Eikö tällainen ruma nainen ansaitse rakkautta?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä netin rumat naiset oikein liikkuvat, kun niitä ei koskaan näe missään
Sulla on valikoiva katse. Oletko nähnyt sen videon, jossa kuvataan palloa heitteleviä ihmisiä ja pyydetään seuraamaan pelin etenemistä (en muista tarkkaan mitä tehtävää siinä teetettiin katsojalla). Videon keskivaiheilla pelaajien joukkoon kävelee gorillapukuinen henkilö. Suurimmalta osalta koko gorilla jää täysin huomaamatta, koska heidän huomionsa on kiinnittynyt niihin pelaaviin ihmisiin ja annettuun tehtävään.
Samalla tavalla sinun huomiosi kadulla kiinnittyy kauniisiin naisiin. Rumia naisia kyllä on, mutta sinä et heitä näe, koska he ovat sinulle ilmaa.
Tämä oli hyvä vertaus, ruma nainen on sukupuolten välisessä pelissä täysi statisti, kuin gorilla, jota kukaan ei huomaa.
Muistan kun täällä oli se ketju tyytymisestä puolisoon. Sen jälkeen en ole uskonut että kukaan voisi oikeasti rakastaa rumaa naista. Rakkaus on jotain, jota vain tavikset ja kauniit voivat saada osakseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa ei se rakkaus ole ulkonäöstä kiinni.
Moni kaunis nainen ei vaan löydä miestä, joka rakastaisi häntä.
Sanokaa mitä sanotte, mutta kyllä se luonne on kuitenkin tärkeintä!Kauniina naisena voin sanoa, että aidon rakkauden löytäminen on vaikeaa. Minut halutaan vierelle ties minkälaisista syistä..
Näyttelybimbo on parhaimmillaan näyttelyesineenä. Mitä muutakaan sillä tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Muistan kun täällä oli se ketju tyytymisestä puolisoon. Sen jälkeen en ole uskonut että kukaan voisi oikeasti rakastaa rumaa naista. Rakkaus on jotain, jota vain tavikset ja kauniit voivat saada osakseen.
Jos nekään. Onko se ulkonäköön ihastuminen jotain rakkautta?
Vierailija kirjoitti:
Kun ei sitä mistään saa.
Olen itse nainen ja mun mielestä rumilla miehillä on paljon paljon vaikeampaa. Moni semiruma nainen kaunistuu hiukan kuitenkin meikillä. Rumat naiset saavat seksiä vaikkakin eivät komeilta miehiltä. Mut sentään edes saavat. Rumat miehet eivät saa.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet? Kävisikö sinulle salasuhde?
Olen yli 30 vuotta aviossa elänyt ikämies enkä ole itsekään mikään komistus. Viimeiset noin 15 vuotta suhteemme on ollut vaimon aloitteesta seksitön, läheisyydetön ja hellyydetön asuinkumppanuus, kumpikin nukkuu omassa makuuhuoneessaan eikä toiseen kosketa. Muutenkin kuljemme omia teitämme emmekä käy satunnaisia lomamatkoja lukuunottamatta missään yhdessä. Erota en enää halua vastuuntunnosta puolisoani kohtaan, mutta ulkopuolinen suhde ei tässä tilanteessamme häntä loukkaisi.
Kaipaan kovasti naisen läheisyyttä, olen huomaavainen, hellä ja kiltti mies.
sinulla on kieroontunut vastuuntunto
Minäkään en ole saanut kuin seksiä. Kännisiltä miehiltä, joille kelpaa kuka tahansa nainen tai varatuilta, jotka kaipaavat jännitystä ja uskovat olevansa hyväntekijöitä kun suostuvat panemaan tälläistä suohirviötä.
Minulla on aina ollut paljon ystäviä, olen iloinen ja seurallinen. Mutta miesten kanssa ihana luonne ei vain riitä, jos naama on kammottava!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei sitä mistään saa.
Olen itse nainen ja mun mielestä rumilla miehillä on paljon paljon vaikeampaa. Moni semiruma nainen kaunistuu hiukan kuitenkin meikillä. Rumat naiset saavat seksiä vaikkakin eivät komeilta miehiltä. Mut sentään edes saavat. Rumat miehet eivät saa.
Eivät rumat naiset halua seksiä rumilta miehiltä juurikaan sen enempää kuin rumat miehet haluavat sitä rumilta naisilta. Eivätkä naiset yleensä, ulkonäköön katsomatta, halua vain pelkkää seksiä, tai jonkun patjana olemista, vaan myös molemmin puolisia kiintymyksentunteita, rakkautta ja arvostusta, intohimoa. Rumuus valitettavasti hankaloittaa molempien sukupuolien elämää tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa. Miehet sentään voivat paremmin kompensoida ulkonäkörajoitteitaan suorittamalla. Naisissa hyvä ulkonäkö tuntuu nykyään olevan arvostetuin ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivostuttaa tällainen valitus. Aika monta sekä sisäisesti että ulkoisesti rumaa naista olen nähnyt parisuhteessa elävän, ja heille tosiaan oli yhteistä tämä kummalinen ajatustapa, että kaikki hyvä elämässä jotenkin ansaitaan.
Yksi heistä oli sitä mieltä, että työkyvyttömyyseläkkeellä oleva (aika kaunis muuten) nainen ei olisi ansainnut saada niin paljoa rahaa että on varaa käydä kerran vuodessa kaupunkilomalla. Ja samaan syssyyn myös se, ettei tämä sama tyyppi olisi myöskään ansainnut hyvää miestä. Siis siksi, että oli sairas.
Jos pitää jotenkin ajatella, että rakkaus ansaitaan, niin eikö silloin pitäisi pyrkiä olemaan itse hyvä muille? Ansaitseeko katkera hyvää itselleen?
Kukaan ei ole katkera syntyessään, vaan katkeruus syntyy ihmisessä kokemusten myötä. Katkeruus on yleensä seurausta siitä, että ihminen tulee, tai tuntee tulevansa, epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi. On hyvin epäoikeudenmukaista, että toiset syntyvät rumiksi ja toiset kauniiksi ja että kauniiksi syntyneet saavat parempaa kohtelua osakseen. Toisille ulkonäöstä on hyötyä ja toisille haittaa, mutta kumpikaan ryhmä ei ole pystynyt valitsemaan, tai ansainnut, ulkonäköään ja sen seurauksia hyvillä tai huonoilla teoillaan, vaan kyse on vain sattumasta. Onhan se aika epäreilua, että toisille elämä lankeaa kuin tarjottimella ja toisille se on jatkuvaa taistelua. Tämä pätee moniin muihinkin asioihin kuin vain ulkonäköön. Elämä ei ole reilua, sen varmaan tietää jokainen.
Tämä liittyy nyt lähimmäisenrakkauteen, että jos tämä on meillä kaikilla tiedossa, ne joilla mene hyvin, voisi auttaa niitä joilla ei? Jeesuksen oppien mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uliseva ihminen ei ansaitse rakkautta, oli ruma tai kaunis. Kenenkään ei tarvitse antaa sinulle rakkautta vain sen takia, että haluaisit sitä. Rakkaus on rakkautta ja sen eteen tulee tehdä töitä.
Töitä? Mitä töitä kauniit naiset tekevät rakkauden eteen? Kävelevät huoneeseen ja heilauttavat hiuksiaan ja paikalla on heti liuta ukkoja läähättämässä ja rakastamassa.
Puhutaanko nyt ihan oikeasti rakkaudesta vai sukupuolisesta vetovoimasta ja seksistä.
Koska kaikilla on jotain annettavaa luultavasti toisillemme, kaikilla menisi yhteisesti paremmin silloin? Verrattuna että kukin yksinään keskittyy nostamaan pelkästään itseään.
72
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivostuttaa tällainen valitus. Aika monta sekä sisäisesti että ulkoisesti rumaa naista olen nähnyt parisuhteessa elävän, ja heille tosiaan oli yhteistä tämä kummalinen ajatustapa, että kaikki hyvä elämässä jotenkin ansaitaan.
Yksi heistä oli sitä mieltä, että työkyvyttömyyseläkkeellä oleva (aika kaunis muuten) nainen ei olisi ansainnut saada niin paljoa rahaa että on varaa käydä kerran vuodessa kaupunkilomalla. Ja samaan syssyyn myös se, ettei tämä sama tyyppi olisi myöskään ansainnut hyvää miestä. Siis siksi, että oli sairas.
Jos pitää jotenkin ajatella, että rakkaus ansaitaan, niin eikö silloin pitäisi pyrkiä olemaan itse hyvä muille? Ansaitseeko katkera hyvää itselleen?
Kukaan ei ole katkera syntyessään, vaan katkeruus syntyy ihmisessä kokemusten myötä. Katkeruus on yleensä seurausta siitä, että ihminen tulee, tai tuntee tulevansa, epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi. On hyvin epäoikeudenmukaista, että toiset syntyvät rumiksi ja toiset kauniiksi ja että kauniiksi syntyneet saavat parempaa kohtelua osakseen. Toisille ulkonäöstä on hyötyä ja toisille haittaa, mutta kumpikaan ryhmä ei ole pystynyt valitsemaan, tai ansainnut, ulkonäköään ja sen seurauksia hyvillä tai huonoilla teoillaan, vaan kyse on vain sattumasta. Onhan se aika epäreilua, että toisille elämä lankeaa kuin tarjottimella ja toisille se on jatkuvaa taistelua. Tämä pätee moniin muihinkin asioihin kuin vain ulkonäköön. Elämä ei ole reilua, sen varmaan tietää jokainen.
Tämä liittyy nyt lähimmäisenrakkauteen, että jos tämä on meillä kaikilla tiedossa, ne joilla mene hyvin, voisi auttaa niitä joilla ei? Jeesuksen oppien mukaan
En nyt tiedä siitä Jeesuksesta, mutta olen samaa mieltä. Arvomaailmaa olisi syytä kollektiivisesti yrittää muuttaa vähemmän punnalliseen ja materialistiseen suuntaan. Elämässä pitäisi olla muutakin sisältöä kuin tissit, perseet ja some. Elämme länsimaisen kulttuurin rappion aikaa. Uskovaiset varmaankin kutsuvat tätä ” Lopunajaksi”.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei sitä mistään saa.
Eikä tarvitse olla edes "ruma" että jää yksin, riittää että ei ole varsinaisesti hyvännäköinen. Siis nyt kyse miehestä. Tunnen parikin viimeisenpäälle hyvällä luonteella varustettua kaveria jotka, kun eivät katseita kerää, ovat jääneet yksin ja samaan aikaan toiset elävät miten sattuu ja naisia aina löytyy kun on pärstä kohdillaan. Tämä näin miehenä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uliseva ihminen ei ansaitse rakkautta, oli ruma tai kaunis. Kenenkään ei tarvitse antaa sinulle rakkautta vain sen takia, että haluaisit sitä. Rakkaus on rakkautta ja sen eteen tulee tehdä töitä.
Töitä? Mitä töitä kauniit naiset tekevät rakkauden eteen? Kävelevät huoneeseen ja heilauttavat hiuksiaan ja paikalla on heti liuta ukkoja läähättämässä ja rakastamassa.
Puhutaanko nyt ihan oikeasti rakkaudesta vai sukupuolisesta vetovoimasta ja seksistä.
Romanttisen rakkauden edellytys on sukupuolinen vetovoima, muu rakkaus on sitten asia erikseen. Romanttisesta rakkaudesta tässä nyt kai oli puhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä nämä netin rumat naiset oikein liikkuvat, kun niitä ei koskaan näe missään
Sulla on valikoiva katse. Oletko nähnyt sen videon, jossa kuvataan palloa heitteleviä ihmisiä ja pyydetään seuraamaan pelin etenemistä (en muista tarkkaan mitä tehtävää siinä teetettiin katsojalla). Videon keskivaiheilla pelaajien joukkoon kävelee gorillapukuinen henkilö. Suurimmalta osalta koko gorilla jää täysin huomaamatta, koska heidän huomionsa on kiinnittynyt niihin pelaaviin ihmisiin ja annettuun tehtävään.
Samalla tavalla sinun huomiosi kadulla kiinnittyy kauniisiin naisiin. Rumia naisia kyllä on, mutta sinä et heitä näe, koska he ovat sinulle ilmaa.
Nuoren Ihmisen mieli on niin lapsellinen ja eläytyvä että tottakai se seuraa sitä pomppivaa palloa kuin lapsi lentävää karkkia hypnoosissa, se ettei katse kiinnity gorillaan johtuu juuri siitä. Vanhemmiten ei ole niin vietävissä ja osaa luoda mielessään kokonaisuuksia ympäristöstään.
Rakkaus ei ole asia joka ansaitaan, se kuuluu jokaiselle (ellei sitten omalla käytöksellä taas tee sitä mahdottomaksi, mutta pelkkä ulkonäkö ei merkitse yhtään mitään ellei sitten ole pinnallinen bimbo ja kuka sellaisen rakkautta kaipaisikaan)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan kuin Kaunotar ja nörtti-sarja.Nämä naiset muka "opettavat" nörttejä yöelämän taitureiksi vaikka eivät ITSE ole tehneet mitään suosionsa eteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuoren Ihmisen mieli on niin lapsellinen ja eläytyvä että tottakai se seuraa sitä pomppivaa palloa kuin lapsi lentävää karkkia hypnoosissa, se ettei katse kiinnity gorillaan johtuu juuri siitä. Vanhemmiten ei ole niin vietävissä ja osaa luoda mielessään kokonaisuuksia ympäristöstään.
Tämä on erittäin hyvin sanottu! Kunhan kaikki tämän oivaltaisivat! (Ja lalkaisivat märisemäsfä...)