Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

On vaikea luopua parisuhdehaaveista

Vierailija
18.08.2018 |

Olen siis kolmikymppinen ikisinkku ja koko tähän astisen elämäni toivonut että löytäisin sopivan kumppanin ja etsinytkin. Se etsintä kuitenkin on täysin turhaksi osoittautunut, etsivä ei löydä mitään. Hirveän vaikealta tuntuu silti lopettaa ja unohtaa ne haaveet kokonaan.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/7 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama :( Haluaisin edes kerran kokeilla miltä seurustelu ja rakkaus tuntuu. Voihan olla ettei se olis yhtään mun juttu, mutten koskaan saa tietää. N30

Vierailija
4/7 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutuminen on ihan helvetin vaikeaa, mutta ei auta muuta kuin jaksaa käydä näillä kymmenillä treffeillä.

Shokeeraavaa on kyllä se, että miten matala oma taso on kun ei tunnu kelpaavan juuri kenellekään vaikka nimenomaan tahtoo parisuhteen. Vastakkainen sukupuoli tuntuu olevan millintarkasti samaa mieltä tasostani, että se on vähän liian matala heille: "en halua tästä mitään tämän enempää", kaikki loppuu max 3-4 treffeillä.

Vierailija
5/7 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarviiko sun unohtaa niitä haaveita kokonaan? Mitä jos vain päästäisit irti kumppanin etsinnästä toistaiseksi, keskittyisit muihin asioihin, jotka sua kiinnostaa ja joista sulle tulee hyvä fiilis. Ajattelisit, että olet avoin sille, jos oikeanlainen ihminen tulee elämääsi, mutta et jaksa nyt hetkeen asiasta stressata. Näin mä oon pyrkinyt tekemään, koska ajatus siitä, että luopuisin kokonaan unelmastani löytää joskus oma rakas rinnalleni tuntui liian masentavalta. Kai sillä yrittää jotenkin suojata itseään, että ajattelee täysin luopuvansa siitä, mitä haluaa muttei ole onnistunut saavuttamaan, mutta ei tuokaan mukavaa ole. Jätä ovi auki. Anna elämän ainakin hetken aikaa tapahtua omalla painollaan :)

Vierailija
6/7 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Etkö ole saanut yhtään kosintaa tai vihjettä, että mies olisi valmis perustamaan perheen kanssasi?

En ole kohdannut samaa ongelmaa, mutta meninkin avioon hyvissä ajoin, siis 27 vuotiaana, ihan varmuuden vuoksi. Varmuuden vuoksi  siksi, että  miehet ovat turhamaisia naisen ulkonäön suhteen silloin, kun ovat itsekin aikeissa lisääntyä. Huomasin itsessäni ensimmäisiä ikääntymisen merkkejä, tuli vauvakuume yms. Mukavaahan se olisi ollut ottaa kehuja ulkonäöstä ja kaikenlaista liekoittelua vastaan kauemminkin ja kevyisiin  suhteisiinkin  olisin varmasti kelvannut, mutta en lapsen tekoon, jos vain miehellä olisi ollut jakoa nuorempiin naisiin.

Toivosi ei ole kuitenkaan menetetty. Mietit vain mikä intressi edellä elelet nyt ja toimit..

Vierailija
7/7 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes halua välttämättä mitään perhettä mutta hyvä rakkaussuhde ois ollut kiva kokea, mutta kokematta se taitaa tässä elämässä jäädä. Miehet ei kiinnostu minusta kuin pinnallisella tasolla ja minä en kiinnostu niistä edes sillä.