Eikö tällainen ruma nainen ansaitse rakkautta?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasta ensin. Rakkaus on niin vahva sana, mutta ole ystävällinen kaikille ja kohtaa ihmiset oikealla asenteelle. Rakkauden pyytäminen on ikävä ilmiö ja karkoittaa eikä se liity ulkonäköön.
On totta, että jotkut on kauniimpia kuin toiset, mutta rumuus tulee sisältäpäin.
Uskon, että jokainen ihminen voi olla mielyttävä, jos hoitaa itseään ja suhtautuu muihin hyvin. Sillä tavalla rakkauksin voi löytyä.
Viisaita sanoja.
Kuulostaa siltä, että noin se menee. Mutta miten "hoidetaan itseään"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se todellakaan ole siitä ulkonäöstä kiinni, mikäli ei ole ihan epämuodostunut. Sitä (tai nirsoja miehiä) on turha syyttää, vika on jossain muussa. Luonteessa, käytöksessä, pahanhajuisessa hengityksessä, you name it.
Terveisin ruma läski, joka on saanut rakkautta yllin kyllin.
Mistä olet sitä saanut? En ole koskaan ollut lihava, mutta mulla on ollut vain huonoja (väkivaltaisia tai pettäviä) miehiä ja niitäkin aivan muutama. Kertoisitko, mikä luonteessa tai käytöksessä karkoittaa? Hengitykseni on raikas.
T. Eräs ruma nainen Helsingistä
Laajenna reviiriä, miksi tyytyä helsinkiläisiin pettureihin ja väkivaltaisiin narsisteihin.
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä ap, unohda se mahdollinen rumuus. Etkä kuitenkaan edes ole niin ruma. Nyt vain reippaasti asenne kohdilleen, katso peiliin ja totea, että näillä mennään ja hyvin menee :)
Kuulostaa kivalta, mutta kun ei se noin mene käytännössä. Mun pitäisi muuttua toisenlaiseksi oikeasti.
T. Ruma nainen (ei ap)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se todellakaan ole siitä ulkonäöstä kiinni, mikäli ei ole ihan epämuodostunut. Sitä (tai nirsoja miehiä) on turha syyttää, vika on jossain muussa. Luonteessa, käytöksessä, pahanhajuisessa hengityksessä, you name it.
Mistä olet sitä saanut? En ole koskaan ollut lihava, mutta mulla on ollut vain huonoja (väkivaltaisia tai pettäviä) miehiä ja niitäkin aivan muutama. Kertoisitko, mikä luonteessa tai käytöksessä karkoittaa? Hengitykseni on raikas.
Laajenna reviiriä, miksi tyytyä helsinkiläisiin pettureihin ja väkivaltaisiin narsisteihin.
Kyllä mulle kelpaisi mies muualtakin Suomesta tai jopa ulkomailta, mutta heihin on hankalaa törmätä arjessa.
T. Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pitkää parisuhdetta ja muutama irtosuhde siinä välissä - tosin silloin olin väliaikaisesti laihempi. Väkivaltaiset ja pettävät miehet on sentään jättäny mut rauhaan, onneksi... lähinnä tanssipaikoista on miehet löytyneet, lavatansseista viimeisin.
Luonteesta en osaa sanoa, jokainen kai pitää omaa luonnettaan ihan tavallisena. Minua on sanottu vilpittömäksi ja teeskentelemättömäksi. Ujonsorttinen olen kyllä nuorempana ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi pitkää parisuhdetta ja muutama irtosuhde siinä välissä - tosin silloin olin väliaikaisesti laihempi. Väkivaltaiset ja pettävät miehet on sentään jättäny mut rauhaan, onneksi... lähinnä tanssipaikoista on miehet löytyneet, lavatansseista viimeisin.
Luonteesta en osaa sanoa, jokainen kai pitää omaa luonnettaan ihan tavallisena. Minua on sanottu vilpittömäksi ja teeskentelemättömäksi. Ujonsorttinen olen kyllä nuorempana ollut.
Hmm, olen aina ajatellut, että olisi jännää mennä lavatansseihin. En ole ikinä käynyt sellaisissa. Ja olen tykännyt lähinnä sellaisesta musiikkivideotyylisestä show-tanssista nuorempana (joskus harrastinkin sellaista + jazztanssia), en paritansseista.
T. Ruma nainen Helsingistä
Ei kukaan ole ruma, naiset varsinkaan.
Toiset vaan ovat enemmän viehättäviä ja toiset vähemmän.
Kauneus on vain pintaa, sisäinen kauneus on tärkeintä, mutta ongelma on vaan siinä että sitä ei pysty ulkopäin heti huomaamaan.
Mä oon palstalta oppinut, että ulkoisesti epäviehättävät ihmiset ei ikinä saa oikeaa rakkautta. Vaikka olisivat suhteessa, joka omasta mielestään on hyvä ja rakastava, kyse on aina vain siitä, että toinen tai molemmat on tyytyneet siihen rumaan/lihavaan tms. partneriin. Kaikki haluavat huippuhyvännäköisen kumppanin ja muunlaiseen on täysi mahdotonta oikeasti rakastua.
Missä nämä netin rumat naiset oikein liikkuvat, kun niitä ei koskaan näe missään
Vierailija kirjoitti:
Ansaitse? Onko se joku ihmisoikeuksiin kirjattu juttu, että jokainen ansaitsee rakkautta? Eiköhän se ole jokaisen ole ihan itse tehtävä töitä sen rakkautensa eteen.
Olin juuri tulossa kommentoimaan samaa. Omituinen ajatusmalli. Vähän vastaava kuin näillä kilttimiehiksi (oikeasti kyseessä ärsyttävämiehet) itseään väittävillä että naiset on järjestään pahoja, kun eivät ymmärrä hänelle antaa, vaikka hän sen ANSAITSEE.
No mutta. Nyt näitä erinäisiä ketjuja luettuani ymmärrän myös sen eräänkin hyvin oudon kerran, kun kaupungilla miesystäväni kanssa törmäsin yhteen ei edes läheiseen työkaveriin. Ja oletetun tervehtimisen sijaan sehän meni jotenkin ihan sekaisin ja näin kun katsoi ensin miestäni päästä varpaisiin ja sitten minua niin, että ilmeessä oli pelkkää inhoa ja vihaa.
Koskaan myöhemmin ei töissä enää edes tervehtinyt. Onneksi emme ole enää samassa paikassa, koska aika kuumottavaahan se oli.
Aina ihmetellyt, että mitä tuossa oikein tapahtui. Mutta jotain tälläistä ansaitsemiseen liittyvää varmaan se oli.
Ja huom. minä en kyllä missään kohtaa ollut ikinä antanut ymmärtää, että kiinnostusta olisi. Kunhan nyt vain kohtelin niin, kuin toivon itseäni kohdeltavan eli perusystävällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uliseva ihminen ei ansaitse rakkautta, oli ruma tai kaunis. Kenenkään ei tarvitse antaa sinulle rakkautta vain sen takia, että haluaisit sitä. Rakkaus on rakkautta ja sen eteen tulee tehdä töitä.
Töitä? Mitä töitä kauniit naiset tekevät rakkauden eteen? Kävelevät huoneeseen ja heilauttavat hiuksiaan ja paikalla on heti liuta ukkoja läähättämässä ja rakastamassa.
Ensinnäkin joku vonkaava ukko jossain ei ole rakkautta nähnytkään.
Toisekseen kauniillekaan ei tehdä aloitteita. En tiedä kenelle niiyä tehdään, minulle ei aimakaan, vaikka llen kuulemma kaunis ja on monesti pyydetty malliksikin ja koekuvaulseen. Silti vaan kaikki suhteeni ovat alkaneet niin, että olen itse joutunut tekemään aloitteen eli mennyt miehen luokse ja alkanut jutella hänelle baarissa. Puolisoni sain niin, että menin baaritiskille ehdottamaan hänelle suorasanaisesti seksiä.
Kolmanneksi katkeruus näkyy ihmisestä läpi sekä mkehis että naisissa. Suhun pätee samat ohjeet kuin palstan katkeraan naisettomaan mieheen. Kehitä itseäsi, panosta ulkonäköön ja muihin ominaisuuksikn kaikki mitä pystyt ja ota iloinen elämänmyönteinen asenne, tähtää oman tasoiseen puolisoon ja mene itse tekemään aloitteita. Ja tee Prisma-testi, niin huomaat suurimman osan pariskunnista näyttävän suoraan sanoen erittäin arkisilta, ei suinkaan kauniilta ja komeilta.
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä netin rumat naiset oikein liikkuvat, kun niitä ei koskaan näe missään
Ei me liikuta paljon muualla kuin netissä ja pimeässä.
Tuntuu kamalalta sanoa, mutta tiedän erään naisen josta moni varmasti ajattelee, että onpa ruma ihminen. Hyvin pitkä ja maskuliininen, ns kirveellä veistetyt kasvot. Mutta voi hyvä luoja kuinka mahtava persoona! Hänellä on ihan hyvännäköinen mies ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla että kävisi vähän parempi flaksi jos tulisitte sieltä kellarista ulos päivänvaloon, saattaisitte yllättyä positiivisesti.
Ja nettimaailma on sellainen viidakko jota ei kannata käyttää ensisijaisena kumppanin etsintä kanavana.
Kasvokkain on paras ja tehokkain tapa, vaatii kyllä rohkeutta mutta myös tulosta tulee.
Työpaikan, ystävä/kaveripiirin, harrastusten kautta voi tavata hyvän tyypin.
Ja kirkko, kirjasto, yliopistot ovat paikkoja joista voi löytää hyvän miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ansaitse? Onko se joku ihmisoikeuksiin kirjattu juttu, että jokainen ansaitsee rakkautta? Eiköhän se ole jokaisen ole ihan itse tehtävä töitä sen rakkautensa eteen.
Olin juuri tulossa kommentoimaan samaa. Omituinen ajatusmalli. Vähän vastaava kuin näillä kilttimiehiksi (oikeasti kyseessä ärsyttävämiehet) itseään väittävillä että naiset on järjestään pahoja, kun eivät ymmärrä hänelle antaa, vaikka hän sen ANSAITSEE.
No mutta. Nyt näitä erinäisiä ketjuja luettuani ymmärrän myös sen eräänkin hyvin oudon kerran, kun kaupungilla miesystäväni kanssa törmäsin yhteen ei edes läheiseen työkaveriin. Ja oletetun tervehtimisen sijaan sehän meni jotenkin ihan sekaisin ja näin kun katsoi ensin miestäni päästä varpaisiin ja sitten minua niin, että ilmeessä oli pelkkää inhoa ja vihaa.
Koskaan myöhemmin ei töissä enää edes tervehtinyt. Onneksi emme ole enää samassa paikassa, koska aika kuumottavaahan se oli.Aina ihmetellyt, että mitä tuossa oikein tapahtui. Mutta jotain tälläistä ansaitsemiseen liittyvää varmaan se oli.
Ja huom. minä en kyllä missään kohtaa ollut ikinä antanut ymmärtää, että kiinnostusta olisi. Kunhan nyt vain kohtelin niin, kuin toivon itseäni kohdeltavan eli perusystävällisesti.
Oletko niitä naisia joiden mielestä perusystävällisyyteen kuuluu vapautunut uskoutuminen henkilökohtaisista asioista, fyysiseen läheisyyteen hakeutuminen, halailu ja muu koskettelu, flirttailu ja kaksimieliset jutut? Näitähän riittää, ja sitten vielä ihmettelevät suureen ääneen kun kaikki miehet aina ihastuvat heihin, vaikka eivät tehneet mitään.
Koska tasoja ei ole, rakastuminen voi rumallekin naiselle "vain tapahtua".
Kukaan ei ANSAITSE rakkautta.
Toiset saa ja osaa jakaa rakkautta paremmin kuin toiset, kiinnostuvien ihmisten kohtaaminen on ehkä helpompaa ns kauniille ihmisille (tosin rakkaus ja se että toinen haluaa panna on kaksi eri asiaa).
Omassa tuttavapiirissä ’rakastettavimmat’ ihmiset eivät ole mitään erityisen kauniita (tai rikkaita tai älykkäitä) niissä tuntuu olevan joku muu vetovoimatekijä... onko se sitten se miten he lähestyvät toista ihmistä, suhtautuvat itseensä, miltä he tuoksuvat, mikä heidän ’auransa’ on vain whatever, mutta minulla sitä ei ole, ja olen vähän kateellinen...
Reilukerhon jäsen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisi olla että kävisi vähän parempi flaksi jos tulisitte sieltä kellarista ulos päivänvaloon, saattaisitte yllättyä positiivisesti.
Ja nettimaailma on sellainen viidakko jota ei kannata käyttää ensisijaisena kumppanin etsintä kanavana.
Kasvokkain on paras ja tehokkain tapa, vaatii kyllä rohkeutta mutta myös tulosta tulee.
Työpaikan, ystävä/kaveripiirin, harrastusten kautta voi tavata hyvän tyypin.
Ja kirkko, kirjasto, yliopistot ovat paikkoja joista voi löytää hyvän miehen.
Kiitos vinkeistä, mutta opiskelunsa jo suorittaneiden naisten ei kannata pyöriä yliopistolla tai sen kirjastossa ja uskovaisuus on kyllä suurin mahdollinen turn off miehessä. Ei millään pahalla.
Taas ruma ja negatiivinen ihminen ihmettelemässä miksei flaksi käy. Jos ois vähemmän itseään säälivä ja pitäis itsestään enemmän, sais seuraakin paremmin.
Mut ap jatka sä vaan itsesi säälimistä. Et sä näemmä opi mitään vaikka käy säännöllisin väliajoin täällä ihmettelemässä ja saat neuvojakin. Korja asenteesi ja lakkaa miettimästä ulkonäköäsi niin sustakin tulee viehättävämpi.