämä nainenkin joutuu kohtaamaan tekemisensä. Minulla ei ole tarvetta pitää heidän suhdetta salassa. En aio tämän naisen miehelle siitä kertoa mutta en mitään salailekkaan ja pienellä paikkakunnalla kun asuvat sana kiertää. Pettäminen kun on sellainen asia että jos sen joltain muulta kuin asianomaiselta kuulee, niin avioliitto on aika varmasti loppu.

Ajatelkaa sen verran kumppaneitanne että kertokaa heille. Samalla pääsette siittä suuresta huumasta kun juttu ei ole enään salainen ja näette toistenne todellisen luonteen.

Vierailija
13/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet monien psykologein väitteestä, että ihminen ei koskaan rakastu vastoin tahtoaan?

Vierailija
14/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

susta vois sanoa että oot huora

Vierailija
15/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos sulla on huono suhde miehees, mutta jos sulla on hyvä niin miks pilaat sen???

Mä oon joskus pettänyt mun miestä ja nyt se on siis ex. ;) En siis voinut enää katsoa miestäni silmiin kun olin ollut toisen kanssa!!! Parempi siis lähteä eri teille...

Tässä, ei niin hyvässä suhteessa tällä hetkellä, tulee välillä mieleen tuo sama ajatus, -pitäisikö hommata salarakas-, mutta sitten palaan taas maan pinnalle ja tajuan, että sitten tämäkin suhde on ohi, koska en voi enää sen jälkeen katsoa miestäni silmiin... Vaikka mieleni tekisikin lähteä kokeilemaan salaseuraa niin perhe voittaa.

MUTTA..... En todellakaan tuomitse sinua!!!! Nauti siitä niin kauan kuin sitä riittää. :) Onhan se jännittävää tavata uutta rakasta salaa kulman takana. ;) Romanttiset tekstiviestit lentelee ja sinä kukoistat. Varmasti miehesikin on huomannut sen?!? Rakkaushan saa naisen hehkumaan. Huomaat varmasti itsekin kuinka yhtäkkiä alat hymyilemään ilman mitään syytä?! Silloin uusi rakkaasi tulee mieleesi. :)

Tsemppiä kaksoiselämään!!!! =o)

Vierailija
16/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo puheet vetovoimasta ja muusta kuulostaa tutulta. Ne olivat juuri niitä puheita, joilla haki oikeutusta omille teoilleen. Niiden avulla halusi todistaa, ettei se olekaan ihan niin väärin, mitä teen. Vahvasti tuntui siltä, että kävi miten kävi, rakastan tätä miestä aina.

Mies jäi kotona kiinni ja suhde loppui siihen. Onneksi kukaan ei kertonut miehelleni, sillä olin juuri tullut raskaaksi. Se tunteenhuuma nyt lähinnä naurattaa ja hävettää, paskat se mitään aitoa ollut!

Vierailija
17/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja oli tosi mukava ilta. Tosi sielunsisar ja kauhee vetovoima meidän välillä. Mutta olis vielä otetumpi kun hänellä oli onnellinen avioliitto ja kiva vaimo niinkuin mullakin (mies). Oltiin onnellisia ettei oltu tavattu muutamaa päivää aikasemmin jolloin olis varmaan päädytty sänkyyn, nyt vaan ihanaa pussailua ja hyvä omatunto ja kiva muisto!

Vierailija
18/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan kuin oli hauskaa. Enää en semmoisia riskejä elämääni ottaisi.

Vierailija
19/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tuo paljon iloa elämääni. kahden mieheni välillä on eräänlainen status quo, saan kummaltakin eri asioita elämääni. mitään synnintuntoa en koe, valintani on täysin tietoinen ja harkittu. huoraksi minua ei ymmärtääkseni voi kutsua sillä rahaa ei liiku suuntaan eikä toiseen.

en tosin ole kiltti enkä kotiäitikään.

ap: elämä on laiffii, ja se on elettävä täysillä. haudassa on myöhäistä katua elämätöntä elämää.

Vierailija
20/88 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Oletko nähnyt Levottomat 3 -elokuvan " Kun mikään ei riitä" ? tsekkaapa se, ihan noin niinkuin pedagogisessa mielessä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan