Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisin paljon mieluummin lihava ja ruma. Elämä olisi paljon helpompaa

Vierailija
18.08.2018 |

Olen hoikka ja tykkään valtavasti urheilusta ja pallopeleistä, naama nyt ei omasta mielestä ole kummoinen. En missään nimessä ole ujo enkä hiljainen vaan helposti naurava ja perus iloinen.
Voin siis sanoa että minussa ei oikeastaan ole "mitään vikaa".
Ja se on se ongelma. Muut höntsäporukassakin on lihavia, kauhean pitkiä, rumia, kömpelöitä.. Heissä on joku kiva pikku "vika" joka tekee heistä heitä itseään.

Itse kuulen jatkuvasti kettuilua siitä että kuinka olen niin hoikka, atleettinen, nätti, hyvin pukeutuva.. Eli toisin sanoen turhamainen ja täytyyhän mun olla jotenkin ilkeä ja itseäni täynnä!?
Olisi paljon helpompaa olla joku "vika" ettei kukaan uskaltaisi jatkuvasti kettuilla ja saisi asioita helpommin anteeksi.
Multa ei vaadita kuin pieni virhe, niin siitä saa rääkyä kaikki, kun se mukavan tukeva rouva vieressä saa rauhassa olla ihan tumppu ja häntä vaan kannustetaan.
Epäreilua. Rupean lihottamaan itseäni ja annan tukan kasvaa silmille ja annan kulmakarvojen rehottaa ja lähden kylille lököverkkareissa joissa mielellään puklua ja vauvan kakat.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole näin? Jos olet läski tai ruma, antaa (varsinkin naiset) sun olla rauhassa?

Vierailija
2/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksesi ei ole vaikea saavuttaa toivomaasi olotilaa. Sipsejä ja sidukkaa palloon vaan oikein urakalla. Jätä meikit pois ja ahavoita naamasi. Joitakin etuhampaistasi kun vielä menetät, niin se on siinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrasta sekaporukassa

Vierailija
4/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot sä ainakin kova valittaja naiseksi jossa ei ole mitään vikaa.

Vierailija
5/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksesi ei ole vaikea saavuttaa toivomaasi olotilaa. Sipsejä ja sidukkaa palloon vaan oikein urakalla. Jätä meikit pois ja ahavoita naamasi. Joitakin etuhampaistasi kun vielä menetät, niin se on siinä.

Niinpä. Ei se hankalaa olisikaan, siinäpä se. Huonot vaatteet on helppoa löytää kirppikseltä, tukan voi jättää hoitamatta ja lihominen on viinalla ja mössöruoalla helppoa.

Vierailija
6/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan me haluamme olla rumia ja lihavia, koska silloin elämä on niin paljon hauskempaa ja helpompaa.

Vierailija
7/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot sä ainakin kova valittaja naiseksi jossa ei ole mitään vikaa.

Kyllä se mulkoilu ja vittuilu turhamaisuudesta rupeaa ketuttamaan. Ja se ettei saa tehdä pienintäkään mokaa.

Vierailija
8/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kateellisia sulle, kun eivät saa enää miesten ihailua.

Vierailija
9/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinä tajuat ap, että silkasta kateudesta tuossa on kyse.

Nuo naiset tiedostavat olevansa ilkonäöltään alemmalla tasolla kuin sinä, eivätkä sitä oikein tahdo kestää.

Vierailija
10/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkihan me haluamme olla rumia ja lihavia, koska silloin elämä on niin paljon hauskempaa ja helpompaa.

Näyttää olevan.

Vierailija
11/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita meikkiä, tai vielä parempi: tee meikillä itelles jotain arpia tai tee iho epätasaisen väriseksi. Jätä hiukset pesemättä, leikkaa ruma kampaus, värjää harmaaksi, laita rumia vaatteita. No et kuitenkaan tee näin, et oikeesti halua olla ruma, kunhan piti päästä vähän valittamaan. Mutta näin helppoa se olis tehdä itsestään ruma, kyllä siihen kaikki kykenee.

Vierailija
12/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen törmännyt ihan samaan. Meiltä hyvännäköisiltä ja hoikilta vaaditaan paljon enemmän. Moni on niin kateellinen ja katkera. Tsemppiä, lihottaminen ei ole ratkaisu. 

Vierailija
13/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän sinä tajuat ap, että silkasta kateudesta tuossa on kyse.

Nuo naiset tiedostavat olevansa ilkonäöltään alemmalla tasolla kuin sinä, eivätkä sitä oikein tahdo kestää.

Ja höpö höpö. Minulla ei mene yhtään sen paremmin kuin heilläkään, vaikka en ole raskauskiloja saanut pidettyä tai en ole vielä rupsahtanut. Olen ihan saman lainen ihminen enkä ole kenellekään huomautellut läskistä, mutta mulle on oikeus tulla sanomaan että sinä kun olet niin tarkka ulkonäöstäsi.. Paskat ole!! Olen tälläinen kuin olen.

Vierailija
14/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asti pituus on ollut vika? Itse olen 180cm ja korostan pituuttani vielä korkeilla koroilla.

Vierailija
15/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne on kateellisia sulle, kun eivät saa enää miesten ihailua.

Ja mitäs hittoa sillä tekee. Kaikki rupeaa tässä iässä ja varsinkin vanhempana olemaan äitejä ja vaimoja ja jopa mummuja. Mitä hiivattia miesten ihailulla tekee? Se saa jäädä minun mielestäni parikymppisille tytöille.

Vierailija
16/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä asti pituus on ollut vika? Itse olen 180cm ja korostan pituuttani vielä korkeilla koroilla.

No useimpa kuulen näiltä 180 cm ja 100 kg että minulla on helpompaa kun olen pieni ja sievä.. VOI OKSETUS! Ja ihan samoin on nämäkin naiset perheellisiä ja työssä. Mitäs muuta voi saada??

Vierailija
17/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinulla tosiaankaan ole mitään heikkouksia vai oletko peittänyt ne niin tehokkaasti? Muita ihmisiä ärsyttää kun olet niin täydellinen? Sori vaan mutta kuulostaa kyllä tosi kummalliselta.

Vierailija
18/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kun sulle on aina ollut niin tärkeää päästä nopeasti raskauskiloista"

Tai "sä oot niin tarkka vaatteistasi" tai "sä oot varmaan turhan tarkka syömisistäsi, et saako sun lapsetkaan tarpeeksi rasvaa" tai jotain muuta paskaa.

Jos menisin jauhamaan samaa skeidaa jollekin tavallisen näköiselle eukolle käänteisesti, saisin varmaan köniini.

Vierailija
19/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinulla tosiaankaan ole mitään heikkouksia vai oletko peittänyt ne niin tehokkaasti? Muita ihmisiä ärsyttää kun olet niin täydellinen? Sori vaan mutta kuulostaa kyllä tosi kummalliselta.

Pitäisikö tässä alkaa tekemään tahallaan virheitä? En ole ap mutta tilanne on täysin sama. Yritän olla mahdollisimman vaatimaton, enkä retostele koskaan. Silti tuntuu että hyvät suoritukseni on paha pala monille. 

Vierailija
20/50 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porukassanne voi yksinkertaisesti olla sellainen ilmapiiri joka kannustaa itsestään hieman epävarmoja ja tavallisen näköisiä naisia ja nokkii siinä ohessa niitä joilla menee ulkoa päin katsottuna "paremmin." Ihmiset ovat taipuvaisia uskomaan että hoikilla perusnäteillä elovenatytöillä ei ole elämässään todellisia vaikeuksia, niin pönttö oletus kuin se onkin. Ehkei porukka ajattele näin suoraan, mutta pyrkivät alitajuisesti pitämään sinut nöyränä ja ruodussa korostamalla niitä virheitä joita sinusta löytävät. Ehkä he ajattelevat ettei kaunis nainen tarvitse sympatiaa kuten he.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi