Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastunut nainen ärsyttää.

Vierailija
18.08.2018 |

Koulussani on eräs nainen joka on ihastunut muhun ja en pidä siitä yhtään. Kaikki tässä naisessa ärsyttää ihan mielettömästi, etenkin se, että hänellä on paljon miespuolisia kavereita. Kattelee mua kokoajan ja yrittää istua lähelle. Facebookin perusteella vaikuttaa myöskin todella vastenmieliseltä. Meinaan antaa pakit tylysti koska en enää jaksa sitä jatkuvaa pyrkyröintiä.

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iän myötä ymmärrät, että ärsytys on juuri merkki siitä, että haluat häntä. Sen naisen kanssa sinulla olisi kuuminta seksiä. Käy juttelemassa terapeutin kanssa, että miksi suhtautumisesi on noin ristiriitaista. Ehkä et uskalla myöntää itsellesi omia tunteitasi torjunnan pelossa tms.

Jos aloitus olisi naisen, täällä huudettaisiin jo ahdistelusta.

Nyt kun mies ärsyyntyy epäkiinnostavan (tai suorastaan vastenmielisen) naisen lähestymisistä, mies ei tunnista tunteitaan.

Minulla naisena on ollut kokemuksia miehistä, joiden kiinnostus on ollut vastenmielistä, joka ei todellakaan ole suureksi intohimoksi muuttunut ikinä.

Minulla on naisena kokemusta lukuisten epäkiinnostavien miesten kiinnostuksesta. Se ei ole koskaan herättänyt minussa kostonhimoista vihaa, enkä ole sitä joutunut purkamaan keskustelupalstalla. Olen lähinnä välinpitämätön epäkiinnostavan miehen suhteen.

Myöskään ap ei kuvaa ihastuneen tytön taholta ahdistelua, vaan pikemminkin mustasukkaisuutta omalta taholtaan, kun tytön muut mieskaverit ottavat päähän.

Ap:n vihamielinen reaktio on kertakaikkiaan outo.

Esimerkiksi ystävättären poikakaveri tutustuttuamme alkoi suorasukukaisen ehdottelun, evästyksin, "ettei kerrota x:lle". En ollut tyypistä millään tasolla kiinnostunut (oli ihan oma poikaystäväkin olemassa) ja tuon iskuyriyksen jälkeen heräsi erittäin suuri inho tyyppiä kohtaan. - Olinko outo?

Vierailija
42/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö sinua siis se, että tarpeeksi korkeatasoiset tytöt eivät välitä sinusta? Ja kun mielestäsi alempitasoinen tyttö kiinnostuu, niin koet sen loukkaukseksi omaa kuvittelemaasi tasoasi kohtaan?

Vinkki nuorelle kiusallisiin tilanteisiin.  Kun kiinnostunut sillä tavalla katsoo,  pudistat vain hiukan päätäsi, vaikkapa samalla hetken hymyillen ja siirrät oman katseesi pois. Pitäisi ymmärtää. Et nolaa häntä etkä itseäsi, nuoresta ei tiedä vaikka kohtaatte joskus työelämässä joten ei syytä  moukkailla.

Suuttuisin tuosta ikihyviksi! Mikä kuvittelet olevasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miespuoliset kaverit eivät tarkoita, että ovat muuta kuin kavereita.

Itsestäni tullut varovainen koska en halua lykkääntyä kenenkään seuraan jos joku kokee minut vastenmielisenä.

Tiedän kuinka ärsyttävää se on toisinpäin.

Vierailija
44/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pienet tissit niin nainen on kyllä automaattisesti todella ruma ja vastenmielinen. Muista vittuilla asiasta ja olla mahdollisimman tyly sitten myös.

T. Pienirintainen katkero

Vierailija
45/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mikä olikaan lopputulos 🤗👍🏻🎼🎵🎶

Vierailija
46/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jestas, miten tuli muistot mieleen. Mulla oli sama tilanne yläasteella, mutta tässä tapauksessa et kerro ikääsi. Rupesin katselemaan naisten perään vasta muutamaa vuotta myöhemmin ja jälkikäteen harmitti, miten huonosti kohtelin kyseistä naista (tai no, tyttöä vielä silloin). Onneksi sain tilaisuuden pyytää myöhemmin anteeksi. 

Oon 23

ap

Vierailija
47/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttääkö sinua siis se, että tarpeeksi korkeatasoiset tytöt eivät välitä sinusta? Ja kun mielestäsi alempitasoinen tyttö kiinnostuu, niin koet sen loukkaukseksi omaa kuvittelemaasi tasoasi kohtaan?

Kyllä, olen itse todella komea ja hyvässä kunnossa. En ymmärrä miksi hän ei tyydy oman tason wt-tason junttimiehiin.

ap

Vierailija
48/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulussani on eräs nainen joka on ihastunut muhun ja en pidä siitä yhtään. Kaikki tässä naisessa ärsyttää ihan mielettömästi, etenkin se, että hänellä on paljon miespuolisia kavereita. Kattelee mua kokoajan ja yrittää istua lähelle. Facebookin perusteella vaikuttaa myöskin todella vastenmieliseltä. Meinaan antaa pakit tylysti koska en enää jaksa sitä jatkuvaa pyrkyröintiä.

