Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä totta? Baarissa ei käy enää helposti flaksi, sanotaan Ylen uutisessa

Vierailija
18.08.2018 |

Nykyään ihmiset tulevat baariin juomaan ystävien kesken pullon viiniä ja pitämään hauskaa.

– Baariin tullaan tanssimaan kavereiden kanssa ja viihtymään. Ei ole enää sellaista pilkettä silmäkulmassa, että pitäisi saada joku viereen yöksi, sanoo Vehviläinen.

Baarissa ei käy enää helposti flaksi, kuten rakkaustutkija Osmo Kontulan edellä esitelty tutkimus osoittaa. Sen sijaan deittisovellusten kautta tutustuneet ihmiset ovat kasvava asiakasryhmä baareissa.

https://yle.fi/uutiset/3-10347103

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Tuossahan asiaa käsiteltiin vain naisen näkökulmasta ja tokihan netti olisi kaikille helpompaa kuin baarit, mutta ainoastaan baarissa mies voi varmasti saada naisen huomion.

Sähköisissä sovelluksissa naisilla on siis mahdollisuus saada 100% vastikkeetonta huomiota ja itsetunnon kohotusta ilman, että tarvitsee edes hymyillä takaisin.

Jotenkin huvittaa myös naisen kertomuksessa tuo maininta ulkonäkökeskeisyydestä vähän pöyristyttävänä juttuna, koska tuskinpa nainen itse laittoi tykkäyksiä kaikille miehille, mutta kuitenkin kävi kuukaudessa parillakin treffeillä, mikä olisi miehelle jo paljon.

Onko yleensä niin, että mies saa baarissa helpommin huomiota kuin netissä? Mä en tutustu ikinä miehiin baarissa, mutta saatan tutustua netissä. Onko vika siinä, että en tarvitse itsetunnon kohotusta?

Vierailija
22/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä miksi olen lempannut deitin toisensa jälkeen:

- Änkysty/ 

- Konsoli pelaaja

- Huumorin tajuton

Kelpaako kirjoitustaidoton kuitenkin? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Änkysty/ 

- Konsoli pelaaja

- Huumorin tajuton

Kelpaako kirjoitustaidoton kuitenkin? 

Ei taidada kelvata av -mammoille.

Vierailija
24/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä löysin baarista ihanan miehen, menin itse tekemään aloitteen kylläkin. Jos epäkiinnostava mies olisi tullut iskemään minua, niin ei se kummemmin olisi ilahduttanut. Nettitreffeihin en usko ollenkaan.

Niin minäkin. Mies pitää nähdä ensin livenä, ryhti, eleet, olemus, yleinen käytös. En ikinä ostaisi sikaa säkissä netistä. 22 vuotta nyt takana, eikä kumpikaan juoppoja kuten baarituttavuuksista usein sanotaan. Tai ehkä se on nykyaikaa.

Vierailija
25/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se onkin vika. Tinderin pano-orgioista ei mitään varteenotettavia kumppaneita löydä.

Vierailija
26/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Lyhyt

- Lapsellinen

- epämiehekäs

- Juntti käytös

- Törkeydet

- Alkoholismi

- Tupakoi

- Itsekeskeisyys

- Ei panosta ulkonäköön

- Työttömyys

- Surkea etu- tai sukunimi

- Lapsia

- Playeri/ Leija/ Leveilijä

- R - sisti

- Persu

- Sovinisti

- Huutelija

- Pervo/ häiritsijä

- Rumat hampaat

- Änkysty/ kimeä ääni

- Ujous/ Arkuus

- Jotkin harrastukset

- Väkivaltaisuus

- Agressiivisuus

- Yksinäisyys

- Työttömyys

- Köyhyys

- Perhetausta

- Masennus tai mt -ongelma

- Tylsä/ Pitkästyttävä

- Nörtti/ Asperger

- Konsoli pelaaja

- Jääkiekko-/ urheiluhullu

- Epämuodikas

- Lihakseton

- Urpo

- Hidas

- Huumorin tajuton

- Röyhkeä

Poimin tuosta listadta ainakin 13 kohtaa, jotka sopivat minuun. Eli luultavasti en kelpaisi.☺

Vierailija
27/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Lyhyt

- Lapsellinen

- epämiehekäs

- Juntti käytös

- Törkeydet

- Alkoholismi

- Tupakoi

- Itsekeskeisyys

- Ei panosta ulkonäköön

- Työttömyys

- Lapsia

- R - sisti

- Persu

- Sovinisti

- Huutelija

- Pervo/ häiritsijä

- Rumat hampaat

- Änkysty/ kimeä ääni

- Ujous/ Arkuus

- Jotkin harrastukset

- Väkivaltaisuus

- Agressiivisuus

- Yksinäisyys

- Työttömyys

- Köyhyys

- Perhetausta

- Tylsä/ Pitkästyttävä

- Nörtti/ Asperger

- Konsoli pelaaja

- Epämuodikas

- Lihakseton

- Urpo

- Hidas

- Huumorin tajuton

- Röyhkeä

Sissus, et sinä kyllä ketään ansaitsekaan.

Vierailija
28/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Lyhyt

- Lapsellinen

- epämiehekäs

- Juntti käytös

- Törkeydet

- Alkoholismi

- Tupakoi

- Itsekeskeisyys

- Ei panosta ulkonäköön

- Työttömyys

- Lapsia

- R - sisti

- Persu

- Sovinisti

- Huutelija

- Pervo/ häiritsijä

- Rumat hampaat

- Änkysty/ kimeä ääni

- Ujous/ Arkuus

- Jotkin harrastukset

- Väkivaltaisuus

- Agressiivisuus

- Yksinäisyys

- Työttömyys

- Köyhyys

- Perhetausta

- Tylsä/ Pitkästyttävä

- Nörtti/ Asperger

- Konsoli pelaaja

- Epämuodikas

- Lihakseton

- Urpo

- Hidas

- Huumorin tajuton

- Röyhkeä

Toivotan onnellista loppuelämää yksin kissojen kanssa!

Vierailija
29/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä löysin baarista ihanan miehen, menin itse tekemään aloitteen kylläkin. Jos epäkiinnostava mies olisi tullut iskemään minua, niin ei se kummemmin olisi ilahduttanut. Nettitreffeihin en usko ollenkaan.

Niin minäkin. Mies pitää nähdä ensin livenä, ryhti, eleet, olemus, yleinen käytös. En ikinä ostaisi sikaa säkissä netistä. 22 vuotta nyt takana, eikä kumpikaan juoppoja kuten baarituttavuuksista usein sanotaan. Tai ehkä se on nykyaikaa.

Ainoat vaihtoehdot ei ole baari ja netti. Itse on huolisi ketään näistä kummastakaan, olen aina tavannut mieheni joissain muissa yhteyksissä ja tutustunut aluksi kaverimielessä selvin päin. Siitä se on sitten tutustumisen myötä edennyt seurusteluksi, kun toisen on huomannut kiinnostavaksi.

En usko, että sosiaalisten verkostojen merkitys tulee pariutumisesta koskaan katoamaan, vaikka olis mitkä tinderit tahansa.

Vierailija
30/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysytkö sinä ap ihan tosissasi että "Onko tämä totta?"? Hah! =D Etkö ole koskaan lukenut tämän av-palstan keskusteluja, kun ihmiset itkevät sitä kuinka eivät koskaan löydä itselleen kumppania? Noinhan se todellakin menee, ainakin tässä surullisten toivottomien ihmisten av-maailmassa.

Vierailija
31/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuossahan asiaa käsiteltiin vain naisen näkökulmasta ja tokihan netti olisi kaikille helpompaa kuin baarit, mutta ainoastaan baarissa mies voi varmasti saada naisen huomion.

Sähköisissä sovelluksissa naisilla on siis mahdollisuus saada 100% vastikkeetonta huomiota ja itsetunnon kohotusta ilman, että tarvitsee edes hymyillä takaisin.

Jotenkin huvittaa myös naisen kertomuksessa tuo maininta ulkonäkökeskeisyydestä vähän pöyristyttävänä juttuna, koska tuskinpa nainen itse laittoi tykkäyksiä kaikille miehille, mutta kuitenkin kävi kuukaudessa parillakin treffeillä, mikä olisi miehelle jo paljon.

Mitä ihmeen "vastikkeetonta huomiota" se on, että olen miehelle yksi niistä sadoista oikealle pyyhkäistyistä? Miksi pitäisi olla imarreltu siitä, että miehet antavat sydäntä ihan kaikille? 

Miksi Leonardo Di Capriolla 90-luvulla olisi imarreltu olo siitä, että kelpaa kaikille 13 vuotta täyttäneille tytöille ja keski-ikäisille rouville? Sehän kertoo siitä, että kaikki pitävät sinua haluttavana ja kiinnostavana, vaikka eivät vielä tunne sinua suuremmin. Ehkä päivä miehenä voisi saada sinut ajattelemaan asiaa toisin.

Vierailija
32/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen "vastikkeetonta huomiota" se on, että olen miehelle yksi niistä sadoista oikealle pyyhkäistyistä? Miksi pitäisi olla imarreltu siitä, että miehet antavat sydäntä ihan kaikille? 

Miksi Leonardo Di Capriolla 90-luvulla olisi imarreltu olo siitä, että kelpaa kaikille 13 vuotta täyttäneille tytöille ja keski-ikäisille rouville? Sehän kertoo siitä, että kaikki pitävät sinua haluttavana ja kiinnostavana, vaikka eivät vielä tunne sinua suuremmin. Ehkä päivä miehenä voisi saada sinut ajattelemaan asiaa toisin.

Kaikille? En olisi huolinut Leoa ysärillä enkä huolisi tänään. Ruma, iso-otsainen mies, joka tosin osaa kyllä näytellä ja antaa puheissaan julkisuutta tärkeille asioille... mutta ihan jo julkisuuden vuoksi jokainen tunnettu ihminen on mun mustalla listalla, arvostan yksityisyyttä ihan liikaa.

Ei ole olemassa ihmistä, joka kelpaa 100% kaikille.

Vierailija
33/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävimme ystäväni kanssa lähibaarissa, kesäloman päätteeksi. Olemme ylipainoisia, keski-ikäisiä naisia. Halusimme vain juoda pari drinkkiä ja jutella keskenämme ennen töiden alkamista. Meille tuli 2 ukkoa kertomaan, että miksi läskit akat tulevat tänne, koska ei teillä ole mitään saumaa? Saumaa? Pitääkö nykyään olla instamalli, että saa käydä lähibaarin terassilla ystävän kanssa rentoutumassa? Nämä kyseiset miehetkään eivät olleet mitään adoniksia.

Vierailija
34/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totahan meille opetetaan. Miesten vaateliikkeen mainoksessa patsastelee vanhoja miehiä farkuissa itseriittoisen näköisenä. Naisten mainoksessa kerrotaan, että naiset ovat erilaisia ja siteen valmisraja sanelee säännöt. Koska naisten vaatemainoksiin saadaan naisvanhuksia?

Vierailija
35/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikille? En olisi huolinut Leoa ysärillä enkä huolisi tänään. Ruma, iso-otsainen mies, joka tosin osaa kyllä näytellä ja antaa puheissaan julkisuutta tärkeille asioille... mutta ihan jo julkisuuden vuoksi jokainen tunnettu ihminen on mun mustalla listalla, arvostan yksityisyyttä ihan liikaa.

Kertoo kyllä jotain naisten kasvavista vaatimuksista, kun Di Capriokin on jo liian ruma. En ihmettele yhtään, kun tavis miehet täällä valittavat naisten nirsoutta. Pistäkää ne instagramit ja tinderit kiinni välillä, niin ette jatkuvasti näe sitä 1% parhaimmistoa, jonka rinnalla jokainen tavallinen mies on ruma.

Vierailija
36/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

---tokihan netti olisi kaikille helpompaa kuin baarit

Olen ihan ehdottomasti eri mieltä. En onnistu ikinä kuvissa. Ja tarkoitan todellakin etten IKINÄ. Minusta ei ole olemassa yhtään hyvää kuvaa. Jos laittaisin kuviani deittipalveluihin seuranhakutarkoituksessa, niin yksin saisin olla. Livenä baarissa kuitenkin onnistuisin ainakin jonkun miehen pokaamaan.

Vierailija
37/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertoo kyllä jotain naisten kasvavista vaatimuksista, kun Di Capriokin on jo liian ruma. En ihmettele yhtään, kun tavis miehet täällä valittavat naisten nirsoutta. Pistäkää ne instagramit ja tinderit kiinni välillä, niin ette jatkuvasti näe sitä 1% parhaimmistoa, jonka rinnalla jokainen tavallinen mies on ruma.

Eipä kerro kasvavista vaatimuksista vaan siitä  että kaikilla naisilla ei ole sama miesmaku joten ei voi tulla sellaista tilannetta että yksi ainoa mies olisi  kaikkien naisten mieleen. Siksi valtaosalla miehistä on mahis pariutua.

Laita sinä itse se redtube kiinni ja tajua että huono itsetuntosi  on se asia joka sussa ei naisiin vetoa. Tinderillä tai installa tai sillä 1%:lla  ei ole mitään  tekemistä asian kanssa vaikka sä koitat sitä  kovasti itsellesi  uskotella.Lopeta itsellesi valehtelelu ja paranna juttujesi tasoa. Nyt naisvihasi vaistoaa kilsan päästäkin.

Vierailija
38/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei pulska nainen uskalla yksin lähteä mihinkään. Heti on kuva jossain läskien naureskelu sivuilla. Ei, ihme, että mielenterveysongelmat lisääntyvät. Kotona on kökittävä läskinä.

Vierailija
39/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kerro kasvavista vaatimuksista vaan siitä  että kaikilla naisilla ei ole sama miesmaku joten ei voi tulla sellaista tilannetta että yksi ainoa mies olisi  kaikkien naisten mieleen. Siksi valtaosalla miehistä on mahis pariutua.

Laita sinä itse se redtube kiinni ja tajua että huono itsetuntosi  on se asia joka sussa ei naisiin vetoa. Tinderillä tai installa tai sillä 1%:lla  ei ole mitään  tekemistä asian kanssa vaikka sä koitat sitä  kovasti itsellesi  uskotella.Lopeta itsellesi valehtelelu ja paranna juttujesi tasoa. Nyt naisvihasi vaistoaa kilsan päästäkin.

Naurettavia nämä väittämät naisviha vaistosta. Mites kaikki naiset, jotka ovat joutuneet pelimiesten ja väkivaltaisten miesten uhreiksi? Eikä naisviha tutka näillä naisilla toiminut? Vai näkyykö se naisviha vain miehissä, jotka ovat nettiin kirjoitelleet?

Vierailija
40/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainoat vaihtoehdot ei ole baari ja netti. Itse on huolisi ketään näistä kummastakaan, olen aina tavannut mieheni joissain muissa yhteyksissä ja tutustunut aluksi kaverimielessä selvin päin. Siitä se on sitten tutustumisen myötä edennyt seurusteluksi, kun toisen on huomannut kiinnostavaksi.

En usko, että sosiaalisten verkostojen merkitys tulee pariutumisesta koskaan katoamaan, vaikka olis mitkä tinderit tahansa.

Tämäpä se, jos sosiaalinen verkosto puuttuu kokonaan, on pariutumismahdollisuudet suorastaan olemattomat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi