Vaimo tuli rannalta ja heitti lasagnen seinään
Lähtivät siis aamulla lasten kanssa. Mulla oli etätöitä sen verran, että päätin jäädä kotiin. Mietin että samallahan voin tehdä perheelle lounaan. Meillä ei ole ollu pitkään aikaan syöty lasagnea, joten eipä muuta kuin tuumasta toimeen.
Sen verran maistoin, että tuli myös tosi hyvää! No sitten vaimo ja lapset tulivat kotiin ja vaimo huomasi foliolla peitetyn lasagnen keittiössä ja alkoi tingata mitä tämä muka on. Ei auttanut selitykset kun vaimo alkoi, että he olivat päättäneet lasten kanssa kotimatkalla, että tänään syödään lättyjä mansikkahillon kanssa!
Yritin sovitella, että jos lettuja tehdään sitten huomenna mutta mikään ei auttanut. Vaimo repi kierroksia yhä enemmän, ääni alkoi korottua kimeäksi. Sanoin sille että olisi hiljaa kun ikkunakin on
auki ja naapurit kuulee.
Siitä se pillastui lopullisesti, kahmasi lasagnevuoan ja heitti sen seinään :O Lasagne valui valkoista seinää niin että seinä on aivan tahroissa.
Tehkööt itse lettunsa, minä lähden veljen luokse yöksi.
Kommentit (39)
Siis mitä ihmettä. Jos tämä on totta, niin ei kukaan voi olla noin idiootti kuin vaimosi, vähän vikaa päässä? Ei voi pistää verensokerin piikkiin. Jos provo niin jeeee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti vaimosi kaltaiset ihmiset ovat ilkeydessään hirveitä ja ihanuudessaan ihania. Anteeksi pyydetään aidosti ja ollaan pahoillaan, rakastetaan kaikella rakkaudella ja usein seksin on hyvää. Sitten on nämä törkeät raivarit.
Olen vaimosi kaltainen, hirveä ihminen. En muista aina laskea kymmeneen. Olen niin pahoillani kiltin ja hyvän mieheni puolesta. Ymmärrän miksi hän rakastui minuun, mutta hänen olisi pitänyt jättää aikoja sitten. Yritän kovasti käyttäytyä, mutta välillä menee kuppi nurin. Isoisäni oli samanlainen hullu, yritän katkaista kierteen jotenkin.
Tänään suutuin kun hän herätti aamupalalle, olisin halunnut nukkua. Hän oli tehnyt ihanan aamupalan, kattanut pöydän ja kaikkea, mutta minä vain kysyin miksi piti herättää... Tiedostan olevani törkeä. Jos pystyt niin jätä vaimosi, me emme ansaitse hyviä miehiä.
No jaa. Kyllä minäkin suuttuisin jos minut herätettäisiin viikonloppuna kun haluan aamulla nukkua pitkään. Mutta mieheni myös tietää sen eikä missään tapauksessa tulisi herättämään. Ettekö tunne toistenne tapoja vai miksi mies luuli että on hyvä ajatus herättää?
Varmaan ajatteli, että ilahdun kun yleensä keittää vaan puuron ja kahvin. Pyysi lapset herättämään. Olisi pitänyt edes lasten takia kehua.
Olisit ottanut luulot pois akalta, mutta eihän k i l t t i miehet niin tee, vaan alistuu.
Aika huonosti olet vaimosi kouluttanut, ei muuta.
Ei mikään ihme että naiset puhuu lassukoista ja vässyköistä, kun tällaisia miehiä on.
Ihan kuin tämä olisi totta. Ei mitään mahdollisuutta siihen. Mikään ei tietty estä keskustelemasta samantapaisista raivareista, mutta eikö teidän provoilijoiden oikeasta elämästä löydy mitään keskustelunaiheita? En ole nähnyt ketään puoleen vuoteen tms.
Jos tämä on totta, niin vaimosi on mielipuolinen. Toivottavasti provo.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin tämä olisi totta. Ei mitään mahdollisuutta siihen. Mikään ei tietty estä keskustelemasta samantapaisista raivareista, mutta eikö teidän provoilijoiden oikeasta elämästä löydy mitään keskustelunaiheita? En ole nähnyt ketään puoleen vuoteen tms.
Kyllä mun isä oli tuollainen tyhjästä raivostuja kun olin lapsi. Nykyään olen itsekin.
Sääliksi käy lapset jos tuollaisen naisen kanssa joutuvat elämään
Ei tommosen hullun kanssa voi elää. Lusikat jakoon.
Teillä taitaa olla liikaa rahaa. Olisi se lasagne maistunut lapsillekin. Asetelma on niin, että mies tarkoitti hyvää, mutta nainen tuijottaa omaa pientä nenänpäätään.
Taidat seukata mun exän kanssa 😂 Alkaako nimi E:llä?
Vierailija kirjoitti:
Taidat seukata mun exän kanssa 😂 Alkaako nimi E:llä?
Alkaa, Erkki se on nimeltään. Taitaa olla sun ex.
Mulla oli kerran poikaystävä, joka ei millään ymmärtänyt miksi riidat eskaloitui ja piti syynä jotain täysin sekundaarista kuten lasagne-parka tässä tarinassa. Mies oli kova jankkaamaan ja jos oli jotain saanut päähänsä, niin siitä ei joustettu. Aloituksesta kuuluu, että kun kerta oli lasagne ei voinut tehdä lettuja vaikka perhe niitä halusi. Tai kirjoitettu huonosti ja mamma on vaan pimee.
Vierailija kirjoitti:
Lähtivät siis aamulla lasten kanssa. Mulla oli etätöitä sen verran, että päätin jäädä kotiin. Mietin että samallahan voin tehdä perheelle lounaan. Meillä ei ole ollu pitkään aikaan syöty lasagnea, joten eipä muuta kuin tuumasta toimeen.
Sen verran maistoin, että tuli myös tosi hyvää! No sitten vaimo ja lapset tulivat kotiin ja vaimo huomasi foliolla peitetyn lasagnen keittiössä ja alkoi tingata mitä tämä muka on. Ei auttanut selitykset kun vaimo alkoi, että he olivat päättäneet lasten kanssa kotimatkalla, että tänään syödään lättyjä mansikkahillon kanssa!
Yritin sovitella, että jos lettuja tehdään sitten huomenna mutta mikään ei auttanut. Vaimo repi kierroksia yhä enemmän, ääni alkoi korottua kimeäksi. Sanoin sille että olisi hiljaa kun ikkunakin on
auki ja naapurit kuulee.Siitä se pillastui lopullisesti, kahmasi lasagnevuoan ja heitti sen seinään :O Lasagne valui valkoista seinää niin että seinä on aivan tahroissa.
Tehkööt itse lettunsa, minä lähden veljen luokse yöksi.
Höpö höpö. Provoa pukkaa.
Lasagnen olisi tietysti voinut syödä ensin ja jälkiruoaksi lättyjä. Ei pitäisi olla mitään ongelmaa.
Meneekö kansa näin tyhmään provoon ja sivukaupalla jatkaa ketjua 😰
No jaa. Kyllä minäkin suuttuisin jos minut herätettäisiin viikonloppuna kun haluan aamulla nukkua pitkään. Mutta mieheni myös tietää sen eikä missään tapauksessa tulisi herättämään. Ettekö tunne toistenne tapoja vai miksi mies luuli että on hyvä ajatus herättää?