Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pieniä "älyttömyyksiä" olet tehnyt kun olet ollut omissa ajatuksissasi?

Vierailija
17.08.2018 |

Itse yhtenä päivänä menin kotiin tultuani vessaan ja kun sain riisuttua toisen sukan pois jalastani, niin heitin sen epähuomiossa wc-pönttöön vaikka piti laittaa pyykkikoriin joka oli siinä pk:n päällä. Mietin siinä uskoakseni jotain työjuttua vielä.

Kommentit (922)

Vierailija
661/922 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet heittää vaatteita vessanpönttöön!!! Eipä ole vielä omalle kohdalle sattunut..

Vierailija
662/922 |
16.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah,  nää on hauskoja. Itse heiluttelin taannoin henkilökorttia työpaikan ovea avatessani. Lasin läpi katseli työkaveri, jolta oli unohtunut lätkä. Siellä huitoi kiivaasti, että sulla on väärä pelivehje ja kumpikin ollaan myöhässä.

Roskiksen olen kantanut bussiin asti parikin kertaa yms.

Kerran haukuin sähköpostissa esimiehen ja laitoin vahingossa viestiä koko henkilökunnalle. Onneksi valveutunut työkaveri pelasti pulasta.

Miten työkaveri pelasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/922 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurahiutaleita kahvinkeittimeen :)

Vierailija
664/922 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen heittänyt alushousut vessanpönttöön. Olin juuri herännyt päiväunilta. 

Vierailija
665/922 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani liiesti ylikuormittunut ja väsynyt, mutta nämä tulee mieleen ihan lähiajoilta:

-kännykkä löytyy ostosten purkamisen jäljiltä jääkaapista

-etsin kännykkääni raivoisasti ympäri taloa samalla kun puhun puhelua siihen kyseiseen kännykkään

-maustoin omenapiirakan kanelin sijaan currylla. Ihan samanväristä. Olen myös ripotellut joulutortuille perunajauhoa.

-jätin auton tienvarsipysäköintiin, kävin ostamassa parkkilipun, jonka mielestäni jätin tuulilasille. Kaupassa kassalla tajuan piteleväni parkkilippua, puuttuva lompakko löytyi autosta siitä, mihin nyt parkkilipuke yleensä laitetaan

-olen tyhjentänyt tiskikoneen ja laittanut sen saman tien tyhjänä päälle

Näitä on vaikka kuinka paljon. Enkä ole koskaan aiemmin ollut hajamielinen, mutta viimeinen puoli vuotta on ollut vaikeaa :/

Vierailija
666/922 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiyslomalta palattua tuli usein töissä lounaalla napattua monen sentin nippu servettejä, ”kun tulee kuitenkin sotkua”. Olen myös vähän taputtanut kollegaa lempeästi pepulle, kun halusin hänen siirtyvän jonossa eteenpäin. Olen vuosikausia naimisissa oltuani esitellyt itseni tyttönimelläni, yrittänyt omilla avaimilla alakerran naapuriin, tehnyt kahvia kahvikoneella laittamatta kuppia alle, pukenut kaikki mahdolliset vaatteet eri tavoilla väärinpäin päälle jne. Ehkä paras oli, kun ihmettelin juuri ostamiani kenkiä kotona testaillessani, että miten ihmeessä nämä tuntuivat vielä kenkäkaupassa ihan sopivilta ja nyt eivät istu millään. Kengät olivat väärissä jaloissa..

Vierailija
667/922 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pilkoin äidilleni viinerin pieniksi paloiksi ja äiti puuskahti että ei hän nyt näin vanha sentään  ole ! Tyttäreni oli silloin pieni ja ruuan pieniminen tuli refleksinä.

- Otin kissan matolääkkeen, en sentään antanut kissalleni allergialääkettäni.

- Lähdin vaunulenkille ja samalla pissattamaan koiran, paitsi että koira  jäi kotiin.

- Laitoin teeheni suolaa , oli vähän turhankin virkistävä teekupillinen.

Vierailija
668/922 |
17.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt laittaa miehelleni tutin suuhun. (Selvennykseksi kuitenkin, että siihen aikaan esikoisemme oli vauva ja nukkui välissämme.)

Esikoiseni tarkkaavaisuuslääkettä olen useammankin kerran tarjonnut kuopukselle tyyliin ”suu auki”, ja tänä aamuna kerkesin jo laskea mukillisen vettä tarkkaavaisuuslääkkeen ottamista varten. Itselleni. Ehkä se vois kyllä olla tarpeenkin. 🙄

Kerran odottelin hissiä aika tovin kaverin kerrostalon alakerrassa, kunnes tajusin että se nappula jota olin painellut, oli siivouskomeron valonappula.

Isäni opetti minulle lapsena, että tuoremehutölkkiin kannattaa leikata reikä, niin se ei pulppua kaataessa minne sattuu. Kerran opiskeluaikana krapulapäivänä sit otin neuvosta vaarin ja leikkasin. Keskelle tuoremehutölkin kylkeä.

Tarkkaavaisuuslääke? Onko se siis jotain adhd-lääkitystä vai mitä?

Vierailija
669/922 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt kerrostalossa mennä avaimilla pitkään alakerran naapurin ovesta sisälle. Etsin silmälaseja, jotka ovat päässä.

Vierailija
670/922 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin silmätippojen sijaan kortisoniliuosta silmään. Putsasin ripsiväriä kynsilakanpoistoaineella. Pesin hampaat käsirasvalla ja suihkautin tukkaan deodoranttia hiuslakan sijaan. Unohdin koiran parvekkeelle ja toisen kerran takapihalle. Olen yrittänyt kaupassa maksaa kela-kortilla. Melkein joka viikko lukitsen itseni työhuoneen ulkopuolelle, avaimet huoneessa. Onneksi vahtimestaria on vain naurattanut toistaiseksi.

Vierailija
671/922 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon jälkeen uudessa työpaikassa huomasin ajaneeni vanhan työpaikan pihaan. Paikoilla oli eron vajaat 10 kilometriä.

Vierailija
672/922 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt ylitöitä.

Vierailija
673/922 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi perjantaina olin työpaikan parkkipaikalla yritin päästä väärään autoon sisään. Meillä ei ole edes samanmerkkinen auto.

Joskus puen paidat, puserot ja takit nurinperin. Tein tätä melkein koko ajan äitiyslomalla. Kerran vaunulenkillä vastaantulija koputti olkaan ja sanoi ystävällisesti, että saumat kuuluu sisäpuolelle.

Töissä yksi asiakas pyysi apua ja sanoin vahingossa "Äiti auttaa kohta"...

Vierailija
674/922 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt miestäni

Vierailija
675/922 |
18.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan näitä... Koira ei ole ollut perheessä vielä kauaa, mutta on unohtunut minulla jo pari kertaa kaupan/postin eteen. Kotiovella olen huomannut ja hirveetä kyytiä juossut nolona takaisin. Eteisessä uppoudun myös usein ajatuksiini. Olen jo monta kertaa havahtunut siihen, että joko olen laittamassa koiran valjaita lapselleni tai lähestyn koiraa jokin lapsen ulkovaate kädessä. 

Vierailija
676/922 |
19.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silitysrautaa haistellessani (siinä oli musta läiskä ja pelkäsin että siitä tarttuu vaatteeseen likaa) poltin vahingossa nenänpääni kuumaan rautaan. Lapsena heitin isäni turvasumutteet naamalleni, luulin sitä jonkunlaiseksi hajuvedeksi, silloinkin piti haistella kaikkea. Nyt pitää olla varovaisempi :)

Vierailija
677/922 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt kerrostalossa mennä avaimilla pitkään alakerran naapurin ovesta sisälle. Etsin silmälaseja, jotka ovat päässä.

Minäkin usein etsin silmälasejani. Käytän lukulaseja ja usein nostan ne pään päälle kun en lue tms.

Välillä kun otan ne kuitenkin pois päästä, niin siitä jää sellainen "tunto" että olisivatkin vielä päässä ja kun eivät ole, niin sitten niitä etsitään kun ei muista mihin ne laski.

Vierailija
678/922 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaamattani kiitän esim. Itsepalvelukassoja ja otto-automaatteja. Sinänsä nuo kassat ei ole niin paha, kun yleensä siinä seisoo myyjä huolehtimassa kassoista niin kiitos voisi olla myös hänelle. Viikko sitten kajautin kiitoksen uimahallin portille työnnettyäni kortin siihen palautusreikään, jonka jälkeen portti avautuu automaattisesti...

Vierailija
679/922 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin nopeuttaa aamiaista yhdistämällä kahvin ja kaurapuuron, kippasin nimittäin kaurahiutaleet kahvinkeittimen vesisäiliöön!

Vierailija
680/922 |
23.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkakortin sijaan olen yrittänyt maksaa lipun työpaikan kulkuavaimella ratikassa.

Kerran oli puhetta koirien viemisestä ulkomaille ja lemmikkipasseista. Omassa päässäni hetken mietin että aika vaikeaa on varmaan viranomaisilla verrata koiraa passissa olevaan kuvaan, kun samanrotuiset koirat on niin samannäköisiä. Onneksi en ehtinyt sanoa ääneen ennen kuin aivot alkoi taas toimia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän