Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri vilpitön tällä(kin) kertaa?

Vierailija
17.08.2018 |

Pari kuukautta sitten avauduin yhdelle työkaverille, kun meni hermot hänen ns. turhan jauhamiseensa ja mun nimen hokemiseen töiden lomassa.
Jo tällöin hän tosin hieman yllättyneenä sanoi, että ei kyse ollut mistään ärsyttämisestä, kun kysyin, että mikä oikein on.

Mut nyt sit tänään hän meinas alkaa hokemaan sitä samaa, mutta sit sanoi, että "älä ota vakavasti, höpisen taas yksinäni jotain... ei tarvi vetää herneitä.."
Mut oisko tohonkin kuitenkin piilotettu kettuilua siitä, että hermostuin hänelle? Vaikka äänensävy oli ystävällinen. Vastasin hymyillen, että "ei se mitään".

Ja ei kyllä muuten noin yleensä mitenkään oo mua ärsyttänyt kuitenkaan ja hänen luonteensa tosiaan on sellanen hulivili.

Olenko liian vainoharhainen, huumorintajuton ja otan itseni liian vakavasti?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän parikin ihmistä, jotka jankuttavat toisten ihmisten nimiä ja kyselevät/taistelevat samoja kysymyksiä ihan tylsyyttään. Kun itse keskityn töihin, en pysty heidän kysymyksiinsä vastailemaan, eikä mieleeni tulisi keskeyttää muiden töitä, kuin erittäin hyvästä syystä. Oi avokottorit, mikä mahtava idea!

Vierailija
2/3 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vispis kirjoitti:

Tiedän parikin ihmistä, jotka jankuttavat toisten ihmisten nimiä ja kyselevät/taistelevat samoja kysymyksiä ihan tylsyyttään. Kun itse keskityn töihin, en pysty heidän kysymyksiinsä vastailemaan, eikä mieleeni tulisi keskeyttää muiden töitä, kuin erittäin hyvästä syystä. Oi avokottorit, mikä mahtava idea!

Kiinnostavaa kuulla. Muita kokemuksia?

Miks ootte alapeukuttaneet aloitukseni?

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tyyppi toisaalta negatiiviselta tai pahoinvoivalta vaikuta, et purkaisi sitä minuun tms. Ja eikai pahoinvointi tuolla tavalla ilmenisikään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi