Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhepeti ja seksi?

Vierailija
02.05.2006 |

Mielenkiinmnosta kysyn että miten te toteutatte seksin jos nukutte perhepedissä?

Me nukumme toisinaan perhepesissä, käytännössä niin että lapsilla on omat huoneet ja sängyt mutta käytännössä lapset tulevat viereemme puolilta öin kun itse kömmimme sänkyyn.

Meistä vaan on alkanut tuntua ettei ole enää rauhaa harrastaa seksiä! Tiedän että seksiä voi toki harrastaa muuallakin kuin sängyssä mutta missä ja miten??? Meillä ainakin on esim. ruokapöytä, sohva, ylipäänsä nuo huoneet pois suljettu koska lapset vaeltavat unisina usein meidän sänkyyn enkä pysty/halua harrastaa seksiä niin että on vaara että lapset törmäävät meihin.

Toki pikapanoja hoidetaan vessassa, mutta meillä ainakin tykätään sitten nauttia pitkään ja kunnolla kun sekstaillaan.

Vinkkejä kiitos jos teillä olisi, tai muillakin kuin perhepetiläisillä. :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos kun ne haikarat ei tuo lapsia.

Vierailija
2/7 |
03.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastellaan nykyään yleensä aina omassa sängyssä omassa makuuhuoneessa. Oveen on hankittu lukko. Se tuo rauhaa.

Nyt kyllä vaihteeksi olis kiva taas vaikka olohuoneessa tai keittiössä. Ja sillai extempore suunnittelematta.. Mutta vaikea löytää enää sellaista himoa. Nyyh.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus myös omassa sängyssämme, jos sattuu niin hyvä tuuri, ettei siellä ole kumpikaan lapsista.

Vierailija
4/7 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isoin ei enää tule viereen, vauva nukkuu koko yön vieressä ja taapero tulee joskus, yleensä aamuyöstä.

Meillä on makuuhuoneet ylhäällä ja portit portaissa suljettuina joten alakerran sohva on tuo yleisin ja otollisin paikka. Vaikka jostain ihmeen syystä esikoinen heräisi niin portin avauksen kuulee todella hyvin eli siinä olisi aikaa vetää peittoa päälle jne. Pienet eivät itse tule alas, taaperokin öisin on pelokas eli itkee herättyään.

Mutta kyllä me sängyssäkin sekstaillaan, vauva vaan siirretään sivuvaunuunsa. Yleensä " sänkyseksi" on sellasta aika hillittyä eli vaikka joku lapsi yllättäiskin meidän niin ei varmaan tajuaisi mitä tapahtuu.

Vierailija
5/7 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim siksi että olen vastannut vauvapuolella jo tällaisiin kyselyihin niin kun moni muukin. Kauheeta, seksiä, tosi noloa, eihän kukaan muu sellasta...

Vierailija
6/7 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihan sohvalla! Tai että periaatteessa meidät saatettaisiin yllättää. No, kohta seitsemän vuoden aikana " pahinta" mitä tällä saralla on tapahtunut on että kesken aktin vauva on inahtanut.

Vierailija
7/7 |
02.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo oishan se hirveetä jos äitini tietäisi että olen harrastanut seksiä. Ja vielä miehen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi