Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani korkeakoulutettu nainen pyysi kommentoimaan persettään. Pöyristyin...

Vierailija
18.08.2018 |

... että miten akateeminen nainen sortuu noin esineellistämään itseään. Olimme siis ostamassa hänelle uusia farkkuja treffien päätteeksi ja asiat lipuivat tähän. Harmittaa ja meni mielenkiinto kyllä samantien.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Vaikka on kuinka akateeminen, on silti nainen. Useimmat naiset kaipaavat mieheltään hyväksyntää, ihan kuten miehetkin naisiltaan.

Vierailija
2/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kauheaa. Onneksi en ole itse koskaan kokenut vastaavaa. Voimia ja jaxuhaleja sinulle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö akateemisesti koulutettua jotenkin älykkäänä siis?

Vierailija
4/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta voit kehittää aasinsillan ja vaatia persepanoa.

Vierailija
5/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se korkeakoulutettu nainenkin tykkää tulla otetuksi rajusti takaa oikealla hetkellä oikean miehen kanssa.

Oletko ap varma ettet ole syönyt liikaa soijaa?

Vierailija
6/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin vaimoani kommentoimaan hauistani. Hän katsoi vain ikään kuin "läpi", lasittunein silmin, ei kommentoinut mitenkään.

T. Kukkakeppi-Hipsteri

Vierailija
7/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen nainen kirjoitti:

Jaa.

Vaikka on kuinka akateeminen, on silti nainen. Useimmat naiset kaipaavat mieheltään hyväksyntää, ihan kuten miehetkin naisiltaan.

No ehkä näin, mutta kai silti ymmärrät kuinka absurdi tilanne tämä oli. Olimme hetkeä aikaisemmin latten äärellä jutelleet vaikka mistä päivänpolttavista asioista, tulevat vaalit, ilmastopolitiikka jne ja siitä sitten mentiin viidessä minuutissa tähän. Nuo sanat "miltä mun perse näyttää näissä?" kyllä jäivät korviin pyörimään. Vielä noin alatyylin ilmaisuna esitettynä, niin kyllä tuntui pahalta.

Vierailija
8/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ilmeisesti k-man joka ei osannut toimia tilanteessa oikein. J-man olisi sanonut naiselle että hänen peppunsa näyttää tosi hyvältä noissa farkuissa.

Vierailija
9/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se korkeakoulutettu nainenkin tykkää tulla otetuksi rajusti takaa oikealla hetkellä oikean miehen kanssa.

Oletko ap varma ettet ole syönyt liikaa soijaa?

En syö soijaa enkä myöskään nauti hanavettä. Olen tietoinen estrogeenin vaaroista miehen vartalolle ja mielenterveydelle. 

Vierailija
10/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

No ehkä näin, mutta kai silti ymmärrät kuinka absurdi tilanne tämä oli. Olimme hetkeä aikaisemmin latten äärellä jutelleet vaikka mistä päivänpolttavista asioista, tulevat vaalit, ilmastopolitiikka jne ja siitä sitten mentiin viidessä minuutissa tähän. Nuo sanat "miltä mun perse näyttää näissä?" kyllä jäivät korviin pyörimään. Vielä noin alatyylin ilmaisuna esitettynä, niin kyllä tuntui pahalta.

Soijapoikahan se siellä. Menitkö kotiin itkemään ja lukemaan runoja?

Vierailija
11/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkee provo, mutta onhan se kuitenkin farkkujen tärkein ominaisuus, että ne saavat pyllyn näyttämään mahdollisimman hyvältä.

Vierailija
12/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surkee provo, mutta onhan se kuitenkin farkkujen tärkein ominaisuus, että ne saavat pyllyn näyttämään mahdollisimman hyvältä.

Ei ole porvo. Myönnän kyllä itsekkin voi sellaiselta vaikuttaa. On tässä myös itsetutkinnan paikka, sillä ehkä reagoin vähän liian rajusti. Annoin kyllä vastauksen, joka näin jälkikäteen ajateltuna oli ehkä vähän liian rehellinen tilaajan näkökulmaa ajatellen. 

Vierailija
13/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieräytitkö sitten kyyneneen tyynylle suudeltuasi ensi yksin kotona kylmää oluttölkkiä?

Tänään on lauantai, voisit kirjoittaa uuden tarinan k-miehen viikonlipusta ja siitä, miten naapurin akateeminen sinkkunainen lähtee treffeille j-miehen moottoripyörän kyydissä ja mies kommentoi tytölle hänen upasta takamuksestaan. Illalla sitten j-miehen karvaiset pakarat nousevat ja laskevat rytmisesti akateemisen naapurintytön päällä. Olet pitänyt liikaa taukoa tarinastasi, odotan kovasti jatkoa.

Vierailija
14/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes kaikki naiset ovat totaalisia tyhjäpäitä ja bimboja mitä tulee ulkonäköasioihin. 

Ymmärrän kyllä ap:n järkytyksen. Itseäkin masentaa kun joku mukavalta vaikuttanut nainen osoittautuu tuollaiseksi ulkonäkökeskeiseksi ihmiseksi. Mutta olen päätynyt siihen ettei muunlaisia naisia oikein ole ja se on vain hyväksyttävä. 

Vierailija
15/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

Olisit sanoittanut tunteesi silloin ja kertonut, mitä ajattelet. Akateeminen tyttö olisi voinut päättää, haluaako hän seurustella epävarman ja epäseksuaalisen miehen kanssa.

Vierailija
16/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on kaupassa sovittamassa vaatetta, niin kai on ihan ok olla kiinnostunut kuulemaan ulkopuolisenkin mielipiteen sovitettavasta vaatteesta?

Mielenkiinto omaa ulkonäköään kohtaan ei tee ihmisestä bimboa - ellei ulkonäkö ole ainoa asia, joka henkilöä kiinnostaa.

Ulkonäöstään kiinnostunut ihminen voi olla samalla myös akateeminen ja fiksu, eivät sulje pois toisiaan.

Vierailija
17/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa.

Mutta herraparatkoon, enhän minä ole hänen miehensä! Hädin tuskin tunnemme toisiamme. Minun mielestä tuollainen seksuaalisävytteinen diskurssi ei kuulu ensimmäisille treffeille. Tuli muutenkin samantien mieleen naisten vuosisatojen mittainen alisteinen asema ja treffini tavallaan pisti sen minun syyksi alistamalla ja esineellistämällä itseään minulle. 

Vierailija
18/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa.

Mutta herraparatkoon, enhän minä ole hänen miehensä! Hädin tuskin tunnemme toisiamme. Minun mielestä tuollainen seksuaalisävytteinen diskurssi ei kuulu ensimmäisille treffeille. Tuli muutenkin samantien mieleen naisten vuosisatojen mittainen alisteinen asema ja treffini tavallaan pisti sen minun syyksi alistamalla ja esineellistämällä itseään minulle. 

Kuulut varmaan Facebookin Rentoon feministiryhmään. Voisit tehdä tästä aloituksen sinne niin voisitte yhdessä päivitellä kyseisen naisen alistumista patriarkaatille.

Vierailija
19/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes kaikki naiset ovat totaalisia tyhjäpäitä ja bimboja mitä tulee ulkonäköasioihin. 

Ymmärrän kyllä ap:n järkytyksen. Itseäkin masentaa kun joku mukavalta vaikuttanut nainen osoittautuu tuollaiseksi ulkonäkökeskeiseksi ihmiseksi. Mutta olen päätynyt siihen ettei muunlaisia naisia oikein ole ja se on vain hyväksyttävä. 

Voin valottaa mysteeriä. Naiset suhtautuvat lähes pakkomielteisesti ulkonäköönsä, koska heille jo pienestä pitäen syötetään sitä ajatusta että naisen pitää olla kaunis ja että hyvä ulkonäkö on tärkein ominaisuus naisessa.

” Olipa kerran kaunis prinsessa...” Ei älykäs, kiltti, utelias, rämäpäinen, puhelias, taiteellisesti lahjakas, kiinnostunut moottoreista ja tekniikasta, isokokoinen, oppimishaluinen, veijarimainen, kepposteleva, ujo, eläinrakas, voimakastahtoinen, huumorintajuinen, matemaattisesti lahjakas, atleettinen, taitava.. ei mikään noista vaan kaunis. Aina vain kaunis. Ja sama pommitus jatkuu joka puolella.

Vierailija
20/30 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä alan korkeakoulutettu? Kauppa- ja oikeustieteilijäthän ovat järestään hyvin pinnallisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi