Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä totta? Baarissa ei käy enää helposti flaksi, sanotaan Ylen uutisessa

Vierailija
18.08.2018 |

Nykyään ihmiset tulevat baariin juomaan ystävien kesken pullon viiniä ja pitämään hauskaa.

– Baariin tullaan tanssimaan kavereiden kanssa ja viihtymään. Ei ole enää sellaista pilkettä silmäkulmassa, että pitäisi saada joku viereen yöksi, sanoo Vehviläinen.

Baarissa ei käy enää helposti flaksi, kuten rakkaustutkija Osmo Kontulan edellä esitelty tutkimus osoittaa. Sen sijaan deittisovellusten kautta tutustuneet ihmiset ovat kasvava asiakasryhmä baareissa.

https://yle.fi/uutiset/3-10347103

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tämä nyt on?

Ihmiset etsii seuraa netistä epärealistisilla kuvillaan. Näin seuranhaku on miellyttävämpää kun voi harhaisesti kuvitella olevansa tasokkaampi kuin onkaan.

Livenä totuus on kaikkien nähtävissä. Ihmisiä ei lähestytä siksi että eivät ole niin hyvännäköisiä kuin mitä tinder tarjoaa (=epärealistiset kuvat) eikä ihmiset myöskään uskalla lähestyä kiinnostavia, koska tietävät ettei mahiksia ole.

Netissä kuka vaan voi olla melkein mitä vaan.

Vierailija
2/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossahan asiaa käsiteltiin vain naisen näkökulmasta ja tokihan netti olisi kaikille helpompaa kuin baarit, mutta ainoastaan baarissa mies voi varmasti saada naisen huomion.

Sähköisissä sovelluksissa naisilla on siis mahdollisuus saada 100% vastikkeetonta huomiota ja itsetunnon kohotusta ilman, että tarvitsee edes hymyillä takaisin.

Jotenkin huvittaa myös naisen kertomuksessa tuo maininta ulkonäkökeskeisyydestä vähän pöyristyttävänä juttuna, koska tuskinpa nainen itse laittoi tykkäyksiä kaikille miehille, mutta kuitenkin kävi kuukaudessa parillakin treffeillä, mikä olisi miehelle jo paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jengi dokaa vähemmän nykyään.

Vanhaan hyvään aikaan naisetkin oli baarissa niin kännissä, että tämmöinen ei-minkään-näköinen perusmieskin sai rumimpia potkia pois jaloista kun selvinpäin astuit puolen yön jälkeen baariin.

Ajat muuttuu.

Vierailija
4/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista on tämä.

Nykyihmisen identiteetti on rakentunut someimagonsa ja filtteriulkonäkönsä varaan.

Vierailija
5/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä löysin baarista ihanan miehen, menin itse tekemään aloitteen kylläkin. Jos epäkiinnostava mies olisi tullut iskemään minua, niin ei se kummemmin olisi ilahduttanut. Nettitreffeihin en usko ollenkaan.

Vierailija
6/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Tuossahan asiaa käsiteltiin vain naisen näkökulmasta ja tokihan netti olisi kaikille helpompaa kuin baarit, mutta ainoastaan baarissa mies voi varmasti saada naisen huomion.

Sähköisissä sovelluksissa naisilla on siis mahdollisuus saada 100% vastikkeetonta huomiota ja itsetunnon kohotusta ilman, että tarvitsee edes hymyillä takaisin.

Jotenkin huvittaa myös naisen kertomuksessa tuo maininta ulkonäkökeskeisyydestä vähän pöyristyttävänä juttuna, koska tuskinpa nainen itse laittoi tykkäyksiä kaikille miehille, mutta kuitenkin kävi kuukaudessa parillakin treffeillä, mikä olisi miehelle jo paljon.

Kyllä on miehessä vika, jos yrittää eikä pääse kuukaudessa pariin kertaan kuussa.

Vierailija
7/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen oma vika, ellei kelpaa. Kommenteista helppo päätellä, että luonne ja asenne ovat surkeat. Ja persoonallisuushäiriö vaivaa.

Naiset huomaavat nämä jutut, ja jokainen naisvihakommentti tekee meidät entistä varovaisemmiksi. Kukaan ei lähde potentiaalisen raiskaajan ja todennäköisen narsistin kanssa treffeille.

Vierailija
8/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten ei kelpaa enää kuka tahansa vaan halutaan jotain enemmän.

Pano jonkun vieraan kanssa ei innosta. Ja kaikki lehdet ym on täynnä näitä pane/ime/nuole-juttuja niin alkaa tympiä koko seksi.

Vierailija
9/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajat muuttuu. Jossain suku auttaa hankkimaan puolison, joskus puolisot on löydetty lavatansseista, joskus baareista. Mun mielestä sovellusten kautta puolison/muun kumppanin etsintä on vain tapa muiden joukossa, ei sen parempi tai huonompi. 

Ja ei siellä millään epärealistisilla kuvilla mitään paria etsitä. Totuus paljastuu samantien kun kohdataan eli ihan turhaa koittaa profiililla luoda itsestään pätotuudenmukaista kuvaa. 

Eikö se ole ihan sama miten ihmiset löytävät rakkautta kunhan löytävät. Itse en ole koskaan tykännyt käydä baarissa etsimässä seuraa. 

Vierailija
10/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen oma vika, ellei kelpaa. Kommenteista helppo päätellä, että luonne ja asenne ovat surkeat. Ja persoonallisuushäiriö vaivaa.

Naiset huomaavat nämä jutut, ja jokainen naisvihakommentti tekee meidät entistä varovaisemmiksi. Kukaan ei lähde potentiaalisen raiskaajan ja todennäköisen narsistin kanssa treffeille.

Mä oon kovasti ihmetellyt tätä. Deittielämässä olen persoonallisuushäiriöinen raiskaajanarsisti, mutta muussa elämässä kuten töissä, yliopistolla ja kaveriporukassa oon ihan pidetty tyyppi. Sitten taas nämä, jotka ovat muussa elämässä epäluotettavia ja itsekkäitä, juoksevat treffeillä vähän väliä

Vierailija
11/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei lähde potentiaalisen raiskaajan ja todennäköisen narsistin kanssa treffeille.

Kaikki miehet ovat potentiaalisia raiskaajia.

t. Mies

Vierailija
12/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tämä nyt on?

Ihmiset etsii seuraa netistä epärealistisilla kuvillaan. Näin seuranhaku on miellyttävämpää kun voi harhaisesti kuvitella olevansa tasokkaampi kuin onkaan.

Livenä totuus on kaikkien nähtävissä. Ihmisiä ei lähestytä siksi että eivät ole niin hyvännäköisiä kuin mitä tinder tarjoaa (=epärealistiset kuvat) eikä ihmiset myöskään uskalla lähestyä kiinnostavia, koska tietävät ettei mahiksia ole.

Netissä kuka vaan voi olla melkein mitä vaan.

Etkö osaa lukea? "Deittisovellusten kautta tutustuneet ihmiset ovat kasvava asiakasryhmä baareissa." Tutustuminen on tapahtunut deittisovelluksen kautta, mutta ihan omalla naamalla siellä baarissa pitää olla. 

Vierailija
13/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Mitä ihmeen "vastikkeetonta huomiota" se on, että olen miehelle yksi niistä sadoista oikealle pyyhkäistyistä? Miksi pitäisi olla imarreltu siitä, että miehet antavat sydäntä ihan kaikille? 

Vierailija
14/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kovasti ihmetellyt tätä. Deittielämässä olen persoonallisuushäiriöinen raiskaajanarsisti, mutta muussa elämässä kuten töissä, yliopistolla ja kaveriporukassa oon ihan pidetty tyyppi. Sitten taas nämä, jotka ovat muussa elämässä epäluotettavia ja itsekkäitä, juoksevat treffeillä vähän väliä

Mitenkäs sinä et ole sitten löytänyt ketään sieltä töistä, yliopistolta ja kaveriporukasta, jos näissä olet tosi pidetty tyyppi? 

Vierailija
15/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö joku vielä baarissa. 90-luvulla baarit oli täynnä ja jonot pitkiä. Nykyisin iltelämä on lähes kuollut. Jos ihmiset puuttuu niin ei sieltä seuraakaan saa.

Vierailija
16/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten ei kelpaa enää kuka tahansa vaan halutaan jotain enemmän.

Pano jonkun vieraan kanssa ei innosta. Ja kaikki lehdet ym on täynnä näitä pane/ime/nuole-juttuja niin alkaa tympiä koko seksi.

Mitähän lehtiä sä luet?

Vierailija
17/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorilla on vähemmän sosiaalista elämää ja enemmän mielenterveysongelmia.

Vierailija
18/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syitä miksi olen lempannut deitin toisensa jälkeen:

- Lyhyt

- Lapsellinen

- epämiehekäs

- Juntti käytös

- Törkeydet

- Alkoholismi

- Tupakoi

- Itsekeskeisyys

- Ei panosta ulkonäköön

- Työttömyys

- Surkea etu- tai sukunimi

- Lapsia

- Playeri/ Leija/ Leveilijä

- R - sisti

- Persu

- Sovinisti

- Huutelija

- Pervo/ häiritsijä

- Rumat hampaat

- Änkysty/ kimeä ääni

- Ujous/ Arkuus

- Jotkin harrastukset

- Väkivaltaisuus

- Agressiivisuus

- Yksinäisyys

- Työttömyys

- Köyhyys

- Perhetausta

- Masennus tai mt -ongelma

- Tylsä/ Pitkästyttävä

- Nörtti/ Asperger

- Konsoli pelaaja

- Jääkiekko-/ urheiluhullu

- Epämuodikas

- Lihakseton

- Urpo

- Hidas

- Huumorin tajuton

- Röyhkeä

Vierailija
19/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan sen on totta olla kun ihan ylen uutisissa oli. Ne ei valehtele.

Vierailija
20/59 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syitä miksi olen lempannut deitin toisensa jälkeen:

- Lyhyt

- Lapsellinen

- epämiehekäs

- Juntti käytös

- Törkeydet

- Alkoholismi

- Tupakoi

- Itsekeskeisyys

- Ei panosta ulkonäköön

- Työttömyys

- Surkea etu- tai sukunimi

- Lapsia

- Playeri/ Leija/ Leveilijä

- R - sisti

- Persu

- Sovinisti

- Huutelija

- Pervo/ häiritsijä

- Rumat hampaat

- Änkysty/ kimeä ääni

- Ujous/ Arkuus

- Jotkin harrastukset

- Väkivaltaisuus

- Agressiivisuus

- Yksinäisyys

- Työttömyys

- Köyhyys

- Perhetausta

- Masennus tai mt -ongelma

- Tylsä/ Pitkästyttävä

- Nörtti/ Asperger

- Konsoli pelaaja

- Jääkiekko-/ urheiluhullu

- Epämuodikas

- Lihakseton

- Urpo

- Hidas

- Huumorin tajuton

- Röyhkeä

Sinä tulet vielä putoamaan sieltä norsunluutornistasi ja nuorena. Tuskaa edessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä