Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun mies ei puhu

Vierailija
18.08.2018 |

Kun yritän jutella hankalista asioista, esim suhteemme tilasta tai omasta harmituksesta, mies ei avaa edes silmiä. Istuu sohvalla, laittaa silmät kiinni, ei vastaa, ei kommunikoi, ei tule vastaan.. itse en huuda tai raivoa vaan normaalilla äänensävyllä pyydän miestä puhumaan.

Tilanne loppuu, kun menen pois ja mies jää yleensä sohvalle loppupäiväksi/yöksi.

Ei tee mitään. Katsoo vain telkkaria, jättää koiran ja kodinhoidon minulle.

Tämä jatkuu niin kauan kun pyydän anteeksi. Vaikka minulla ei olisi mitään anteeksipyydettävää.

Suurin syy ongelmiimme on tämä miehen puhumattomuus, ja että hän jättää minut yksin, kun tulee hankaluuksia vastaan.

Olen vain niin poikki tähän.. Haluaisin voida kommunikoida avoimesti ja niin että minullakin on jotain väliä..

Ap

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvuus? Ei omaa minuutta, jos näin ei ihmekään, ettei osaa puhua. Selektiivinen mutismi? Puhuuko kodin ulkopuolella? Aleksitymia? Kyvyttömyys tunnistaa ja ilmaista tunteita?

Mä luulen että mies on jotenkin läheisriippuvainen. Ei osaa tehdä mitään yksin / itse. Jos pitäisi - hän menee täysin lukkoon eikä tee mitään. Minun pitää aina ottaa se vetovastuu kaikesta. Alussa se ei niin näkynyt, koska olin tottunut toimimaan yksin ja itsenäisesti, mutta ajan päästä huomasin, ettei mies edes omaa autoaan saa vietyä huoltoon, vaan sekin jää minulle. Ap

Sulla on miesvauva joka pitää sua äitihahmona. JUOKSE.

Vierailija
42/47 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut aina iloinen ja osannut pitää asioistani huolta, paitsi kun lasteni äidille tuli tarve kontrolloida kaikkea, lempiruoastani lähtien. Ennen hän oli täysin normaali vastuullinen nainen. Lapsiarjessa ei minun panokseni, yli puolet kotitöistä, autonhuollot, remontit ym muu ei enää riittäneetkään, vaan nämä piti tehdä naisen tavalla. En tehnyt, vaan annoin hänen tehdä asiat niin kuin parhaaksi näki. Lapsenkaan kanssa en osannut olla. Minusta ei ollut mihinkään, joten miksi edes yrittäisin. Aikansa kun tätä kesti, ainoa asia minkä osasin oli lähteä suhteesta. Nyt osaan taas pestä lasten pyykit ja vähän muutakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattomasta kodista ei tule terveitä lapsia. Joskus fyysinen väkivaltakin jättää pienemmät jäljet.

Vierailija
44/47 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töistä ihmistä EI VOI MUUTTAA. Rakastat mies-vauvaa eli olet hänelle kodinkone ja huolehdit suhteestanne.Mieti,haluatko ihan oikeasti tuota,jos et,niin eipä sulle jää vaihtoehtoja.Tuollaisen olet ottanut ja tuollaisena tulee pysymään hamaan tappiin....iän myötä vain pahenee

Vierailija
45/47 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ikävää!

Vierailija
46/47 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ollut aina iloinen ja osannut pitää asioistani huolta, paitsi kun lasteni äidille tuli tarve kontrolloida kaikkea, lempiruoastani lähtien. Ennen hän oli täysin normaali vastuullinen nainen. Lapsiarjessa ei minun panokseni, yli puolet kotitöistä, autonhuollot, remontit ym muu ei enää riittäneetkään, vaan nämä piti tehdä naisen tavalla. En tehnyt, vaan annoin hänen tehdä asiat niin kuin parhaaksi näki. Lapsenkaan kanssa en osannut olla. Minusta ei ollut mihinkään, joten miksi edes yrittäisin. Aikansa kun tätä kesti, ainoa asia minkä osasin oli lähteä suhteesta. Nyt osaan taas pestä lasten pyykit ja vähän muutakin.

Ei tullut sitten mieleen puhua vaimon kanssa?

Vierailija
47/47 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töistä ihmistä EI VOI MUUTTAA. Rakastat mies-vauvaa eli olet hänelle kodinkone ja huolehdit suhteestanne.Mieti,haluatko ihan oikeasti tuota,jos et,niin eipä sulle jää vaihtoehtoja.Tuollaisen olet ottanut ja tuollaisena tulee pysymään hamaan tappiin....iän myötä vain pahenee

Täällä yksi miesvauva jonka vaimo luuli että en tee mitään. Nykyän ex-vaimo joka ei lopulta selviä itse. Harmillista että peiliin katsotaan vasta kun kaikki on jo ohi. Niitä naisvauvojakin löytyy yhtäläillä. Tosiaan ei kannata ottaa tälläistä puolisoa joka on alusta alkaen vastuuton. Miksi tämä on niin vaikeaa sisäistää? Jos sellaisen on ottanut, niin jokainen kestäköön seuraukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme