Ihastunut nainen ärsyttää.
Koulussani on eräs nainen joka on ihastunut muhun ja en pidä siitä yhtään. Kaikki tässä naisessa ärsyttää ihan mielettömästi, etenkin se, että hänellä on paljon miespuolisia kavereita. Kattelee mua kokoajan ja yrittää istua lähelle. Facebookin perusteella vaikuttaa myöskin todella vastenmieliseltä. Meinaan antaa pakit tylysti koska en enää jaksa sitä jatkuvaa pyrkyröintiä.
Kommentit (79)
Ärsyttääkö sinua siis se, että tarpeeksi korkeatasoiset tytöt eivät välitä sinusta? Ja kun mielestäsi alempitasoinen tyttö kiinnostuu, niin koet sen loukkaukseksi omaa kuvittelemaasi tasoasi kohtaan?
Yläasteen kova korkeakoulu selvästikin.
Vierailija kirjoitti:
Koulussani on eräs nainen joka on ihastunut muhun ja en pidä siitä yhtään. Kaikki tässä naisessa ärsyttää ihan mielettömästi, etenkin se, että hänellä on paljon miespuolisia kavereita. Kattelee mua kokoajan ja yrittää istua lähelle. Facebookin perusteella vaikuttaa myöskin todella vastenmieliseltä. Meinaan antaa pakit tylysti koska en enää jaksa sitä jatkuvaa pyrkyröintiä.
Facebook-kaveriksi olet kuitenkin hyväksynyt? Vai stalkkaatko muuten vaan? Kun ei yhtään kiinnosta..
Vierailija kirjoitti:
Iän myötä ymmärrät, että ärsytys on juuri merkki siitä, että haluat häntä. Sen naisen kanssa sinulla olisi kuuminta seksiä. Käy juttelemassa terapeutin kanssa, että miksi suhtautumisesi on noin ristiriitaista. Ehkä et uskalla myöntää itsellesi omia tunteitasi torjunnan pelossa tms.
Jos aloitus olisi naisen, täällä huudettaisiin jo ahdistelusta.
Nyt kun mies ärsyyntyy epäkiinnostavan (tai suorastaan vastenmielisen) naisen lähestymisistä, mies ei tunnista tunteitaan.
Minulla naisena on ollut kokemuksia miehistä, joiden kiinnostus on ollut vastenmielistä, joka ei todellakaan ole suureksi intohimoksi muuttunut ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iän myötä ymmärrät, että ärsytys on juuri merkki siitä, että haluat häntä. Sen naisen kanssa sinulla olisi kuuminta seksiä. Käy juttelemassa terapeutin kanssa, että miksi suhtautumisesi on noin ristiriitaista. Ehkä et uskalla myöntää itsellesi omia tunteitasi torjunnan pelossa tms.
Hän tulee torjutuksi en minä. Se nainen on ällöttävä.
ap
Sinulla on defenssi. Eli pelkäät tulevasi torjutuksi ja siksi torjut hänet ensin. Koska ennakoit, että torjutuksi tuleminen loukkaisi sinua, niin olet vihainen tuosta kuvittelemastasi tapahtumasta jo etukäteen ja kostat sen jo ennakkoon. Tämä on naisvihaajan toimintatapa. Älä ryhdy sellaiseksi tai katkeroidut, kärsit siitä loppupeleissä pääosin itse. Yritä käsitellä pelkojasi ja ottaa rohkeasti riskejä tunne-elämässä. Jos käy huonosti, niin kyllä siitäkin selviää ja uutta matoa koukkuun.
Ap ei ole maininnut sukupuoltaan, oletamme hänet vain automaattisesti mieheksi. Jos hän olisikin nainen, keittiöpsykologisoinniltasi putoaisi pohja.
Tai jos ap olisi homo, ja siksi ahdistaisi ihastunut nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sinulla on defenssi. Eli pelkäät tulevasi torjutuksi ja siksi torjut hänet ensin. Koska ennakoit, että torjutuksi tuleminen loukkaisi sinua, niin olet vihainen tuosta kuvittelemastasi tapahtumasta jo etukäteen ja kostat sen jo ennakkoon. Tämä on naisvihaajan toimintatapa. Älä ryhdy sellaiseksi tai katkeroidut, kärsit siitä loppupeleissä pääosin itse. Yritä käsitellä pelkojasi ja ottaa rohkeasti riskejä tunne-elämässä. Jos käy huonosti, niin kyllä siitäkin selviää ja uutta matoa koukkuun.
Ap ei ole maininnut sukupuoltaan, oletamme hänet vain automaattisesti mieheksi. Jos hän olisikin nainen, keittiöpsykologisoinniltasi putoaisi pohja.
Ihan sama selitys pätisi silloinkin. Seksuaalinen suuntautuneisuus ei tarkoita, että ihmisen psykologia toimisi poikkeavasti.
Tämä on provo.
Mutta jos olisi todellisuutta niin kannattaa ensin torjua tiukasti ja kohteliaasti.
Mutta oikeasti on myös ihmisiä jotka tämänkin jälkeen pyrkivät seuraan.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö sinua siis se, että tarpeeksi korkeatasoiset tytöt eivät välitä sinusta? Ja kun mielestäsi alempitasoinen tyttö kiinnostuu, niin koet sen loukkaukseksi omaa kuvittelemaasi tasoasi kohtaan?
En ole ap, mutta itse miellän itseni katuojatasolle, ja sitä kivasti korostaa se, että minusta kiinnostuu nainen kerran n. viidessä vuodessa ja tämä on aina vahvasti ylipainoinen ja yli 60. Se ei tosin haittaisi, mutta koska he ovat todella epätoivoisia, mitä tietenkin naisen täytyy olla, jos kiinnostuu minusta, se haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos aloitus olisi naisen, täällä huudettaisiin jo ahdistelusta.
Nyt kun mies ärsyyntyy epäkiinnostavan (tai suorastaan vastenmielisen) naisen lähestymisistä, mies ei tunnista tunteitaan.
Minulla naisena on ollut kokemuksia miehistä, joiden kiinnostus on ollut vastenmielistä, joka ei todellakaan ole suureksi intohimoksi muuttunut ikinä.
Minulla on naisena kokemusta lukuisten epäkiinnostavien miesten kiinnostuksesta. Se ei ole koskaan herättänyt minussa kostonhimoista vihaa, enkä ole sitä joutunut purkamaan keskustelupalstalla. Olen lähinnä välinpitämätön epäkiinnostavan miehen suhteen.
Myöskään ap ei kuvaa ihastuneen tytön taholta ahdistelua, vaan pikemminkin mustasukkaisuutta omalta taholtaan, kun tytön muut mieskaverit ottavat päähän.
Ap:n vihamielinen reaktio on kertakaikkiaan outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ihan sama selitys pätisi silloinkin. Seksuaalinen suuntautuneisuus ei tarkoita, että ihmisen psykologia toimisi poikkeavasti.
Eli nainen olisi naisvihaaja?
Miksi ihmeessä ap olisi mustasukkainen naisesta, josta ei ole ollenkaan kiinnostunut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aivan niin. Tunnen useammankin naisvihaajanaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vinkki nuorelle kiusallisiin tilanteisiin. Kun kiinnostunut sillä tavalla katsoo, pudistat vain hiukan päätäsi, vaikkapa samalla hetken hymyillen ja siirrät oman katseesi pois. Pitäisi ymmärtää. Et nolaa häntä etkä itseäsi, nuoresta ei tiedä vaikka kohtaatte joskus työelämässä joten ei syytä moukkailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Aivan niin. Tunnen useammankin naisvihaajanaisen.
Alba ja tämän jakautuneet persoonallisuudet nyt ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä ap olisi mustasukkainen naisesta, josta ei ole ollenkaan kiinnostunut?
Sitä kannattaa selvitellä jonkun ammattineuvojan kanssa.
"Kaikki tässä naisessa ärsyttää ihan mielettömästi, etenkin se, että hänellä on paljon miespuolisia kavereita."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä kannattaa selvitellä jonkun ammattineuvojan kanssa.
"Kaikki tässä naisessa ärsyttää ihan mielettömästi, etenkin se, että hänellä on paljon miespuolisia kavereita."
Ei tuo mustasukkaisuudesta johdu, jotkut miehet oikeasti pitää kevytkenkäisinä huo*ina naisia joilla on paljon miespuolisia ystäviä. En tosin itsekään haluaisi poikaystävää jolla olisi vain naisia kavereina.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ärsyynnyt, jos et pidä hänestä. Luulisi, ettei asia vaikuta sinuun yhtikästä mitenkän.
Minuun oli ihastunut eräs työkaveri ja kyllä se ärsytti. Aloin tuntea suurta vastenmielisyyttä häntä kohtaan. Olen naimisissa enkä edes ihastu herkästi muihin eli minkäänlaista orastavaa tunnetta ei tullut minun puoleltani.
Hän pyöri työpaikalla omalla ajallaan kun olin töissä. Tuli työpisteelleni pyörimään.
Ajeli autolla "sattumalta" ohi kun pääsin töistä ja ajoi siihen autoni viereen jutulle.
Tosi ahdistavaa ja ärsyttävää.
No ei kannata olla tyly, vaikka et tykkää. Ihan nätisti voi sanoa/ilmaista, että et ole kiinnostunut. Kysy vaikka onko joku sen nätti kaveri vapaa tvs. Senkin takia, että olette samassa koulussa ja sillä on paljon kavereita. Tuskin sä tahdot itelles järkätä vaikeuksia.
Nii-in, jostain syystä ap koki tarvetta tuoda asian esille täällä palstallakin. Miksi pitää tehdä tuon muijan torjumisesta joku numero? Vai onko tässä nyt kysymys siitä, että ap:tä ärsyttää, että tuollainen nainen kehtaa edes kuvitella hänellä olevan mitään saumaa? Kun ap haluaa huomiota vain niiltä oppilaitoksensa kuumimmilta kissoilta. Mutta ei saa.