Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mä vaan liian herkkä kestämään ihmisten ohareita?

Vierailija
18.08.2018 |

Mulla on neljä kaveria (tai no oli ainakin vielä kesän alussa) ja kysyin jokaiselta heiltä erikseen että lähdettäisiinkö joku päivä kesällä rannalle. Ensimmäinen sanoi suoraan ei (koska on muka liian lihava eikä kehtaa lähteä). Toinen lupasi lähteä ja sovittiin päivä jolloin mennään; en kuullut hänestä mitään koko kesänä. Kolmas lupasi myös lähteä, laittoi kuitenkin sovittua tapaamista ennen viestin ettei ehdikkään rannalle kanssani ja se jäi sitten siihen. Neljäs lupasi myös lähteä, mutta kuulemma unohti koko jutun ja juttu jäi myöskin siihen. En siis päässyt rannalle kertaakaan tänä kesänä. Tämä on nyt vain yksi esimerkki millaisia lupauksia kavereiltani saan ja jokaikinen kerta tilanne on sama. Aina on joku syy miksi ei voidakkaan lähteä. Onko tämmöinen käytös nykyään normaalia? Loukkaannunko liian helposti?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toimin toisin eli soitin aamulla kaverille, että hei,olen lähdössä rannalle, tuletko mukaan. Jos ensimmäinen sanoi, että ei ehdi, soitin toiselle. Jos tämäkään ei päässyt mukaan, menin yksin. En oleta, että ystäväni aikatauluttavat elämänsä minun mukaani, mutta jos jollain on luppoaikaa, niin voi tulla rannalle kanssani.

Inhoan ihmisiä, jotka huhtikuussa alkavat kalenterin kanssa sopimaan, mikä viikonloppu mennään mökille, koska rannalle, milloin festareille. Tietyt etukäteisvaraukset on tehtävä, liput varattava jne., mutta että koko kesän jokaiselle päivälle yrittää saada kaverin mukaansa vedoten siihen, että yksin nyt vaan ei voi tehdä asioita - kiitos ei, ap:sta ei olisi minulle kaveriksi.

Tosiaan aikalailla kaiken tein yksin mutta rannalle olisin kaveria kaivannut seuraksi. Mutta ok, tuskinpa mäkään sua kelpuuttaisin kaveriksi kun noin tuomitseva olet.

Ap mieti nyt, kuka on tuomitseva. Kirjoitit aloituksen tänne.

T. Eri

Ai aloituksen kirjoittaminen on automaattisesti tuomitsevaa? Haloo ny taas näiden syyllistämisten kanssa.

Tuo vastaaja sen sijaan kirjoittaa VIHAAMISESTA ja kuvailee liioitellusti henkilöstä joka varaa huhtikuussa kaverit joka päivälle. Ja viittaa sitten ap:hen, joka ei kyllä ole mssäön kertonut näin tekevänsä. Ja ilmoittaa ettei ap:tä täten huolisi kaveriksi.

Ei toi nyt kovin rakentavaakaan ollut, vai mitä?

Vierailija
42/48 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä toimin toisin eli soitin aamulla kaverille, että hei,olen lähdössä rannalle, tuletko mukaan. Jos ensimmäinen sanoi, että ei ehdi, soitin toiselle. Jos tämäkään ei päässyt mukaan, menin yksin. En oleta, että ystäväni aikatauluttavat elämänsä minun mukaani, mutta jos jollain on luppoaikaa, niin voi tulla rannalle kanssani.

Inhoan ihmisiä, jotka huhtikuussa alkavat kalenterin kanssa sopimaan, mikä viikonloppu mennään mökille, koska rannalle, milloin festareille. Tietyt etukäteisvaraukset on tehtävä, liput varattava jne., mutta että koko kesän jokaiselle päivälle yrittää saada kaverin mukaansa vedoten siihen, että yksin nyt vaan ei voi tehdä asioita - kiitos ei, ap:sta ei olisi minulle kaveriksi.

Tosiaan aikalailla kaiken tein yksin mutta rannalle olisin kaveria kaivannut seuraksi. Mutta ok, tuskinpa mäkään sua kelpuuttaisin kaveriksi kun noin tuomitseva olet.

Huomaa, että sinä kaipaat kaveria seuraksi, mutta kaikesta päätellen kukaan ei ole koko kesänä kaivannut sinua seurakseen. Osaatko vetää johtopäätöksiä?

Jotain puutteita pitää omassa elämässä olla, että tulee tarve kirjoittaa näin pahansuopia kommentteja tänne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö siis itse kysynyt toiselta ja neljänneltä silloin sovittuna päivänä tai sitä edellisenä, että mennäänkö? Kyllä minusta tuossa on nyt syytä vähän itsessäsikin, jos sovit rannalle menon (joka on todella paljon säästä riippuvainen) kuukausien päähän ja sitten ihmettelet, kun toinen unohti eikä palannut asiaan. 

Noista treffeistä ei sovittu kuukausia ennen vaan ihan paria-kolmea päivää ennen joten sää oli kyllä tiedossa, +30 ja täyttä aurinkoa. En laittanut viestejä enää sillä mun mielestä sopimus on sopimus enkä ymmärrä miksi samasta jo sovitusta asiasta pitäisi laittaa uudelleen viestiä. Ilmeisesti minä vaan en ole heidän tärkeysjärjestyksessään kovinkaan korkealla.

Eli olithan sinä rannalla, jos itse pidit sovitusta kiinni.

Vierailija
44/48 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap mieti nyt, kuka on tuomitseva. Kirjoitit aloituksen tänne.

T. Eri

Ai aloituksen kirjoittaminen on automaattisesti tuomitsevaa? Haloo ny taas näiden syyllistämisten kanssa.

Tuo vastaaja sen sijaan kirjoittaa VIHAAMISESTA ja kuvailee liioitellusti henkilöstä joka varaa huhtikuussa kaverit joka päivälle. Ja viittaa sitten ap:hen, joka ei kyllä ole mssäön kertonut näin tekevänsä. Ja ilmoittaa ettei ap:tä täten huolisi kaveriksi.

Ei toi nyt kovin rakentavaakaan ollut, vai mitä?

Aloitus ei ole AUTOMAATTISESTI tuomitseva, mutta ap.n vastsusten valossa alkaa näyttää siltä.683

Vierailija
45/48 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomaa, että sinä kaipaat kaveria seuraksi, mutta kaikesta päätellen kukaan ei ole koko kesänä kaivannut sinua seurakseen. Osaatko vetää johtopäätöksiä?

Olen tylsää seuraa ja jatkan jatkossakin yksin. Näillä mennään. Oma seura, paras seura. Ei tule pettymyksiä.

Ja taas marttyyriytta. No, jos kerran tykkäät olla yksin niin mitään ongelmaahan ei ole.

Vierailija
46/48 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on ite ittensä paras kaveri, voi mennä minne ikinä huvittaa.

Vierailija
47/48 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurjia kavereita sulla, mutta vaikutat kyllä itsekin vähän aloitekyvyttömältä. Vaikka olisikin sovittu tapaaminen, on ihan hyvä varmistaa vielä samana päivänä ennen tapaamista esim. tekstarilla, että toinen on varmasti tulossa. Jos kaveri ilman hyvää syytä peruu viime tingassa tai jopa tekee oharit, siitä on ihan oikeus loukkaantua ja vaatia asialle selitystä. Jos selitystä ja pahoittelua ei kuulu, kyseinen tyyppi ei ole kaverisi, ja voit unohtaa hänet. Sitä ihmettelen, miten et päässyt yksin rannalle. Hyvät säät menivät hukkaan oman saamattomuutesi vuoksi.

Vierailija
48/48 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten ihan "story of my life", mutta mun elämäni versiossa ois vielä sellanen lisä, että lopulta huomaisin esim. somesta että nämä kieltäytyneet 'kaverit' ovat lähteneet lopulta keskenään rannalle ilman minua :D Tämmönen muuten kerran tapahtuikin.