Mitä ajattelisitte miehestä, jolla on alaselässään tatuointi "exit only"?
Kommentit (71)
Homo mulle tuli ekana mieleen. Miksi heteron pitäisi tuollaista painottaa, harvemmin kai naiset haluavat miehiä persseeseen panna :D
Lapsuuden tai nuoruuden ihmissuhteissa ollut jotain outoutta joihin itse ollut syytön. Ehkä hänelle tulee mieleen homoajatuksia joita vihaa.
Seksuaalisesti estynyt tai kaappihomo.
En tiedä mistä pitäisi ensin järkyttyä: siitä että miehellä alaselkätatuointi, vai siitä että joku uhrasi ainoaa nahkaansa noin vanhan vitsin levittämiseen
Hepinkutina kirjoitti:
Suljettu-mielinen paska.
Ei tuohon tule väliviivaa.
Tuolla tatuoinnilla Halme pääsi julkisuuteen ja sitten eduskuntaan!
Mikä tarve tälle vanhalle paskaketjun nostolle oli?
Mies joka ottaa varman päälle. Jos vaikka sammuu jossain bileissä niin on hyvä turva mahdolliselta rais kaa jalta. Se on vähän kuin sanoisi "Stop! don't touch me there. This is my no no space", joskin hieman lyhyempi tatuoitava.
Bodarilla saattaa lukea "eggshit only"
Hepinkutina kirjoitti:
Suljettu-mielinen paska.
Ei kyllä jengi suomea paljon nykyään osaa. Umpimielistä ehkä tarkoitit tahi ahdasmielistä.
"Exit only"-tatuointi tarkoittaa, että on homostelussa se parrua antava eikä parrua saava osapuoli. Tämä nopeuttaa asiasta sopimista kun rooli on jo valmiiksi tatuoitu.
Itse miehenä uskaltaisin lähteä tällaisen miehen kanssa vaikka homobaariin, koska tietää heti takaa lukemalla, että kyseessähän on Heteromies isolla H:lla.
Hupaisa homofoobikko. 50 % todennäköisyydellä paljoo Mestaria.
Juntti.