Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalien hyökkäävä myynti

Estot päälle
17.08.2018 |

Vituttaa että noi salit ei osaa jättää rauhaan vaikka selkeellä Suomen kielellä sanoo en liity ei kiinnosta! Etenkin noi naistensalit

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Estot päälle kirjoitti:

Vituttaa että noi salit ei osaa jättää rauhaan vaikka selkeellä Suomen kielellä sanoo en liity ei kiinnosta! Etenkin noi naistensalit

Ni vedäs tästä.. Olen käynyt samalla salilla nyt 12 vuotta. En siis ole he-man vaan kuntoilen muuten ja pidän peruskuntoani yllä jne. Soittivat 4 kertaa ja eri tyyppi, niin hei kiinnostaisko jäsenyys. Meillä nyt supertarjous jne. Sanoin et jos kattoisitte sitä listaa, niin olen ollu jo 12v asiakas.. Olet neljäs soittaja.. Sitten soitin itse sinne, että laitas ne listat nyt kuntoon kun ei jaksais koko aika vastailla eri tyypeille.

Vierailija
2/8 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ymmärrä vaikka mitä sanois ku on pakko liittyä !!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sitä  numeroa pakko  jaella joka paikkaan?

Mulla ei ole koskaan ollut moisia ongelmia.

Vierailija
4/8 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku laki pitäs tulla tohon pommittamiseen kyllä kokemusta on kokoajan viestiäkin että no jokos pääset tutustumaan! Ihan turhaa käydä missään salilla ku muutaki paljo kivempaa liikuntaa on keksitty

Vierailija
5/8 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene sinne salille.

Vierailija
6/8 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enliityikinä kirjoitti:

Joku laki pitäs tulla tohon pommittamiseen kyllä kokemusta on kokoajan viestiäkin että no jokos pääset tutustumaan! Ihan turhaa käydä missään salilla ku muutaki paljo kivempaa liikuntaa on keksitty

Oma vika kun olet mennyt antamaan luvan lähettää kyseisiä viestejä. Ilman lupaa ne ei saisi sellaisia lähettaa...

Vierailija
7/8 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootit siellä myy ku ei mee perille vaikka numeron antass tästä lähin annan väärän numeron

Vierailija
8/8 |
18.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lupaa ei oo annettu pommittaa :) ei kiinnosta olla mikään fitnesspelle vääntää jotai huonolaatusta konetta jossai hielle haiseval hallissa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän