Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on mielestäsi tyypillinen kunkin puolueen äänestäjä?

Ta-ne-lli
17.08.2018 |

Esim. että persua äänestää möhömahainen taksikuski, demaria Aarikka-kaulakoruinen perhepäivähoitaja, kokoomusta räätälillä teetetyssä puvussa salkun kanssa eestaas suhaava juppi jne.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistoa rastapäinen inkahupparihörhö joka pajauttelee eikä käy töis (ehkä kirjoilla yo:ssa)

Mikä on inkahuppari?

Vierailija
42/45 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persuja kouluttamaton sovinisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepulaista pyöreä metsänomistaja jolla on maaseutu tausta, kokoomusta perintörahoilla aina kekkaloinut gourmeeta syövä lähiönkasvatti, vihreitä isosta kaupungista kotoisin oleva akateeminen, persuja maaseudulla juuret kasvattanut katkera äidinpoika. Vasemmistoliittoa köyhä taiteilija tai duunari.

Vierailija
44/45 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän milloin mitäkin puoluetta tilanteesta ja kokemuksista riippuen. Ihan liikaa yleistetään joka asiassa nykyään. 

Vierailija
45/45 |
24.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihreitä äänestää omenapuhelimen omistava, Puu-kaupunginosassa asuva, korkeastikoulutettu intersektionaalinen feministi, joka kasvattaa lapsensa sukupuolineutraalisti. Kierrättää, on vegaani, hyvätuloinen. Majoittaa tp-hakijaperheen kotiinsa. Saattaa olla töissä mainostoimistossa tms. Lomailee Berliinissä.

Kepua maaseudulla asuva, joka on vain oppinut, että se on oltava kepu eikä mikään muu. Muita varsinaisia perusteita puoluevalinnalle ei olekaan. On kyseenalaistamaton kannattaja tyyliin "Se Tiilikainen/Sipilä/Pekkarinen on niin viksu!"

Unohdit Vihreiden kohtaan lisätä, että vihaa kantasuomalaisia.

Pitää myöntää, että olen entinen omenapuhelimen omistaja, vaikka olen ollut ensimmäisestä äänestyskerrasta asti perussuomalaisten äänestäjä. En tiedä sitten, luokitellaanko

Häh? Luuletko että ketään feministiä kiinnostaa miltä joku ihminen näyttää. Tasa-arvo on sitä että jokainen saa olla juuri sellainen kuin on. 

Itse olen myös vahva, harrastan monenlaista urheilua, myös painonnostoa, olen 5-kymppinen nainen, äänestän vihreitä. Ja olen myös feministi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi