Eikö tällainen ruma nainen ansaitse rakkautta?
Kommentit (83)
Ei sitä kukaan vaan automaattisesti ansaitse, vaan se ansaitaan itse. Vähiten itsesäälillä onnistaa, kokeiltu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se todellakaan ole siitä ulkonäöstä kiinni, mikäli ei ole ihan epämuodostunut. Sitä (tai nirsoja miehiä) on turha syyttää, vika on jossain muussa. Luonteessa, käytöksessä, pahanhajuisessa hengityksessä, you name it.
Terveisin ruma läski, joka on saanut rakkautta yllin kyllin.
Mistä olet sitä saanut? En ole koskaan ollut lihava, mutta mulla on ollut vain huonoja (väkivaltaisia tai pettäviä) miehiä ja niitäkin aivan muutama. Kertoisitko, mikä luonteessa tai käytöksessä karkoittaa? Hengitykseni on raikas.
T. Eräs ruma nainen Helsingistä
Kaksi pitkää parisuhdetta ja muutama irtosuhde siinä välissä - tosin silloin olin väliaikaisesti laihempi. Väkivaltaiset ja pettävät miehet on sentään jättäny mut rauhaan, onneksi... lähinnä tanssipaikoista on miehet löytyneet, lavatansseista viimeisin.
Luonteesta en osaa sanoa, jokainen kai pitää omaa luonnettaan ihan tavallisena. Minua on sanottu vilpittömäksi ja teeskentelemättömäksi. Ujonsorttinen olen kyllä nuorempana ollut.
Hmm, olen aina ajatellut, että olisi jännää mennä lavatansseihin. En ole ikinä käynyt sellaisissa. Ja olen tykännyt lähinnä sellaisesta musiikkivideotyylisestä show-tanssista nuorempana (joskus harrastinkin sellaista + jazztanssia), en paritansseista.
T. Ruma nainen Helsingistä
Jos tanssitaitoakin kerran on, niin sinne vain! Itse en edes osaa kuin valssia ja sitäkin vain yhteen suuntaan pyörien.
t. ruma läski
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uliseva ihminen ei ansaitse rakkautta, oli ruma tai kaunis. Kenenkään ei tarvitse antaa sinulle rakkautta vain sen takia, että haluaisit sitä. Rakkaus on rakkautta ja sen eteen tulee tehdä töitä.
Töitä? Mitä töitä kauniit naiset tekevät rakkauden eteen? Kävelevät huoneeseen ja heilauttavat hiuksiaan ja paikalla on heti liuta ukkoja läähättämässä ja rakastamassa.
Ensinnäkin joku vonkaava ukko jossain ei ole rakkautta nähnytkään.
Toisekseen kauniillekaan ei tehdä aloitteita. En tiedä kenelle niiyä tehdään, minulle ei aimakaan, vaikka llen kuulemma kaunis ja on monesti pyydetty malliksikin ja koekuvaulseen. Silti vaan kaikki suhteeni ovat alkaneet niin, että olen itse joutunut tekemään aloitteen eli mennyt miehen luokse ja alkanut jutella hänelle baarissa. Puolisoni sain niin, että menin baaritiskille ehdottamaan hänelle suorasanaisesti seksiä.
Kolmanneksi katkeruus näkyy ihmisestä läpi sekä mkehis että naisissa. Suhun pätee samat ohjeet kuin palstan katkeraan naisettomaan mieheen. Kehitä itseäsi, panosta ulkonäköön ja muihin ominaisuuksikn kaikki mitä pystyt ja ota iloinen elämänmyönteinen asenne, tähtää oman tasoiseen puolisoon ja mene itse tekemään aloitteita. Ja tee Prisma-testi, niin huomaat suurimman osan pariskunnista näyttävän suoraan sanoen erittäin arkisilta, ei suinkaan kauniilta ja komeilta.
Pienikokoisille naisille usein tehdään aloitteita :-(. Myös nuorille naisille sataa ehdotuksia, olin suositumpi nuorena. Itse olen roteva 170-senttinen nainen. Tosin itseni pituisiakin näen parisuhteissa. Mutta olen ollut sellaisissakin parisuhteissa, joiden jälkeen olen iloinen, ettei aloitteita tule niin paljon.
Ota koira.
Siltä saat jotain suht vastaavia tunteita/reagointia.
Miehiltä et saa ku tuurilla munaa ja sitäkin säkki päässä.
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä netin rumat naiset oikein liikkuvat, kun niitä ei koskaan näe missään
Sulla on valikoiva katse. Oletko nähnyt sen videon, jossa kuvataan palloa heitteleviä ihmisiä ja pyydetään seuraamaan pelin etenemistä (en muista tarkkaan mitä tehtävää siinä teetettiin katsojalla). Videon keskivaiheilla pelaajien joukkoon kävelee gorillapukuinen henkilö. Suurimmalta osalta koko gorilla jää täysin huomaamatta, koska heidän huomionsa on kiinnittynyt niihin pelaaviin ihmisiin ja annettuun tehtävään.
Samalla tavalla sinun huomiosi kadulla kiinnittyy kauniisiin naisiin. Rumia naisia kyllä on, mutta sinä et heitä näe, koska he ovat sinulle ilmaa.
Minkä ikäinen olet? Kävisikö sinulle salasuhde?
Olen yli 30 vuotta aviossa elänyt ikämies enkä ole itsekään mikään komistus. Viimeiset noin 15 vuotta suhteemme on ollut vaimon aloitteesta seksitön, läheisyydetön ja hellyydetön asuinkumppanuus, kumpikin nukkuu omassa makuuhuoneessaan eikä toiseen kosketa. Muutenkin kuljemme omia teitämme emmekä käy satunnaisia lomamatkoja lukuunottamatta missään yhdessä. Erota en enää halua vastuuntunnosta puolisoani kohtaan, mutta ulkopuolinen suhde ei tässä tilanteessamme häntä loukkaisi.
Kaipaan kovasti naisen läheisyyttä, olen huomaavainen, hellä ja kiltti mies.
Reilukerhon jäsen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä netin rumat naiset oikein liikkuvat, kun niitä ei koskaan näe missään
Ei me liikuta paljon muualla kuin netissä ja pimeässä.
Voisi olla että kävisi vähän parempi flaksi jos tulisitte sieltä kellarista ulos päivänvaloon, saattaisitte yllättyä positiivisesti.
Ja nettimaailma on sellainen viidakko jota ei kannata käyttää ensisijaisena kumppanin etsintä kanavana.
Kasvokkain on paras ja tehokkain tapa, vaatii kyllä rohkeutta mutta myös tulosta tulee.
Työpaikan, ystävä/kaveripiirin, harrastusten kautta voi tavata hyvän tyypin.
Ja kirkko, kirjasto, yliopistot ovat paikkoja joista voi löytää hyvän miehen.
Ihan oikeastiko kirkko tai kirjastot? Tai yliopisto? Kirjastossa ei ole ikinä kukaan tullut iskemään ja kirkossa ollaan jumalanpalveluksessa, yliopistossa luennoilla tai seminaareissa.
Vierailija kirjoitti:
Ruma mies voi kuolla ilman ensimmäistäkään heteroseksikokemusta. Ruma nainen ei välttämättä.
Ei paljoa auta, jos olisit halunnut ensisijaisesti rakkautta, etkä vaan olla jollekin merkityksetön pikapano.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on valikoiva katse. Oletko nähnyt sen videon, jossa kuvataan palloa heitteleviä ihmisiä ja pyydetään seuraamaan pelin etenemistä (en muista tarkkaan mitä tehtävää siinä teetettiin katsojalla). Videon keskivaiheilla pelaajien joukkoon kävelee gorillapukuinen henkilö. Suurimmalta osalta koko gorilla jää täysin huomaamatta, koska heidän huomionsa on kiinnittynyt niihin pelaaviin ihmisiin ja annettuun tehtävään.
Samalla tavalla sinun huomiosi kadulla kiinnittyy kauniisiin naisiin. Rumia naisia kyllä on, mutta sinä et heitä näe, koska he ovat sinulle ilmaa.
En ole tuo jolle vastasit, mutta joskus erittäin harvoin näen naisen, joka on ns.ruma, ja sellainen kiinnittää huomioni kyllä, koska on poikkeuksellista. Useimmat naiset ovat hyvin tavallisen näköisiä, muutamia kaunottaria joukossa. Jotka ainakaan itseeni eivät tee mitään vaikutusta, koska ulkonäöllä ei ole minulle mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uliseva ihminen ei ansaitse rakkautta, oli ruma tai kaunis. Kenenkään ei tarvitse antaa sinulle rakkautta vain sen takia, että haluaisit sitä. Rakkaus on rakkautta ja sen eteen tulee tehdä töitä.
Töitä? Mitä töitä kauniit naiset tekevät rakkauden eteen? Kävelevät huoneeseen ja heilauttavat hiuksiaan ja paikalla on heti liuta ukkoja läähättämässä ja rakastamassa.
Ensinnäkin joku vonkaava ukko jossain ei ole rakkautta nähnytkään.
Toisekseen kauniillekaan ei tehdä aloitteita. En tiedä kenelle niiyä tehdään, minulle ei aimakaan, vaikka llen kuulemma kaunis ja on monesti pyydetty malliksikin ja koekuvaulseen. Silti vaan kaikki suhteeni ovat alkaneet niin, että olen itse joutunut tekemään aloitteen eli mennyt miehen luokse ja alkanut jutella hänelle baarissa. Puolisoni sain niin, että menin baaritiskille ehdottamaan hänelle suorasanaisesti seksiä.
Kolmanneksi katkeruus näkyy ihmisestä läpi sekä mkehis että naisissa. Suhun pätee samat ohjeet kuin palstan katkeraan naisettomaan mieheen. Kehitä itseäsi, panosta ulkonäköön ja muihin ominaisuuksikn kaikki mitä pystyt ja ota iloinen elämänmyönteinen asenne, tähtää oman tasoiseen puolisoon ja mene itse tekemään aloitteita. Ja tee Prisma-testi, niin huomaat suurimman osan pariskunnista näyttävän suoraan sanoen erittäin arkisilta, ei suinkaan kauniilta ja komeilta.
Pienikokoisille naisille usein tehdään aloitteita :-(. Myös nuorille naisille sataa ehdotuksia, olin suositumpi nuorena. Itse olen roteva 170-senttinen nainen. Tosin itseni pituisiakin näen parisuhteissa. Mutta olen ollut sellaisissakin parisuhteissa, joiden jälkeen olen iloinen, ettei aloitteita tule niin paljon.
Onpas taas soopaa. Sinä vain kuvittelet nuo aloitteet omassa mielessäsi kateellisena.
Olen kaunis ja lyhyempi nainen, eikä minulle tehty aloitteita nuorenakaan. Miehet päinvastoin pelkäävöt kauniita naisia. Kun olen mennyt juttelemaan miejille itse, he ovat sanoneet, etteivät olisi itse ikinä uskaltaneet tulla juttelemaan minulle.
Itsenikin pituisia näes parisuhteissa, sanoo 170-senttinen nainen... Jotenkin ymmärtäisin, jos noin sanoisi 190-senttinen.
Vierailija kirjoitti:
Itsenikin pituisia näes parisuhteissa, sanoo 170-senttinen nainen... Jotenkin ymmärtäisin, jos noin sanoisi 190-senttinen.
Näen
Vierailija kirjoitti:
Olen yli 30 vuotta aviossa elänyt ikämies enkä ole itsekään mikään komistus. Viimeiset noin 15 vuotta suhteemme on ollut vaimon aloitteesta seksitön, läheisyydetön ja hellyydetön asuinkumppanuus, kumpikin nukkuu omassa makuuhuoneessaan eikä toiseen kosketa. Muutenkin kuljemme omia teitämme emmekä käy satunnaisia lomamatkoja lukuunottamatta missään yhdessä. Erota en enää halua vastuuntunnosta puolisoani kohtaan, mutta ulkopuolinen suhde ei tässä tilanteessamme häntä loukkaisi.
Periaatteessa voisi käydä ainakin minulle. Tosin mieluiten haluaisin kokonaan oman kumppanin.
T. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Ja tuo pukki ja kuspää kertoo olevansa kilt´ti? Tämän vuoksi kiltit kannattaa kiertää mahd kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto... saan juuri tällaisia ehdotuksia miehiltä. Olen ruma ja ujo nainen, en ap.. kelpaisin kyllä syrjähypyksi tai sänkyyn mutta miehet ei jostain syystä käsitä miten alistavaa ja nöyryyttävää tuo on.
Tietysti kaipaan myös intiimiä suhdetta mutta haluaisin myös sen henkisen puolen kun toista kiinnostaa ajatukseni ja keskustella kanssani ja molemmin puoliset hellyyden osoitukset. Kun olen kipeä ja mies tuo teetä sänkyyn tai kun voin hieroa miehen hartioita ja hemmotella rakastani. Olisi ihanaa yllättää oma rakas vaikka herkkuillallisella ja lahjoilla. Tai jollain alusasulla ja vietellä. Mutta en vaan saa koko pakettia saisin sen pelkän petipuolenkiinnidtuksen ja olla vaan yhden tarpeen tyydyttäjä. Rakastaminen on enemmän. Siitä tulee hyvä olo. Toisen hyödykkeenä olemisesta tulee vain paha olo ja huonompi itsetunto. Ei sellaiseen kukaan järkevä nainen halua. Olen jo ruma niin eikö sen takia minulla ole enempää arvoa kuin markan h****lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto... saan juuri tällaisia ehdotuksia miehiltä. Olen ruma ja ujo nainen, en ap.. kelpaisin kyllä syrjähypyksi tai sänkyyn mutta miehet ei jostain syystä käsitä miten alistavaa ja nöyryyttävää tuo on.
Tietysti kaipaan myös intiimiä suhdetta mutta haluaisin myös sen henkisen puolen kun toista kiinnostaa ajatukseni ja keskustella kanssani ja molemmin puoliset hellyyden osoitukset. Kun olen kipeä ja mies tuo teetä sänkyyn tai kun voin hieroa miehen hartioita ja hemmotella rakastani. Olisi ihanaa yllättää oma rakas vaikka herkkuillallisella ja lahjoilla. Tai jollain alusasulla ja vietellä. Mutta en vaan saa koko pakettia saisin sen pelkän petipuolenkiinnidtuksen ja olla vaan yhden tarpeen tyydyttäjä. Rakastaminen on enemmän. Siitä tulee hyvä olo. Toisen hyödykkeenä olemisesta tulee vain paha olo ja huonompi itsetunto. Ei sellaiseen kukaan järkevä nainen halua. Olen jo ruma niin eikö sen takia minulla ole enempää arvoa kuin markan h****lla.
Millä tavalla luulet olevasi ruma? EIkö kropan treenaaminen timmiksi auta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on samanlaisia kokemuksia. Olin kakkosnaisena yli viisikymppiselle miehelle ikävuodet 23-29 ja nykyäänkin kymmenen vuoden takainen exäni vonkaa minua nimenomaan seksiin, ei parisuhteeseen, mikä tuntuu masentavalta ja loukkaavalta samanaikaisesti. Suhteeseen voisin haluta, mutta en hyväksikäytettäväksi hetken helpotukseen vain.
T. Ei ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti kaipaan myös intiimiä suhdetta mutta haluaisin myös sen henkisen puolen kun toista kiinnostaa ajatukseni ja keskustella kanssani ja molemmin puoliset hellyyden osoitukset. Kun olen kipeä ja mies tuo teetä sänkyyn tai kun voin hieroa miehen hartioita ja hemmotella rakastani. Olisi ihanaa yllättää oma rakas vaikka herkkuillallisella ja lahjoilla. Tai jollain alusasulla ja vietellä. Mutta en vaan saa koko pakettia saisin sen pelkän petipuolenkiinnidtuksen ja olla vaan yhden tarpeen tyydyttäjä. Rakastaminen on enemmän. Siitä tulee hyvä olo. Toisen hyödykkeenä olemisesta tulee vain paha olo ja huonompi itsetunto. Ei sellaiseen kukaan järkevä nainen halua. Olen jo ruma niin eikö sen takia minulla ole enempää arvoa kuin markan h****lla.Millä tavalla luulet olevasi ruma? EIkö kropan treenaaminen timmiksi auta?
Ei auta.
Raivostuttaa tällainen valitus. Aika monta sekä sisäisesti että ulkoisesti rumaa naista olen nähnyt parisuhteessa elävän, ja heille tosiaan oli yhteistä tämä kummalinen ajatustapa, että kaikki hyvä elämässä jotenkin ansaitaan.
Yksi heistä oli sitä mieltä, että työkyvyttömyyseläkkeellä oleva (aika kaunis muuten) nainen ei olisi ansainnut saada niin paljoa rahaa että on varaa käydä kerran vuodessa kaupunkilomalla. Ja samaan syssyyn myös se, ettei tämä sama tyyppi olisi myöskään ansainnut hyvää miestä. Siis siksi, että oli sairas.
Jos pitää jotenkin ajatella, että rakkaus ansaitaan, niin eikö silloin pitäisi pyrkiä olemaan itse hyvä muille? Ansaitseeko katkera hyvää itselleen?
Melko turhaa filosofoida rakkauden ansaitsemisesta tms. On ihan tutkittu fakta, että ihmiset sukupuoleen katsomatta liittävät positiivisia henkisiä ominaisuuksia kauneuteen/ komeuteen. Hyvännäköisiä ihmisiä pidetään yleisesti ja tutkitusti älykkäämpinä, mukavampina ja pätevänpinä jne. Hyvään ulkonäköön liitetyt käsitykset väistämättä vaikuttavat siihen, että ulkoisesti miellyttävän ihmisen on helpompi olla sitä myös sisäisesti, koska muut suhtautuvat häneen lähtökohtaisesti positiivisesti. Hyvästä ulkonäöstä on erityisen paljon hyötyä pariutumismarkkinoilla ja varsinkin naisille, koska erityisesti miehille kumppanin ulkonäkö on tärkeä seikka. Naisen kauneus ja fyysinen viehettävyys herättää miehessä automaattisesti kiinnostuksen naista kohtaan ja halun tutustua lähemmin, mistä voi seurata rakkaus- eli kiintymyssuhde. Naisen huono ulkonäkö puolestaan toimii luotaantyöntävänä voimana miehelle ja on suuri miinus , jonka kompensoiminen edellyttää todella paljon muita ominaisuuksia ja poikkeusmiehen. Näiden asioiden luulisi olevan itsestäänselvyyksiä. Kummallista jeesustelua aiheen ympärillä.