Facebook-kaveriksi olet kuitenkin hyväksynyt? Vai stalkkaatko muuten vaan? Kun ei yhtään kiinnosta..

En todellakaan ole hyväksynyt.

Sen profiilin kattelemisesta menee vaa päivä pilalle.

ap

Vierailija
49/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Facebook-kaveriksi olet kuitenkin hyväksynyt? Vai stalkkaatko muuten vaan? Kun ei yhtään kiinnosta..

ap

Mut kuitenkin oot sitä faceprofiilia stalkannut. Miksi?

Vierailija
50/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittimen ärsyttäminen johtaa siemensyöksyyn.

Vierailija
51/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tosiaan, että tämä on provo. Tunne-elämältään ja ulosanniltaan ap on aika teini. On jotenkin huolestuttavaa, jos 23v on vielä noin lapsellinen.

Jos totta, niin Ap älä ole k***pää. Torjua voi ihan kohteliaastikin. Käyttäytymällä törpösti heikennät vain mahdollisuuksiasi muiden koulusi naisten kanssa. Pääsääntöisesti ihmiset tykkää mukavasti käyttäytyvistä tyypeistä.

Vierailija
52/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olen itse todella komea ja hyvässä kunnossa. En ymmärrä miksi hän ei tyydy oman tason wt-tason junttimiehiin.

ap

Mites toi henkinen kauneus noin niinkun omalta kohdaltasi?

Vierailija
53/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla se nainen on ällöttävä ja ärsyttävä?

Täs ois muutama

-Jutut todella alatyylisiä ja typeriä

-Rumat hampaat

-Rumat hiukset

-Rumat vaatteet

-Melko rumakin ulkonäkö mielestäni

-Pienet tissit

-Liikaa miehiä kavereina...

-Isänsä vaikuttaa olevan wt-juntti joo huh huh

ap

Oletko sitten puhunut hänelle kun jutut on alatyylisiä? Liikkuuko hän kaveripiireissäsi?

Vierailija
54/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos sinulla riittää missitason ihailijoita itselläsi, niin ei pitäisi noin kovasti mennä ihon alle jonkun taviksen ihastus sinuun, vaan sivuuttaisit sen olankohautuksella. Ilmeisesti sinä vain itse pidät itseäsi huippumiehenä ja ottaa päähän, kun reaalimaailmassa naiset eivät näytä tunnistavan korkeaa tasoasi ja se kiukuttaa.

Vierailija
55/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täs ois muutama

-Rumat hampaat

-Rumat hiukset

-Rumat vaatteet

-Pienet tissit

ap

Oletko sitten puhunut hänelle kun jutut on alatyylisiä? Liikkuuko hän kaveripiireissäsi?

Olen pakostikin joutunut kuulemaan hänen juttujaan kun hän istuu jatkuvasti lähelläni

ap

Vierailija
56/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mut kuitenkin oot sitä faceprofiilia stalkannut. Miksi?

Kyllä ja meni päivä pilalle sen takia.

ap

Vierailija
57/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iän myötä ymmärrät, että ärsytys on juuri merkki siitä, että haluat häntä. Sen naisen kanssa sinulla olisi kuuminta seksiä. Käy juttelemassa terapeutin kanssa, että miksi suhtautumisesi on noin ristiriitaista. Ehkä et uskalla myöntää itsellesi omia tunteitasi torjunnan pelossa tms.

Hän tulee torjutuksi en minä. Se nainen on ällöttävä.

ap

Millä tavalla?

Vierailija
58/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täs ois muutama

-Rumat hampaat

-Rumat hiukset

-Rumat vaatteet

-Pienet tissit

ap

Sinä menet aivan samaa sarjaan. WT-Juntti.

Vierailija
59/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Jos sinulla riittää missitason ihailijoita itselläsi, niin ei pitäisi noin kovasti mennä ihon alle jonkun taviksen ihastus sinuun, vaan sivuuttaisit sen olankohautuksella. Ilmeisesti sinä vain itse pidät itseäsi huippumiehenä ja ottaa päähän, kun reaalimaailmassa naiset eivät näytä tunnistavan korkeaa tasoasi ja se kiukuttaa.

Pidän tota hänen "ihastumista" eräänlaisena kiusaamisen muotona, mua ei ole nöyryytetty ikinä näin pahasti.

En halua mitään wt-juntti naista.

ap

Vierailija
60/79 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sä et pärjäisi naisena. On ihan arkipäiväistä, että naisesta kiinnostuu sellaiset miehet, joista hän ei itse välitä. So what. Kukaan ei revi siitä pelihousujaan tuolla lailla, antaa vaan asian olla ja elelee rauhassa omaa elämäänsä. Ajatteles, ne naiset, joihin sinä ihastut, voovat pitää sinua paljon huonotasoisempana kuin itse ovat, mutta et saa ikinä sitä edes tietää, jos he ovat peruskohteliaita ihmisiä.

Kuulostaa todella oudolta, että otat jonkun ihastuksen tuollalailla henkilökohtaisena loukkauksena ja suunnittelet kostotoimia. Suosittelen, että käyt juttelemassa jollekin ammattiauttajalle, koska tuo kuulostaa joltain vihanhallintaongelmalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi