Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ostaisitteko 13v nuoren huoneeseen uudet pussilakanat hintaan 40€/kpl?

Vierailija
17.08.2018 |

ja hinta ei rikkaille ole kova mutta emme ole edes hyvätuloisia, entiset on kuulemma liian lapselliset, kun on tähtiä ja viiruja, toivoo myös mattoa ym...mistä näitä saisi hyvällå hintaa? Kaikkialla kallista!! H&M myös kallis nykyään ja Jotex

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi teinillä pitää olla kaksi settiä lakanoita? Onko sillä 2 peitettä ja 2 tyynyä?

Meillä lakanat vaihdetaan kerran viikossa, mutta hikinen teini joka toinen päivä. Siitä syys on vaihtolakanat. On nimittäin mukavaa kun voi mennä nukkumaan raikkaisiin lakanoihin eikä nukkua ympäri vuoden samoilla lakanoilla.

Siis mitä!? Joka toinen päivä vaihtaa lakanat! Eihän ne nyt parissa yössä miksikään mene, jos käy vielä illalla suihkussa. Kai teini vaihtaa lakanat itse, eikä vaadi äitiä vaihtamaan?

Vaikka suohkussa käy niin teini on kova yöhikoilija kuten vanhempansa. Aamulla lakanat niin kuin teinikin ovat ihan hiestä märkiä, siksi passitan teinin kahdesti päivässä suohkuun.

Yöhikoilusta puhutaan silloin, kun liiallista hikoilua esiintyy yöaikaan melko säännöllisesti ja siinä määrin, että se selvästi häiritsee nukkujaa. Vaikeassa yöhikoilussa yöasu ja vuodevaatteet ovat aamuisin niin märät, että ne joudutaan vaihtamaan. Usein hikoilua esiintyy vain yöaikaan. Yöhikoilu kohdistuu etenkin pään ja ylävartalon alueelle. Yöhikoilu on melko yleinen vaiva. Eräässä tutkimuksessa kysyttiin yli 2 200 yleislääkärin potilaalta (kaikenikäisiä, keskiarvo 50 vuotta) yöhikoilun esiintymistä viimeisen kuukauden aikana ilman makuuhuoneen liiallista lämpötilaa. Potilaista 23 sadasta vastasi myöntävästi. Useimmilla hikoilua oli korkeintaan yhtenä kahtena yönä viikossa, mutta 6:lla sadasta useimpina öinä. Eniten hikoilua esiintyi 40–60-vuotiailla. Kun on kysytty väestöltä yöhikoilusta, yleisyys on ollut selvästi alhaisempi. Laajimman tutkimuksen perusteella viisi ihmistä sadasta kertoi häiritsevästä yöhikoilusta.

www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00805

Vierailija
42/43 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä jyskissä on ihan hyviä lakanoita. Oon ostanu alesta 15e/setti ja ollut melko kovalla käytöllä. Ei tosin vedä vertoja luhtalle tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en huonoissa lakanoissa tykkää nukkua itsekkään. 40€ on suorastaan halpa hinta jos settiin kuuluu aluslakana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän